Ga naar inhoud

Grote VOC Tocht - Zondag 5 september


PNA

Aanbevolen berichten

Harrie,

Tz3 dat zijn anja en ik wij willen ook graag eten, ik dacht dat ik dat ook had aangegeven maar zoniet dan alsnog bij deze eten met 2 personen.

Groet,

Tom de Graaf

Link naar reactie
  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Is er nog plaats voor de grote VOC tocht voor 1 auto en 2 personen ?

Wij hebben dit forum sinds een paar dagen ontdekt en het lijkt ons leuk om mee te rijden.

We hopen dat er nog plaats is.

Gr. Gerrit en Yvonne.

Link naar reactie

Hai Harrie, je hebt het goed geraden, we waren met vakantie en daarna twee nogal heftige weken gehad. We gaan graag mee op 5 september, zolang we maar niet gaan varen... We eten 's avonds ook graag mee. Succes met de onderhandelingen en de voorbereidingen!

Link naar reactie
Ermm... ik mis ons in het overzichtje :)

Ja dat klopt, jullie hadden aangegeven als we terug zijn van vakantie, 2x

Zet jullie graag in de lijst, neem aan dat jullie dan ook uitgerust en net van die vakantie terug zijn :-)

Link naar reactie
Ons lijkt het ook erg leuk om mee te gaan kunnen we gelijk even kennismaken in "real life"!

Alleen aangezien dit ons eerste ritje wordt wat is de tijdsplanning ongeveer?

Hebben de hele planning nog niet rond, maar grosso modo vertrekken we 's ochtends na een bak koffie met iets ..... na een kilometer of 80 landen we op ons lunch adres. Na een lopend buffet, even de benen strekken genieten van de spot, rijden we verder (+/- 110 km) en landen eind van de middag om te gaan eten, drinken, napraten en gezellig samenzijn. Nu een beetje beeld?

Link naar reactie

Hallo VOC tocht organistie,

Schrijf ons maar erbij op jullie lijstje (zonder avond eten)

Joebar: 2 personen en 1 hond

Jasper en Esther (en Ringo de hond)

Link naar reactie
1 The Bob, Bob en Zazkia 2 personen

The Bob is officieel Frank... Ik weiger met een ander man dan hem in de Z te gaan zitten <_<.

En als mijn naam dan Zzazkia (in totaal 3 Zjes) of Saskia mag worden ben ik helemaal gelukkig :thumbup:.

Over het eten stuur ik binnenkort ff een PBtje (nu op m'n werk dus druk).

Link naar reactie
Ons lijkt het ook erg leuk om mee te gaan kunnen we gelijk even kennismaken in "real life"!

Alleen aangezien dit ons eerste ritje wordt wat is de tijdsplanning ongeveer?

Hoi

Meestal beginnen we rond een uur of half 10 verzamelen, in dit geval Katwoude, en vertrekken we om 10.30. Dan lunch ergens om 12.30 tot 13.30.

Vervolgens 2e deel , ik denk zelf tot een uur of 4 , half vijf, dan zes uur eten en ik denk dan een uur of 8 weer rijden (naar huis :schater: )

Altijd leuk als er weer nieuwe mensen meedoen, dus ik zou zeggen, meld je aan, incl of excl diner. Lunch wordt wel gezamenlijk gedaan

Groet

Harrie

Link naar reactie
Hai Harrie, je hebt het goed geraden, we waren met vakantie en daarna twee nogal heftige weken gehad. We gaan graag mee op 5 september, zolang we maar niet gaan varen... We eten 's avonds ook graag mee. Succes met de onderhandelingen en de voorbereidingen!

Sorry voor mijn late reactie, wij waren ook op vakantie. Super dat jullie er ook weer zijn. Tot dan en bedankt voor de mentale ondersteuning! :thumbup:

Gr

Harrie

Link naar reactie
Hallo,

Is er nog plaats voor de grote VOC tocht voor 1 auto en 2 personen ?

Wij hebben dit forum sinds een paar dagen ontdekt en het lijkt ons leuk om mee te rijden.

We hopen dat er nog plaats is.

Gr. Gerrit en Yvonne.

Natuurlijk. Van harte welkom. Blijven jullie ook 's avonds met diner?

Groet

Harrie

Link naar reactie
The Bob is officieel Frank... Ik weiger met een ander man dan hem in de Z te gaan zitten :guitar:.

En als mijn naam dan Zzazkia (in totaal 3 Zjes) of Saskia mag worden ben ik helemaal gelukkig :rambo:.

Over het eten stuur ik binnenkort ff een PBtje (nu op m'n werk dus druk).

Weet je, ik heb nooit een beeld bij mensen met nicknames. Op de een of andere manier weet ik nooit

wie dan bij wie hoort. Maar ZZZaskia ga ik nu nooit meer vergeten. :thumbup: And the Bob alias Frank

dus ook niet

Ik wacht je PM wel af.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Hoi Harrie en Andre,

Ik ben nog nieuw op deze site en ben pas 1 week de trotse eigenaar van een Z3 1.9 montreal blue. Het lijkt me heel leuk om met 50 Z3 en mee te doen aan de VOC tocht en schrij me dan bij deze in. Je kan me inschrijven onder de namen Menno en Margaritha. Koffie en lunch. We doen niet mee aan het diner.

Groeten

Menno (Cadence)

:birthday:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.