Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Munchen III


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Begint de Munchen koorts bij de rest van de crew ook al op te spelen???????????? :sick: :m:

kriebelt als een gek... :m: had het er van de week al met de andere organisatoren over dat dit toch wel hele leuke trips zijn, om te organiseren maar helemaal om te beleven. Iedere keer genoeg verrassingen, humor, idioterie (Maik, neem je die toeter mee? :schater: ), prachtig stel bij elkaar. :rambo:

PS normaal krijgen we nog wel wat last minute afzeggingen, maar zou het dan echt zo zijn dat we deze keer echt 20x :clown: meekrijgen met dit feest?! :lol:

Link naar reactie
......... Graag geen Bavaria jurkjes aan mensen anders worden we er weer uitgezet.

Weer uitgezet, weer uitgezet...... had dat niet iets te maken met het feit dat wij een beter klinkende Waldhorn hadden? Ik denk dat vuvuzelas problemen opleveren, maar uitbundige oranje kleding, bengaals vuur, vlaggen, banners en een luchthoorn (nur fur professionellen gebrauch, kan zu gehorschaden fuhren??? aangezien ik de duitse taal niet beheers, schrijf ik maar over wat er op het materiaal staat) toegestaan zijn. Staat in elk geval wel al klaar om ingepakt, meegenomen en gebruikt te worden :unsure: .

Link naar reactie

Hallo Munchen gangers,

Mooi weertje wordt het in munchen!!

Lekker terras weertje!

Ik heb er zin in, coupe al even uitgebreid gewassen vandaag! Dus die is er klaar voor!

Donderdag 5.30 uur, "abflug" uit brabant!

dsc00069pn.jpg

Greetz Maarten.

Link naar reactie
Weer uitgezet, weer uitgezet...... had dat niet iets te maken met het feit dat wij een beter klinkende Waldhorn hadden? Ik denk dat vuvuzelas problemen opleveren, maar uitbundige oranje kleding, bengaals vuur, vlaggen, banners en een luchthoorn (nur fur professionellen gebrauch, kan zu gehorschaden fuhren??? aangezien ik de duitse taal niet beheers, schrijf ik maar over wat er op het materiaal staat) toegestaan zijn. Staat in elk geval wel al klaar om ingepakt, meegenomen en gebruikt te worden :thumbup: .

Ben benieuwd uit welke tent we het eerst gekicked gaan worden. De organisatie is niet voornemens om borgsommen voor te gaan schieten.

Link naar reactie
  • Administrator
Het begint er aan te komen mensen! Ik heb besloten om morgen reeds een stuk vooruit te rijden en ga in Koblenz overnachten :thumbup: .

Dan zie ik jullie bij de lunch in Nürnberg!

De :banaan: heeft nieuwe sloffen voor en nieuwe bobines en bougies, dus het zou moeten lukken allemaal!

Tot donderdag! <_<

Goed te horen Ad!

Rijd voorzichtig en veel plezier. Geldt voor iedereen uiteraard!

Rob

Link naar reactie

Lekker belangrijk Ad. Vind het veel interessanter of je een lekker wijf meeneemt :)

Het begint er aan te komen mensen! Ik heb besloten om morgen reeds een stuk vooruit te rijden en ga in Koblenz overnachten :) .

Dan zie ik jullie bij de lunch in Nürnberg!

De :party: heeft nieuwe sloffen voor en nieuwe bobines en bougies, dus het zou moeten lukken allemaal!

Tot donderdag! :drank:

Link naar reactie

Lekkere wijven mogen altijd. Jij wilde een Chick met een Dick meenemen :drank: Sinds MdV serieus verkering heeft zijn chicks met een dick niet meer gewenst :)

Mocht niet van de organisatie.. :party: Er mocht niemand meer mee; 20 max zeiden ze.. :)
Link naar reactie

ok :thumbup: het :newblush: gaat :wave: los :rolleyes:

over 2 uurtjes richting Arnhem

hou het veilig allemaal, zie jullie op het meeting point in Arnhem straks/ morgenochtend of in Nurnberg..

vandaar compleet und weiter gehts! :lmao: :ph34r:

Link naar reactie

He Luitjes,

Een goede reis voor straks,

En tot bij de lunch in Nurnberg!

Brabant-express stijgt om 05.30 uur correctie 06.00 uur op!

6.00 uur is tijd genoeg, circa 554 km, reistijd 5 uur volgens routenet!

tot morgen

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Negen pagina's voorpret :wave: , sommige deelnemers zijn al onderweg dus hier tijd voor een slotje.

Veel plezier in Munchen, hou alles zo veel mogelijk heel en hou ons hier op de hoogte van hoe het allemaal gaat/is gegaan :blink: .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.