Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is hier fántastisch :huh:

Hier eigenlijk niet zo.... :lol: , home alone :newblush::thumbup:

Greeting everybody!!

Link naar reactie

Klein voorproefje van hoe het gisteren allemaal was (hier naderen een aantal Berlijn :thumbup: )

Nog een leuk shot:

De wapperende manen van de Baron en Barones B)

Gewoon kappies open bij snelheden van 250km/uur :thumbup:

(daar waar de zafira's de linkerbaan niet bevuilen uiteraard :sleepy: )

Link naar reactie

ja.... nu hebben een aantal van ons naar aanleiding van enkele gebeurtenissen wel de afspraak gemaakt 'what happend in Berlin stays in Berlin' ;) :thumbup::newblush:

Maar ff kijken hoe eea tactisch geknipt kan worden.

Wellicht moet iemand maar even een reactietopic Berlijn 1 aanmaken voor de overzichtelijkheid.

Link naar reactie

jaja. :newblush:

Waar waren jullie nou naar toe gegaan?

Ik ben zelf gewoon naar meilewerke gereden omstreeks 11.30 maar daar was geen kip (alleen hele mooie bolides :thumbup: ; ik was er nog nooit geweest ;) )

En lekker binnen toen het 2x begon te hozen.

Ik heb een paar van jullie nog wel geprobeerd te bellen maar ik kreeg alleen voice mails. Zaten jullie ergens binnen waar geen ontvangst was oid?

Het was denk ik ook niet verantwoord geweest als ik om 9 uur had uitgecheckt en was begonnen te rijden :thumbup::lol:

Link naar reactie

Niemand van ons :newblush:

za 18 jun 2011, 18:43

'Oostenrijker plande aanslag op Rijksdag' WENEN -

Justitie in Oostenrijk verdenkt een in Wenen aangehouden 25-jarige Oostenrijker van het voorbereiden van een aanslag op de Rijksdag, het gebouw van het Duitse parlement in Berlijn. Dat heeft het Openbaar Ministerie in Wenen zaterdag bevestigd naar aanleiding van een artikel in de Oostenrijkse krant Kronenzeitung.

De Rijksdag in Berlijn Foto: Reuters De verdachte is een tot de islam bekeerde man die woensdag is aangehouden. Volgens Kronenzeitung wilde hij met een passagiersvliegtuig vol mensen in de Rijksdag vliegen. Hij zou een simulator hebben gebruikt om te oefenen. De Duitse krant Berliner Post meldde dat de man al in 2009 in video's met aanslagen had gedreigd.

Het Duitse Openbaar Ministerie stelde dat het geen concrete aanwijzingen heeft dat dat de verdachte daadwerkelijk een aanslag op de Rijksdag wilde plegen.

Link naar reactie
  • Administrator
Waar waren jullie nou naar toe gegaan?

Hadden ze je gedumpt, of was die lange weer vergeten een afslag te nemen en hobbelde vervolgens de hele kudde er weer achteraan :newblush:

Link naar reactie

Nee, ik had net Yankie aan de lijn.

Ze waren gewoon naar meilewerke gegaan, maar tegen de tijd dat ik er aankwam waren ze al weg. Er is daar dus nooit gelunched (wat eigenlijk de bedoeling was).

Iedereen had het wel een beetje gezien en wou kennelijk naar huis.

Ik -ahem- kwam wat later omdat ik de avond ervoor er stellig van overtuigd was dat ik wel de ouzovoorraad van een grieks restaurant kon opdrinken...... :thumbup:

Dat blijkt dus onmogelijk te zijn :lol::newblush:

Ik had m'n wekker dus al wat later gezet en toen ik daar kwam (bij meilewerke, nog ruim voor lunchtijd) was iedereen dus al afgetaaid.

Ik heb wel gelunched :thumbup: . Niet daar overigens, maar ik ben ook de wijk nog wat ingelopen en heb bij een überdeutsche imbiss 2 broodjes en 2 cappuchino soldaat gemaakt. Lekker in het zonnetje en ca. 23 graden ;)

Ik heb hier een reactietopic Berlijn 1 aangemaakt:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=11759

Daar kunnen we dus mooi verder B)

Link naar reactie
....... waren ze al weg. Er is daar dus nooit gelunched (wat eigenlijk de bedoeling was).

Iedereen had het wel een beetje gezien en wou kennelijk naar Polen.

Heb De Lange voorgesteld om vanuit Berlijn even naar Stettin in Polen te rijden. Leuk om daar eens geweest te zijn .......... Redelijke prijzen en goede service :newblush:
winehousejunkie.jpg

Misschien dat ze een dagje naar Polen zijn geweest en jou je jeugdige onschuld niet wilden ontnemen?

Link naar reactie
  • Administrator
omdat ik de avond ervoor er stellig van overtuigd was dat ik wel de ouzovoorraad van een grieks restaurant kon opdrinken...... :P

Dat blijkt dus onmogelijk te zijn :cheers: :birthday:

Dat belooft nog wat voor van 't zomer... :lachen:

Je weet dat de eerste bergpas op zondagochtend erg smal is en geen vangrails kent? :drank:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.