Ga naar inhoud

Coupe meeting 2010 - zaterdag 21 augustus


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:rolleyes: Mark Nauta gaat tijdens de QP meeting een fotoshoot doen :lol:

Op 21 augustus gaat de QP meeting 2010 iets bijzonders doen. Voordat we naar Meilenwerk rijden, verzamelen we voor een fotoshoot in het oosten van het land! Mark heeft de afgelopen jaren prachtige fotorapportages gemaakt (zie www.marknauta.nl voor vele prachtige voorbeelden) voor zowel autofreaks als diverse toonaangevende autobladen. Naast de vele individuele rapportages heeft hij eerder een :m: 3 All Generations fotoshoot gedaan en in die trant willen we de aanwezige QP's gaan vastleggen ;)

Kortgezegd

- We verzamelen op een fotolocatie in het oosten van het land (vermoedelijk regio Nijmegen)

- Alle QP's worden uitgebreid individueel en als groep gefotografeerd.

- Er worden overzichts- en detailfotos van de QP's gemaakt.

- De eigenaren krijgen allemaal een CD Rom met daarop een serie high & low resolutie fotos.

- We rekenen op 10-12 deelnemers (zitten nu op 8): mocht je zin & tijd hebben, meld je aan!

- Alle QP eigenaren wordt om een bijdrage van tussen de EUR 25-35 gevraagd (hierover later meer).

- Naast de geweldige dag zijn de fotos natuurlijk ook geweldig bruikbaar als je je QP ooit wilt verkopen ( :nono: ) dus eea betaalt zich, naast de leuke ervaring, meer dan terug!

- En ja, de fotoshoot is Z3 QP/ Z4 QP only: roadster-rijders zijn uiteraard welkom voor de gezelligheid, maar dit is dé QP meeting!

20pbxvp.jpg

bmw530d530i-20.jpg

200fdky.jpg

bmwm3cs-15.jpg

mpn_5384copy.jpg

Link naar reactie
:rolleyes: Mark Nauta gaat tijdens de QP meeting een fotoshoot doen ;)

Super dat je het hebt kunnen regelen Martijn. :nono::m:

Nu hebben we bijna alle ingredienten die op ons wensenlijstje stonden bij elkaar (alleen die Schnitzelbude in omgeving Düsseldorf nog! :lol: )

Link naar reactie
Schrijf mij/ons er maar bij, we hebben weliswaar op dit moment geen coupe maar de lol willen we niet missen :rolleyes:

Ha mooi, we hadden nog een stationcar nodig voor alle spullen! ;) (maak jij dan ook de Autobahn even vrij voor ons, richting Meilenwerk :lol: )

Link naar reactie
zeg ook met inslijmen worden er geen foto's van de jouwe gemaakt hoor.

Edwin ziet zijn titel in gevaar komen en is natuurlijk beledigd dat hij gepasseerd is....

kom op man, misschien mag je er bij zijn en wat leren van de goede man over raak schieten violent-smiley-1435.gif

Link naar reactie
zeg ook met inslijmen worden er geen foto's van de jouwe gemaakt hoor.

Och ik ben de vorige keer mee gereden met iemand in zo'n platte kever. Volgens mij stond die platte kever op elke QP foto.

Ik mis alleen wel de mooie vrouwen voor op de motorkap.

alina-vacariu-gm_l1.jpg

Link naar reactie
Edwin ziet zijn titel in gevaar komen

:holiday: ik weet niet waar die wijsheid vandaag komt?

Heb niet de illusie Mark zijn shoots te kunnen overtreffen hoor.

ging om de uitspraak geen QP => geen shoot

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.