Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja. Onderstaand een kleine samenvatting op basis waarvan de Organization het programma kan maken:

Hotel.

Hotel Aspria Berlin.

Ligt in een zijstraat van de Kurfurstendamm. Designkamers goede internationale lunchkaart en een prachtige sportschool met uitgebreid saunacomplex. Prijs ca 140 euro per nacht voor twee personen ex ontbijt. Dit is het normale tarief. Rond nieuwjaar 210 per nacht, weet niet wat het in juni doet.

Bezienswaardigheden

Unter den Linden.

Veel oude shit, ondermeer BrandenburgerTor, Rijksdag etc.

Checkpoint Charlie

Leuk maar een wachthokje staat ook bij de poort van elke kazerne.

Verder?? kreeg ruzie met mijn vriendin, zij op 1 januari naar huis en ik heb twee dagen darten gekeken en in de sauna en sportschool rondgehangen. :thumbup:

Heb De Lange voorgesteld om vanuit Berlijn even naar Stettin in Polen te rijden. Leuk om daar eens geweest te zijn en van een lekkere lunch te genieten. Kunnen eventueel voor de liefhebbers 's-avonds laat teruggaan zodat we de plaatselijks bordelen kunnen bezoeken. Redelijke prijzen en goede service :thumbup:

Is die (S)potloos al terug met huiswerk :unsure: Of hebben ze hem als toerist behandeld in berlijn :unsure:
Link naar reactie
Verder?? kreeg ruzie met mijn vriendin, zij op 1 januari naar huis en ik heb twee dagen darten gekeken en in de sauna en sportschool rondgehangen. :unsure:

Kunnen eventueel voor de liefhebbers 's-avonds laat teruggaan zodat we de plaatselijks bordelen kunnen bezoeken. Redelijke prijzen en goede service :thumbup:

:huh: ex vriendin lul :thumbup:

ervaring mee :unsure:

Link naar reactie

ik heb geen idee of het allemaal waar is, maar Frank een beetje kennende is er een redelijke kans, en ik kan deze schaamteloosheid ongelooflijk waarderen. Heerlijk.

Beschrijving hotel lijkt leuk en een dagje Kultur in Polen opsnuiven is ook niet mis.

Ik moet waarschijnlijk in Feb een paar dagen naar Poznan. Ik weet nog niet of ik ga vliegen of de auto neem, maar misschien kan ik in Berlin stoppen om wat te bekijken (als de org dat nog nodig vindt)?

Link naar reactie

ik had nog niets eerder aangeboden. Het was meer omdat er al meerdere mensen waren wezen kijken en als alles al is vastgelegd hoef ik niet te stoppen.

BTW ik dacht dat jij ook iets deed in de org, of is dat weer alleen maar voor je CV en is alles weer bij YK??? YK heeft het veel te druk met balen dat hij een 535d met sportstoelen ipv comfortstoelen heeft gekocht joh. Die zit te huilen en zoekt hier al naar een upgrade :schater:<_<:huh:

(verder mooie auto hoor YK :fiew: )

Link naar reactie
YK heeft het veel te druk met balen dat hij een 535d met sportstoelen ipv comfortstoelen heeft gekocht joh. Die zit te huilen en zoekt hier al naar een upgrade :schater::huh: :fiew:

YK heeft het idee geopperd om 1000 euro per deelnemer te vragen voor de Berlijn rit...om die k.. BMW te kunnen financieren. Maar geen nood ik heb het nummer van de verkoper vandaag gekregen en heb 500 euri meer geboden :guitar:<_<

Link naar reactie
Die 1000,- is wel inclusief poolse blow job (Was een van de bijdrages van Sjonnie) (Herstel: was de enige bijdrage van Sjonnie)

Alles is nog mogelijk dus alle tips zijn welkom.

ze is er helemaal klaar voor veel plezier ermee :schater:<_<

winehousejunkie.jpg

Link naar reactie
ik heb geen idee of het allemaal waar is, maar Frank een beetje kennende is er een redelijke kans, en ik kan deze schaamteloosheid ongelooflijk waarderen. Heerlijk.

Beschrijving hotel lijkt leuk en een dagje Kultur in Polen opsnuiven is ook niet mis.

Ik moet waarschijnlijk in Feb een paar dagen naar Poznan. Ik weet nog niet of ik ga vliegen of de auto neem, maar misschien kan ik in Berlin stoppen om wat te bekijken (als de org dat nog nodig vindt)?

Mhh Polen.. anders ga je met de auto heen en kom je met het vliegtuig terug :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Tjonge, jonge wat een Macho gezwets weer van deze burgerlijke huisvaders.

Doe maar gewoon waar je goed in bent, nl het verschonen van poepluiers en let op dat Marietje haar rose Tutu niet vergeet als je haar naar kleuterballet brengt.

Ps, in Huize Avondrood noemen ze me nu al, The Sniper!

Link naar reactie

ehm de kans dat jij meehelpt een rit te organiseren naar Berlijn is niet echt groot, want ehm... <_< je wilt liever helemaal niet naar Berlijn :schater: (maar je vindt het wel lachen met ons dus je gaat toch mee :unsure: ).

Link naar reactie

Tjonge, jonge wat een Macho gezwets weer van deze burgerlijke huisvaders.

Doe maar gewoon waar je goed in bent, nl het verschonen van poepluiers en let op dat Marietje haar rose Tutu niet vergeet als je haar naar kleuterballet brengt.

Ps, in Huize Avondrood noemen ze me nu al, The Sniper!

Link naar reactie

Inmiddels vijf pagina's "voorpret" maar nog geen programma :unsure:. Begint toch wel erg op Munchen lll te lijken en er is nog bijna een half jaar te gaan.

Elke deelnemer tracht input te leveren aan het organiserend commitee voor de invulling van slechts deze drie dagen, maar blijkbaar varen de organisatoren hun eigen koers. Gelukkig maar want Mlll was een succes, dus: Dat gaat helemaal goedkomen in Berlin. <_<

Link naar reactie

@ MdV: Klopt, Excuses ik word toch niet geroyeerd door deze onvolkomenheid welke ik in een vlaag van vernauwd bewustzijn heb gepost.

@ Z3Mrunner: Zet z'n mobiele nummer dan even in het topic

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.