Ga naar inhoud

Coupe meeting 2010 - zaterdag 21 augustus


RvE

Aanbevolen berichten

openingpost aangepast. We zitten nu op 9 coupe's, (Frido met hardtop niet meegerekend :angry: )
En terecht; een roadster met hardtop is in de richting, maar geen QP....

Niettemin: welkom Frido! :thumbup:

Ik kijk wel uit... ;)

Politie Nijmegen grijpt BMW aso's in de kraag

Maandag 23 augustus 2010

Een jongeman uit Landgraaf is afgelopen Zaterdag flink mishandeld door een groep Z3 Coupé rijders.

L.F. uit Landgraaf is samen met de amokmakers lid van Z3forum.nl, bij de politie bekend als een verZamelplaats op internet voor door de maatschappij afgestoten BMW Z rijders.

Aanleiding voor de mishandeling was dat L.F. met een Roadster naar een Coupétreffen was gekomen, naar eigen Zeggen om de sfeer op te krikken.

Volgens de Coupé rijders was het pure provocatie: L.F. Zou namelijk een grote tas met dameskapper-benodigdheden Zonder schroom te koop hebben aangeboden.

Een sterk uitgedunde haardos was Zijn reden voor de gewaagde verkoop.

Ook Zijn opmerking dat Coupérijders alleen maar veel haar hadden door een gebrek aan frisse lucht viel in het verkeerde keelgat.

Volgens ooggetuigen moest L.F. hierop het remstof van de Coupéwielen aflikken, ruiten oppoetsen in Zijn ondergoed, Coupélogo's kussen en een roZe pruik dragen.

Er is slachtofferhulp ingeschakeld voor getuigen en omwonenden.

De Coupérijders hangt een Zware straf boven het hoofd: Een rondje Nordschleife onder de negen minuten, bij het niet halen hiervan een nummertje met Koos Spee.

Door verslaggever B. an den Spanning

Maar bedankt voor de 'uitnodigingen'... :)

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:schater::schater: Geweldig Frido.

Ik leef met je mee.

QP hooligans: het blijft toch een beetje ruw volk. :schater:

hooligans.jpg

Ik heb begrepen dat burgemeester Aboutaleb de QP Meeting wil gaan verbieden i.v.m. de kosten van de ME en dat er al kamervragen zijn gesteld.

Link naar reactie

Dus als ik het goed begrijp ben ik bij deze aanmelding de 10e Coupé ? :D

Ik heb maar meteen met mijn 200e post op het Duitse Z3-forum laten weten dat we Meilenwerk gaan komen innemen.

Via via had ik daar reeds vernomen dat er wel wat interesse is om een zootje QP-fahrer van naderbij te bekijken... :thumbup:

Link naar reactie
Dus als ik het goed begrijp ben ik bij deze aanmelding de 10e Coupé ? :D

Klopt! :thumbup: Top Frank!! :guitar:

Verzamelen we deze keer in Beegden lotsocoffee.gif, ipv de Mc aan de A2.

Link naar reactie
Kunnen we eindelijk eens uit die QP-Rearend-Bar iets nuttigen :drank: :D

De Coupe-Breitarschbar? :thumbup: Ik had eerst willen bieden op deze, maar er zijn toch een aantal mensen die 'm liever hebben dan ik. Maar we kunnen tegen die tijd wel buiten :muur: wat drinken met uitzicht op de Coupe :guitar:

Link naar reactie
:birthday: mystery guest is nummer 10 <_< met een QPe <_< ... :birthday:

Je hebt gelijk Mystery Guest, uh Roger! Navi is 11! Kom je ook eerst naar Beegden om koffie te doen voordat we (weer) naar het Noorden rijden :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Klopt! :ok: Top Frank!! :thumbup:

Verzamelen we deze keer in Beegden lotsocoffee.gif, ipv de Mc aan de A2.

Martijn, Ruud,

Zaterdag ll. is het er niet van gekomen, maar jullie moeten weten dat mijn deelname hoogst twijfelachtig wordt.

Ik word op 2 augustus aan de schouder geopereerd en ben (naargelang de ingreep) een aantal weken niet in staat om auto te rijden. Daar valt dus ook een Z3 QP onder :ok:

De reeds geopperde voorstellen van RvE om de Navi jrs. te sturen, heeft het niet gehaald ten huize Werckx :m: . Evt. een bezoekje aan Meilenwerk met een chauffeur zit er mss nog in. We zien wel...

Link naar reactie

Eerst maar zorgen dat die schouder gefixed wordt, zien we daarna wel verder.

Meilenwerk kun je eventueel ook naartoe komen met je daily, zullen Cedric en Robin vast ook erg leuk vinden. :ok:

De Limborit is achter de rug, Martijn gaat natuurlijk Munchen onveilig maken met een 20-koppige benden. Daarna kunnen we eens gaan focussen op een vast omlijnd programma met wat tijdstippen en locaties.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Balen dat je misschien niet mee kan Frank!

Maar even komen kijken moet iig wel lukken toch?! Eens kijken of k mijn Qp net zo hard kan laten glimmen als die van jou! B)

Maar dat betekend ook dat we weer terugvallen naar 10 Qpeeeee?

Meer dan ik ooit bij elkaar heb gezien... maar volgens mij zitten er wel meer op dit forum ;)

Link naar reactie

helaas.....

Ik (wij) kunnen niet meer mee as Zondag ;)

moet zelfs op vaderdag gaan werken.

wens jullie iniedergeval heel veel veilige Km

gr peter

Link naar reactie
helaas.....

Ik (wij) kunnen niet meer mee as Zondag ;)

moet zelfs op vaderdag gaan werken.

wens jullie iniedergeval heel veel veilige Km

gr peter

Wees gerust...de QP meeting is pas op 21 Augustus...je hebt dus nog even B)

Link naar reactie
en Maik met de S54 ;)

en "mystery guest" niet te vergeten B)

maar ook als het met 10 coupe's is, gaat het gewoon okay zijn! :D

Link naar reactie
Zal ik met mijn Qpe ook maar langs komen

Super Huub! :sick: coupe man van het eerste uur!! :m:

Je staat met plezier genoteerd. Erg goed dat je L&B mobiel nu ook door mr Nauta op de foto kan worden gezet!!

Ennuh.. congrats met je 2x :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.