Ga naar inhoud

Grote VOC Tocht - Zondag 5 september


PNA

Aanbevolen berichten

Misschien een alternatief voor de eventuele finaciele tekorten als er eens members niet komen opdagen zou kunnen zijn dat we een forum kas maken, Ieder lid stort er tien euro in op jaarbasis en dan kunnen de organisatoren van een evenement hier na overleggen van de eindafrekening hun eventuele tekort aangevuld krijgen.En dan hoef je elkaar ook niet meer in de haren te vliegen.

Zijn er in dat jaar geen tekorten dan kunnen we er iets leuks mee doen.

Link naar reactie
  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Misschien een alternatief voor de eventuele finaciele tekorten als er eens members niet komen opdagen zou kunnen zijn dat we een forum kas maken, Ieder lid stort er tien euro in op jaarbasis en dan kunnen de organisatoren van een evenement hier na overleggen van de eindafrekening hun eventuele tekort aangevuld krijgen.En dan hoef je elkaar ook niet meer in de haren te vliegen.

Zijn er in dat jaar geen tekorten dan kunnen we er iets leuks mee doen.

<_< is denk ik niet zo'n goed plan, de drempel blijft dan laag om af te melden.

Gewoon van te voren betalen.

Uiteraard wat regels aan koppelen, bv. :

-uiterlijk een week van te voren betalen

-en een minimum aantal dagen (bv. 3) voor te annuleren

Vul maar aan .......

(dit is gewoon mijn idee hoor :shifty: )

Link naar reactie

Lieve Floor,

wetende dat je uit het communistische Noord-Oosten van Grun komt, had ik dit toch niet verwacht. In NL betalen we al veel te veel met elkaar wat eigenlijk de verantwoording van individuen hoort te zijn. Als je mensen als kind gaat behandelen, worden ze kindjes. De bewoordingen van PNA vind ik doorslaan, maar laten we nu gewoon deze mensen op hun verantwoording aanspreken en daar een oplossing zoeken. Als duidelijk was dat er financiele consequenties zijn aan het aanmelden, dan moeten mensen zelf op hun blaren zitten. Onze vrinden van de banken laten nu alweer zien dat als je niet op de blaren zit, er niets geleerd wordt. Tot slot wil ik je wijzen op het woord van de dag: Autarkisch. Mijn wens voor de NL samenleving is om meer autarkische mensen te vinden en juist niet de wij-zorgen-wel-voor-je-als-je niet-oplet-industrie in NL nog groter laten worden...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik had geprobeerd om een eigen account aan te maken zodat ik een reactie kon geven maar lukte niet helemaal... Nu dus wel, zie onder (dank Tja!)

Link naar reactie

Beste organisatoren,

Even nog een reactie van mij kant.

Allereerst wil ik zeggen dat als er mensen zijn die de tijd en moeite nemen om een tourrit uit te zetten voor medeforumers dit altijd helemaal TOP is!!! Of alles nou wel of niet loopt als gepland, er hangt een hele organisatie aan vast die je wel gewoon ff vrijwillig vervult.

De hele situatie wordt nu steeds negatiever.

Wat wij enkel met onze reactie wilden melden is, wees discreet over de mensen die hebben afgezegd of niet op zijn komen dagen. Dit soort dingen moeten niet openlijk op een forum komen te staan, als men de toedracht nog niet weet.

Verder hebben wij WEL een leuke dag gehad, en genoten van het zonnetje en de lange sliert met z/m/3/4/'s die door het mooie Noord Holland voerde...

Misschien is het een idee om dit topic nu af te laten sluiten aangezien deze behoorlijk fel is geworden en een nieuw reactietopic te openen zodat mensen hierin hun reacties en foto's van de rit van gisteren kunnen zetten!!!

Groetjes, Richelle

Link naar reactie
Al gekeken hoe hij zelf uit z'n auto is gekropen zonder evt schade achter te laten?

Bij ons geen krasje te bekennen, misschien is-ie eerst uitgestapt, spiegels opgevouwen en auto op z'n plek geduwd?? :schater:

Waar blijven al die :shifty: <_< :foto: :foto: nou???????

Ik zorg vanavond voor een gezonde portie :foto: :foto: :foto:

Nog even stoeien met Lightroom/Flickr voor de 'finishing touch'...

Link naar reactie

Volgens mij is er nog nooit zoveel gezeik over (de betaling) van een rit geweest als nu. Het niveau daalt rechtevenredig met de waardeontwikkeling van de ZZZ. :shifty: En dan heb ik het niet over het taalgebruik (wie ben ik in dezen :schater: ) maar over de betalingsmoraliteit. Het kan overigens best zo zijn dat mensen door omstandigheden niet kunnen en uiteindelijk bereid (moeten) zijn om de schade te vergoeden.

Link naar reactie
Lieve Floor,

wetende dat je uit het communistische Noord-Oosten van Grun komt, had ik dit toch niet verwacht. In NL betalen we al veel te veel met elkaar wat eigenlijk de verantwoording van individuen hoort te zijn. Als je mensen als kind gaat behandelen, worden ze kindjes. De bewoordingen van PNA vind ik doorslaan, maar laten we nu gewoon deze mensen op hun verantwoording aanspreken en daar een oplossing zoeken. Als duidelijk was dat er financiele consequenties zijn aan het aanmelden, dan moeten mensen zelf op hun blaren zitten. Onze vrinden van de banken laten nu alweer zien dat als je niet op de blaren zit, er niets geleerd wordt. Tot slot wil ik je wijzen op het woord van de dag: Autarkisch. Mijn wens voor de NL samenleving is om meer autarkische mensen te vinden en juist niet de wij-zorgen-wel-voor-je-als-je niet-oplet-industrie in NL nog groter laten worden...

Ik weet dat iedereen behoorlijk offtopic is gegaan, maar de term "Autarkisch" roepen wat duideliijk een verwijzing is naar o.a. Nazi-Duitsland doet alle eerdere uitspraken over niet opkomende forumleden te niet. Dit is absoluut niet passend voor een forum als dit! Als jij zo'n wens hebt zal er vast wel een forum te vinden zijn met mensen die dezelfde wensen uiten zodat wij er hier niet mee geconfronteerd worden.

Het zou fijn zijn als al het niet VOC rit geneuzel verplaatst wordt naar een andere topic zodat we alle "gezellige/leuke" herinneringen gewoon in deze topic kunnen houden.

Link naar reactie
Ik weet dat iedereen behoorlijk offtopic is gegaan, maar de term "Autarkisch" roepen wat duideliijk een verwijzing is naar o.a. Nazi-Duitsland doet alle eerdere uitspraken over niet opkomende forumleden te niet. Dit is absoluut niet passend voor een forum als dit! Als jij zo'n wens hebt zal er vast wel een forum te vinden zijn met mensen die dezelfde wensen uiten zodat wij er hier niet mee geconfronteerd worden.

Jij maakt het helemaal mooi. Autarkisch betekent niets meer of minder dan zelfvoorzienend. Dat de nazi's streefden naar zelfvoorzienendheid, maakt autarkisch nog niet meteen een 'besmet' woord. Als je die redenatie aan zou houden, mag het woord Autobahn ook niet meer gebruikt worden.

Link naar reactie

Ook namens Martin en David....twee duimen omhoog voor de organisatie.

Hoewel voor ons een thuiswedstrijd (Alkmaar) een prima rit met alle benodigde ingredienten.

Prachtig weer, mooi Zetjes, leuke en beetje gekke gasten, bochten, vloekende fietsers (ik zou ook

jaloers zijn als ik maar twee wielen kon betalen), nog meer bochten, vooroprijders, achterblijvers,

achter elkaar aan verkeerd rijden, prima eten en locatie en , had ik ze al genoemd, heerlijke bochten.

Dit alles overgoten met een sausje "de hedendaagse mens en onze maatschappij" .

Afzeggers (al dan niet volgens de regels van het goed fatsoen),reacties op onverwachte zaken als markten en ongelukjes.

Routeboek paar stappen vooruit lezen, tomtom mee, of even die grote waffel open om het te vragen en

iedereen komt waar hij wezen moet. Jaloers kijken naar de auto van je buurman en niet te vergeten,

laatkomers die het hele dagschema verzieken :shifty: .Ik zal geen namen noemen , maar Ruud en Heer Olivier waarom nou?

Een heerlijke dag uit onze geweldige maatschappij.

En wij hebben hem meegemaakt in onze ZZZ.

Ik zeg :"Op naar de volgende!"

Klein tipje. Rit van +/- 150 kilometer is genoeg en geeft wat ruimte voor laatkomers uitloop door omstandigheden.

En alles wat verder (niet gepland) tegenzit........who cares. Je zit toch in je ZZZ/ZZZZ.

Groeten Martin en David.

Link naar reactie

The Shrike is natuurlijk een arrogante blaaskaak die op Wikipedia naar woorden zoekt om het klootjesvolk hier op hun simplistische onbeduidendheid te wijzen, maar nu moet ik het even voor hem opnemen.

Wat een godsgruwelijke onzin staat hieronder. :angry: Zoals Pim Fortuyn zei "Ach mens ga terug naar je aanrecht" :m:

Geeft overigens wel goed het gemiddelde intellect weer van de IJmuidenaren :m:

Ik weet dat iedereen behoorlijk offtopic is gegaan, maar de term "Autarkisch" roepen wat duideliijk een verwijzing is naar o.a. Nazi-Duitsland doet alle eerdere uitspraken over niet opkomende forumleden te niet. Dit is absoluut niet passend voor een forum als dit! Als jij zo'n wens hebt zal er vast wel een forum te vinden zijn met mensen die dezelfde wensen uiten zodat wij er hier niet mee geconfronteerd worden.

Het zou fijn zijn als al het niet VOC rit geneuzel verplaatst wordt naar een andere topic zodat we alle "gezellige/leuke" herinneringen gewoon in deze topic kunnen houden.

Link naar reactie

Hier gaat inderdaad een slotje op.

Ik move alle foto's wel naar het topic waar ik graag hoor en zie hoe top de rit wel was voor de tientallen Z-rijders die gisteren lekker getoerd hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.