Ga naar inhoud

Coupe meeting 2010 - zaterdag 21 augustus


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hou het nog even in mn achterhoofd, is een werkdag voor mij en ook nog in vakantietijd, dus is nog niet zeker dat ik vrij kan zijn.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

QP meeting 21 augustus vervalt

Beste allemaal,

in goed overleg hebben RvE en ik besloten om de QP meeting van 21 augustus te laten vervallen.

Bij deze willen we alle aanmelders bedanken voor hun enthousiasme, in de loop van 2011 zullen we met een nieuw initiatief komen!

Groeten

Martijn MdV & Ruud RvE

:thumbup:

Link naar reactie
Is toch een geintje?? :blink:

helaas geen geintje.

De coupe meeting is altijd al een lastige meeting geweest. Aan de ene kant wil een coupe rijder schijnbaar "vrijheid blijheid" (even half uurtje erbij zijn, colaatje drinken en weer door). Aan de andere kant wil een coupe rijder die het halve land doorrijdt ook dat er "iets" te doen is.

Martijn en ik dachten dat we met een mooie fotoshoot, toertje over de autobahn en bezoek Meilenwerk een mooie mix hadden. Toch liep het niet storm met de aanmeldingen en bleven veel "aanmeldingen" in de trant van "ik kijk wel of ik nog kom" of "ik kom ook wel even kijken".

Dit gekoppeld aan het gemak waarmee sommigen hun deelname cancellen/vroeger afnokken en je als organisatie laten zitten met een reeds doorgegeven aantal eters/bezoekers etc (zoals vorig jaar bij de coupe meeting) doet je dan als organisatie wel drie keer nadenken voor je iets meer organiseert dan een "we verzamelen bij de McDonalds" meeting.

Zoals ik al eerder heb aangegeven hoeven er ook niet per se tientallen coupe's te komen. Maar als Mark Nauta helemaal naar Nijmegen komt rijden en er staan maar 5 van de geplande 10 coupe's (of er zijn mensen die geen 35 euro voor een shoot over hebben) sta je toch mooi te kijken als organisatoren. Hetzelfde geldt voor Meilenwerk, waar de mensen serieus zaken wilden regelen als het afzetten van het gebied voor de hoofdingang, zodat daar onze coupe's mooi konden staan. Kom je daar aanrollen met de nog drie overgebleven coupe's.

Dan komt er nog bij dat Martijn door (gelukkig louter hele heuglijke) familieomstandigheden er niet meer bij kon zijn en de organisatie op mij alleen terecht komt. Dus hebben Martijn en ik gisteren gebeld en besloten dat we het doorschuiven naar 2011, waarschijnlijk in een andere setup, maar dat zien we dan wel weer.

Link naar reactie

Jammerrrrr. Gewoon mensen vooraf die 135 Euri laten betalen (35 voor een stilleven en 100 voor de groen-witte jongens) en daarna pas vertellen waar het is. Dat maakt de Laissez-faire houding van die rare (maar oh zo smaakvolle) QP jongens (m/v) wel anders.

Kunnen we gelijk wel ff dat pinnetje van dit topic af halen, een fail status geven en misschien andere topics een pinnetje geven

Link naar reactie

Ik begrijp je helemaal Ruud!

Lijkt me ook heel erg om zoveel te regelen en uiteindelijk met een paar man overblijven...

Daar doe je de moeite niet voor!

Baal alleen dat ik nu niet officieel bij de Dark side :thumbup: kan komen.... :schater:

Misschien dat we nog een keer een spontane simpele meeting deze zomer kunnen redden!

Hier lekker stukje over posbank op cruisen... :blink: Ik ben er met nog een andere Zzzz iig nog wel eens te vinden!

Link naar reactie

He Martijn & Ruud,

Jammmerrrrrrrr! :angry:

Heb ik verdorie die 21 augustus de hele tijd vrij gehouden........,

Ik had er wel zin in gehad hoor! :thumbup:

Laten we inderdaad weer een spontane rit plannen deze zomer, is zeker zo gezellig!

Maar ja ik ben wel verwend geweest de afgelopen weken op automobiel gebied.

Eerst naar munchen met een hele leuke club mensen!

En afgelopen weekend naar Goodwood, echt een aanrader, moet je naar toe in 2011! met een coupe?!

(Geen enkele z3 coupe gezien daar overigens!)

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Begrijpelijk, maar niet minder jammer.... helaas zijn QP-rijders nu eenmaal een wat zeldzaam en schuchter volkje die zich niet graag in het volle licht wagen. Ik stel dan ook voor de volgende meeting bij middernacht te plannen. :thumbup:

Link naar reactie

Misschien vloeken in de kerk, maar is het een idee om de meeting door te laten gaan maar dan inclusief de roadsters. Ik kan me voorstellen dat er vanuit de roadsters ook wel een interesse is in de fotoshoot van Mark Nauta en Meilenwerk.

Link naar reactie
Misschien vloeken in de kerk, maar is het een idee om de meeting door te laten gaan maar dan inclusief de roadsters. Ik kan me voorstellen dat er vanuit de roadsters ook wel een interesse is in de fotoshoot van Mark Nauta en Meilenwerk.

Voor! :rolleyes: (als die roadsters er dan maar een hardtop opzetten..... :lol: )

Link naar reactie

meeting is geannuleerd :angry: ik zal Bas R. de contactgegevens van Mark Nauta pm-en.

andere groep Z's, andere organisatie, andere meeting :unsure:

(hier mag qua QP meeting wat mij betreft een slotje op, als er een vervolg wordt georganiseerd is het beter dit even in een ander topic te gieten)

Oke slotje,Huub

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.