Ga naar inhoud

Coupe meeting 2010 - zaterdag 21 augustus


RvE

Aanbevolen berichten

Dit jaar wordt de jaarlijkse coupe meeting gehouden op zaterdag 21 augustus.

:rolleyes: Mark Nauta gaat tijdens de QP meeting een fotoshoot doen :thumbup:

Tijdens de 2010 editie van de QP meeting gaan we iets bijzonders doen. We verzamelen voor een fotoshoot in het oosten van het land! Mark heeft de afgelopen jaren prachtige fotorapportages gemaakt (zie www.marknauta.nl voor vele prachtige voorbeelden) voor zowel autofreaks als diverse toonaangevende autobladen. Naast de vele individuele rapportages heeft hij eerder een :m: 3 All Generations fotoshoot gedaan en in die trant willen we de aanwezige QP's gaan vastleggen :ph34r:

Kortgezegd

- We verzamelen rond lunchtijd op een fotolocatie in het oosten van het land (vermoedelijk regio Nijmegen)

- Alle QP's worden uitgebreid individueel en als groep gefotografeerd.

- Er worden overzichts- en detailfotos van de QP's gemaakt.

- De eigenaren krijgen allemaal een CD Rom met daarop een serie high & low resolutie fotos.

- We rekenen op 10-12 deelnemers (zitten nu op 9): mocht je zin & tijd hebben, meld je aan!

- Alle QP eigenaren wordt om een bijdrage van tussen de EUR 25-35 gevraagd (hierover later meer).

- Naast de geweldige dag zijn de fotos natuurlijk ook geweldig bruikbaar als je je QP ooit wilt verkopen ( :nono: ) dus eea betaalt zich, naast de leuke ervaring, meer dan terug!

- En ja, de fotoshoot is Z3 QP/ Z4 QP only: roadster-rijders zijn uiteraard welkom voor de gezelligheid, maar dit is dé QP meeting!

200fdky.jpg

na de lunch en de fotoshoot, sturen we onze coupeetjes richting Autobahn Dusseldorf -> Meilenwerk (let op geen "rit", ieder knalt voor zich, neem je tomtom mee, wederom in ware coupe meeting stijl )

meilenwerk_duesseldorf_start_01.jpg

Met de mensen van Meilenwerk hebben we al contact gehad. Ze gaan er daar ook iets bijzonders van maken! :ok:

Eten doen we dan daar bij Meilenwerk -of- (als de scoutingritjes die Simone en ik nog moeten gaan doen succesvol zijn) bij een Schnitzelrestaurant ergens in de buurt van Dusseldorf (liefst langs de Autobahn richting NL).

Dus join the dark side of the force vader.gif en schrijf je in!

Deelnemerslijst

MdV & MdV2

Mizzz Coupe & RvE

Davids Z3

Maarten

OmeLo (& TanteLo?)

HoedjeQP

Mister Green

Stevenwitt

MadMarky

Mystery Guest

Navigator (ovb)

Just4me (ovb)

Huub en Reinata

Deelnemers in de categorie "heel erg welkom :thumbup: maar voorzien van exotisch vervoer" :huh: :

Zzzandman & KatjaZZZ

Baron Von Epscheuten

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

YESSSSSSSS..... QP Meeting + Knallen.....kan het leven nog mooier :thumbup:                                                                                              Ich bin dabei!

Link naar reactie
YESSSSSSSS..... QP Meeting + Knallen.....kan het leven nog mooier :thumbup:                                                                                              Ich bin dabei!

eerste aanmelding binnen 5 minuten na plaatsen topic! The force is strong in this one! :rolleyes:

Je staat er bij, tof dat je ook komt met je :thumbup: !!

We kunnen ook een ballonritje doen...

the-darth-vader-hot-air-balloon.jpg

Link naar reactie

ow ja nog wat :thumbup:

- Degenen die de kapsalon op tijd dichtgooien, kunnen in hun Z cabrios aanhaken.

- Die lange uit Dedemsvaart heeft welgeteld 3 maanden tot Munchen om een 6-serie te kopen en dan weer 2 maanden om hem te verkopen en een fatsoenlijk, normaal geprijsde QP te kopen. Tijd gaat NU in. :ph34r:

- De bekende forum-irritantjes kunnen maar beter een eigen rondje gaan rijden :rolleyes: (als je je aangesproken voelt gaat het over jou :schater: )

:thumbup:

Link naar reactie
En omdat ik Qp's netvliesverschroeiend prachtig vind ga ik ook graag mee :thumbup:

Blijft Katja in de kapsalon :schater: (ze komt toch wel mee he...)

Link naar reactie
- Die lange uit Dedemsvaart heeft welgeteld 3 maanden tot Munchen om een 6-serie te kopen en dan weer 2 maanden om hem te verkopen en een fatsoenlijk, normaal geprijsde QP te kopen. Tijd gaat NU in. :rolleyes:

Ehhh, die lange uit dedemsvaart gaat alleen nog met de exclusieve ritten mee en slaat het gepeupel over :thumbup: Bovendien zit hij dan in zijn buitenverblijf aan de Cote :thumbup: Wat betreft je andere opmerking moet ik je ook teleurstellen. Het word een zakelijk cabriootje en een privé platgeslagen coupé (af fabriek...dat platgeslagen)

Link naar reactie

Lijst is weer bijgewerkt! :thumbup:

:ph34r: Nee he niet weer.....vorig jaar was het tijdens mijn vakantie.....nu weer.... :rolleyes:

dat je toch op vakantie gaat, geeft maar weer eens aan waar je prioriteiten liggen.... :nono::thumbup:

Link naar reactie
TanteLo weet nog niet of ze meedoet - misschien is er tegen die tijd nog een bijrijdersplaats vrij...

Oh ja ..daar over gesproken...ik heb ook wel een bijrijdersplaats vrij...mits we een goede match vormen natuurlijk want ik wil niet voor lul rijden :schater:

Link naar reactie
Ehhh, die lange uit dedemsvaart gaat alleen nog met de exclusieve ritten mee en slaat het gepeupel over :ph34r: Bovendien zit hij dan in zijn buitenverblijf aan de Cote :rolleyes: Wat betreft je andere opmerking moet ik je ook teleurstellen. Het word een zakelijk cabriootje en een privé platgeslagen coupé (af fabriek...dat platgeslagen)

He Lange,

Zal wel zo'n platgeslagen "kever" worden dan die coupe, tragisch..... :schater:

Beetje jammer maar ja, wijsheid komt in friesland (of was het overijssel !? )niet met de jaren blijkbaar.....

Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, ... :newblush:

Maarten

Link naar reactie

Dat zijn dan al 8 QP's ,gaat de goede kant op :rolleyes:

Zeg Rve / Mdv ...is het geen idee om een balletje op te gooien bij het ZRoadster forum aangezien we ook Duitsland in gaan en bij Meilenwerk meeten ? :newblush:

Link naar reactie
Zeg Rve / Mdv ...is het geen idee om een balletje op te gooien bij het ZRoadster forum aangezien we ook Duitsland in gaan en bij Meilenwerk meeten ? :rolleyes:

Goed voorstel, deze gaat naar de Belgische Coupe-afdeling, die hebben goede contacten met de Deutsche Blechdach Freunde

Link naar reactie
Goed voorstel, deze gaat naar de Belgische Coupe-afdeling, die hebben goede contacten met de Deutsche Blechdach Freunde

Die goede kontakten heb ik bij het Z3forum.de, niet bij ZRoadster.

Maar ik wil dit graag even bij hun posten als de organisatie dat wil.

Voor mezelf is het nog effe zoeken, want normaal is het hier een hele klus om onze vakantie te plannen, nu komt er nog iets extra bij. (Read my lips : ik wil d'er zeer zeker bijzijn, moet hier alleen nog alle debatten winnen :angry::angry: )

Link naar reactie
Die goede kontakten heb ik bij het Z3forum.de, niet bij ZRoadster.

Entschuldige. :angry:

Maar ik wil dit graag even bij hun posten als de organisatie dat wil.

Aber gerne. Als Achim en zijn Z3 Freunden aan willen haken, graag.

(Read my lips : ik wil d'er zeer zeker bijzijn, moet hier alleen nog alle debatten winnen :angry::lol: )

Zeg gewoon tegen Christel dat Simone ook meegaat en dat er in Meilenwerk ook een leuke winkel is waar ze tasjes en leuke dingen kunnen kopen ;)

Link naar reactie

de QP meeting gaat dit jaar iets bijzonders doen :m:

iets wat nog niet eerder gedaan is op dit forum, maar wat de QP fans ongetwijfeld gaan waarderen... :newblush:

hou dit topic in de gaten!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.