Ga naar inhoud

Grote VOC Tocht - Zondag 5 september


PNA

Aanbevolen berichten

Mocht het nog mogelijk zijn wil ik nog 2 plekjes opvullen. Ik weet dat de deadline al verstreken is maar ik hoop beter laat dan nooit... Misschien kan ik met mijn auto nog twee plekjes van afzeggers opvullen. Namen: Jordy Bax en Ed Moeken, allebei eten.

We zetten jullie erbij. Gezellig en tot dan

Link naar reactie
  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag zit ik voor de eerste dag achter de PC na 2 1/2 week en 4000km met de ZZZ op pad.

Tot m'n spijt zie ik dat de VOC-rit vol zit, en hoop stiekem dat er nog een plekje vrij is (1 ZZZ, twee personen).

Zo ja, dan gaan wij graag voor de 'volledige behandeling'!!

Zo niet, dan moet ik genoegen nemen met een plekje op de reservelijst... :unsure:

Link naar reactie
Zie dat ik nog steeds op de deelnemerslijst sta....maar zoals eerder vermeld ben ik dan op vakantie..

Was zelf op vakantie, heb je eraf gehaald, helaas rij je niet mee, maar wel alvast een fijne vakantie gewenst

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Patricia, Andre,

HELAAS!! ;) moeten Amanda en ik afzeggen..

Zijn paar dagen in Parijs en komen pas zondag terug, wordt anders teveel gehaast.. Ik had er rekening mee gehouden eerder terug te zijn maar dat gaat weer niet i.v.m. werk helaas. Als we terug zijn in Noord Holland zondagmiddag/avond joinen we misschien wel een lekker etentje! Maar daar contacten we nog over..

Helaas moet ik ons dus bij deze uitschrijven :'( maar veel plezier!! :P

Link naar reactie

Hi, mijn naam is Fred Op 't Land en ik ben de trotse bezitter van een Z4 sinds een week. ik zou graag op de valreep meedoen met de VOC toertocht inclusief diner, in principe 1 persoon (kan 2 worden, is nog niet zeker).

Graag een bevestiging op email f.optland_at_telfort.nl

Bedankt en tot ziens op 5/9

Link naar reactie
Patricia, Andre,

HELAAS!! :fiew: moeten Amanda en ik afzeggen..

Zijn paar dagen in Parijs en komen pas zondag terug, wordt anders teveel gehaast.. Ik had er rekening mee gehouden eerder terug te zijn maar dat gaat weer niet i.v.m. werk helaas. Als we terug zijn in Noord Holland zondagmiddag/avond joinen we misschien wel een lekker etentje! Maar daar contacten we nog over..

Helaas moet ik ons dus bij deze uitschrijven :'( maar veel plezier!! :unsure:

Hoi Lawrence en Amanda,

Jammer missen we een paar gezellige gasten, als je bij het diner wil aanschuiven prima maar laat dat telefonisch even weten, stuur mij dan even een persoonlijk berichtje met je mobiele nummer sms ik het mijne even zodat je me kan bereiken.

groet,

André

Link naar reactie
Hi, mijn naam is Fred Op 't Land en ik ben de trotse bezitter van een Z4 sinds een week. ik zou graag op de valreep meedoen met de VOC toertocht inclusief diner, in principe 1 persoon (kan 2 worden, is nog niet zeker).

Graag een bevestiging op email f.optland_at_telfort.nl

Bedankt en tot ziens op 5/9

Even off topic,

Beste Fred, stel je even voor in de juiste rubriek en graag zien we foto's van je mooie Z4... :thumbup:

Link naar reactie

Via PM lukt niet, dan toch maar even via het topic.

Beste Harrie en Margreet, Patricia N André,

Tot onze spijt moeten wij alsnog afzeggen. Dit vanwege een ziekte van een familielid en de daarbij behorende behandeling waardoor mijn vrouw niet mee kan omdat zij o.a. in die periode moet inspringen.

Ik zou in principe nog wel alleen kunnen komen maar gezien de rit en de samenstelling (veel duo's) spreekt mij dit niet aan. De rit is veel leuker als duo/stel.

Ik wens jullie een veilige en plezierige tocht en ik hoop dat er nog iemand op de reservelijst staat die alsnog graag mee zou willen.

We hopen jullie een keer te ontmoeten op een volgende tocht en wij waarderen jullie initiatief zeer.

Met vriendelijke groet,

Gessel = Cock en Jacqueline van Gessel

Link naar reactie

Halloa,

Bestaat er misschien een mogelijkheid nu er zich afvallers melden om alsnog mee te doen met deze VOC rit?

Hoorde het gisteren pas tijdens de Utrechtse Heuvelrug toerrit vandaar.

Laat mij maar even weten of definitief echt defintief is :thumbup:

Zou alleen om de rit gaan dus zonder diner !!

Groetjes, Ferry

Link naar reactie
Halloa,

Bestaat er misschien een mogelijkheid nu er zich afvallers melden om alsnog mee te doen met deze VOC rit?

Hoorde het gisteren pas tijdens de Utrechtse Heuvelrug toerrit vandaar.

Laat mij maar even weten of definitief echt defintief is :newblush:

Zou alleen om de rit gaan dus zonder diner !!

Groetjes, Ferry

Alleen omdat er afvallers zijn :thumbup:

Heb je op lijst gezet, zie je graag 5 september, je was ECHT de allerlaatste vanavond alle aantallen kort gesloten met de catering. Kom je alleen of met zijn twee?

Link naar reactie
Alleen omdat er afvallers zijn :kewl:

Heb je op lijst gezet, zie je graag 5 september, je was ECHT de allerlaatste vanavond alle aantallen kort gesloten met de catering. Kom je alleen of met zijn twee?

Toppie :thumbup: dat het nog gelukt is. :P

Ik kom dan met zijn twee.

Ben benieuwd hoe dit gaat met het aantal BMW's om die bij elkaar te houden.

Groetjes en tot 5 september,

Ferry

Link naar reactie

Heb zin in de rit!! :thumbup: De voorspellingen zijn beduidend beter als nu... ;). Is bedroefd nu... :fiew:

Link naar reactie
Via PM lukt niet, dan toch maar even via het topic.

Beste Harrie en Margreet, Patricia N André,

Tot onze spijt moeten wij alsnog afzeggen. Dit vanwege een ziekte van een familielid en de daarbij behorende behandeling waardoor mijn vrouw niet mee kan omdat zij o.a. in die periode moet inspringen.

Ik zou in principe nog wel alleen kunnen komen maar gezien de rit en de samenstelling (veel duo's) spreekt mij dit niet aan. De rit is veel leuker als duo/stel.

Ik wens jullie een veilige en plezierige tocht en ik hoop dat er nog iemand op de reservelijst staat die alsnog graag mee zou willen.

We hopen jullie een keer te ontmoeten op een volgende tocht en wij waarderen jullie initiatief zeer.

Met vriendelijke groet,

Gessel = Cock en Jacqueline van Gessel

Ook je PM was aangekomen, sterkte met de familie omstandigheden, en tot een volgende rit.

Link naar reactie
Heb zin in de rit!! :thumbup: De voorspellingen zijn beduidend beter als nu... :holiday:. Is bedroefd nu... <_<

Wij hebben er ook veel zin in.

Harrie, Margreet en wij hebben inmiddels de route 3 dubbel gecheckt, komend weekend doen we dat ter afsluiting nog een keer, verder zijn bij de verschillende Horeca gelegenheden tafels, eten en drinken gereserveerd, het mooie opendak weer is besteld, route beschrijvingen zijn klaar om geprint te worden, kortom voor zover we nu kunnen overzien ligt alles op schema.

Nu alleen nog even de Z-tjes poetsen en laten glimmen voor vertrek.

Tot de 5e!

Link naar reactie
  • Administrator

Voordat ik mijn toevlucht bij Jan Smit moet gaan zoeken... iemand nog een suggestie voor een hotel van zaterdag op zondag?

V.d. Valk zit al vol zo te zien op internet en in de omgeving is via internet ook niets te boeken voor die nacht.

Ik hoor het graag!

Rob

Link naar reactie
Al gekeken, zit toch liever iets dichterbij dan Amsterdam. Maar bedankt voor je tip :newblush:

Zowel Volendam als Monnickendam (bij de Marina) hebben grote hotels voor groepen toeristen etc..

Het meest traditionele hotel in Volendam is Hotel Spaander.

Best leuk, er hangt daar voor een kapiaal aan schilderijen ( Ze hebben er 1000!) van kunstenaars die daar (in de tijd van Van Gogh) gelogeerd hebben

Kijk maar eens op Volendam bij Wikipedia.

Link naar reactie
  • Administrator
Best leuk, er hangt daar voor een kapiaal aan schilderijen ( Ze hebben er 1000!) van kunstenaars die daar (in de tijd van Van Gogh) gelogeerd hebben

Kijk maar eens op Volendam bij Wikipedia.

Past niet in de kofferbak van een Z3 roadster... iemand met een coupé die kan pendelen? :newblush:

Zal eens kijken, thanx!

Rob

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.