Ga naar inhoud

Grote VOC Tocht - Zondag 5 september


PNA

Aanbevolen berichten

Menno,

Met de EDIT knop kun je je eigen bericht bewerken, als er eens eentje de mist in gaat hoef je er niet nóg een aan toe te voegen :birthday: .

Ik gooi de vorige twee wel even voor je weg.

Link naar reactie
  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Harrie en Andre

Wij moeten helaas afzeggen.

Als bedrijf gaan we dan een rit sponseren voor de Duchenne Spierdystrofie. Een fatale spierziekte.

Die actie krijgt prioiteit.

Veel plezier en succes met de rit. Deelnemers genoeg.

Link naar reactie
Hoi Harrie en Andre,

Ik ben nog nieuw op deze site en ben pas 1 week de trotse eigenaar van een Z3 1.9 montreal blue. Het lijkt me heel leuk om met 50 Z3 en mee te doen aan de VOC tocht en schrij me dan bij deze in. Je kan me inschrijven onder de namen Menno en Margaritha. Koffie en lunch. We doen niet mee aan het diner.

Groeten

Menno (Cadence)

:hypocritesmiley:

Welkom op jullie eerste Z3 rit en geniet van die mooie kar, het weer en bereid je voor op een leuke dag.

Link naar reactie
Hoi Harrie en Andre

Wij moeten helaas afzeggen.

Als bedrijf gaan we dan een rit sponseren voor de Duchenne Spierdystrofie. Een fatale spierziekte.

Die actie krijgt prioiteit.

Veel plezier en succes met de rit. Deelnemers genoeg.

Goed initiatief, jammer dat jullie jiet mee rijden, maar snap je keus, see you next time @ VOC 2

Link naar reactie

Hallo, ik ben net toegelaten tot dit forum en kan me nu dus opgeven voor deelname aan deze tocht op 5 september.

Naam: Z3Madeleine, 2 personen: Riny en Madeleine Assink-Kleve, koffie, luch en diner

Link naar reactie

Wij zijn weer terug van een fantastische rit Italie :fiew: en zie nu pas e.e.a.

Wij doen graag mee met de rit en dan graag alles erop en aan incl. eten.

Groet,

Tom & Anja

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hey Andre en Harrie,

Ziet er goed uit en ben dus graag van de partij al dan wel of niet met Saskia, dat laatste hangt een beetje van de omstandigheden hier af..(we hebben dan hier waarschijnlijk een puppie rondlopen). In ieder geval de rit met 2 personen en wat het eten betreft laat ik je dit nog even weten...

Groeten Robert Jan

Hoi Andre en Harrie,

Zoals ik al eerder aangaf ben ik in ieder geval van de partij met de rit, het diner zullen we achterwege laten.

Groeten

Robert Jan

Link naar reactie

Beste Z vrienden en vriendinnen,

Over 3 dagen sluiten we de inschrijving van de 1e Grote VOC Tocht, op dit moment 32 wagens.

Denk je nog na over wel/niet mee rijden?

Bedenk dan dat we ivm vakanties e.d. 30 juli de inschrijving sluiten.

Geef je je eventueel nog op maak dan graag ook gelijk even kenbaar welk op pakket je je inschrijft.

Thanks en allemaal nog vele zonnige kilometers gewenst,

PNA

Link naar reactie

Hallo luitjes,

Ik zag net dat de inschrijving voor de tocht 30 juli zou sluiten, kunnen we nog mee ? :kisstogether: zouden het erg leuk vinden, we komen dan met 2 personen (Geen Diner).

Theo en Leidy

DeBeertjes.jpg

Link naar reactie
Ik moet helaas afzeggen. Heb zojuist vakantie geboekt in die periode..

Viel Spass allen :wave:

Zie dat ik nog steeds op de deelnemerslijst sta....maar zoals eerder vermeld ben ik dan op vakantie..

Link naar reactie

Tot mijn grote spijt en sjonnies genoegen moet ik mijn aanwezigheid helaas cancelen ivm met een op het laatst ingelaste vakantie. Sorry hiervoor en iedereen veel plezier.

Link naar reactie

Mocht het nog mogelijk zijn wil ik nog 2 plekjes opvullen. Ik weet dat de deadline al verstreken is maar ik hoop beter laat dan nooit... Misschien kan ik met mijn auto nog twee plekjes van afzeggers opvullen. Namen: Jordy Bax en Ed Moeken, allebei eten.

Link naar reactie
Hallo luitjes,

Ik zag net dat de inschrijving voor de tocht 30 juli zou sluiten, kunnen we nog mee ? :rolleyes: zouden het erg leuk vinden, we komen dan met 2 personen (Geen Diner).

Theo en Leidy

DeBeertjes.jpg

We zetten jullie erbij. Groeten Harrie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.