Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Munchen III


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vanavond zijn de laatste twee plekken gereserveerd door Gessel in de Z4 3.0 ;)

DEZE RIT IS VOLGEBOEKT! :thumbup:

Top. Fabriek is definitief geboekt. Binnenkort meer details over timeframe, hotels, restaurants etc.

dirndl-auf-der-wiesn-farbfilm.jpg

Link naar reactie
Binnenkort meer details over timeframe, hotels, restaurants etc.

:thumbup: Ach man doe niet zo interresant. Vertrek vanaf 6.00uur grensovergang Arnhem. De rest zien we wel...of niet. Het zal voor mij zowiezo uniek zijn om een keer op tijd aan het bier te zitten in München. Er is altijd wel wat, zuigers door mijn gril, sleutels in afgesloten auto's :huh: oh nee dat is een paar weken eerder :thumbup: olie op mijn voorruit, windschotten die ontbreken und so weiter... ;)

Link naar reactie

Idd altijd ellende met die Z3 rijders. Gelukkig komen er steeds minder van die schrootbakken. Wordt het niet tijd om het forum te verherbouwen in Z4(M) forum :huh:

:thumbup: Ach man doe niet zo interresant. Vertrek vanaf 6.00uur grensovergang Arnhem. De rest zien we wel...of niet. Het zal voor mij zowiezo uniek zijn om een keer op tijd aan het bier te zitten in München. Er is altijd wel wat, zuigers door mijn gril, sleutels in afgesloten auto's :huh: oh nee dat is een paar weken eerder :thumbup: olie op mijn voorruit, windschotten die ontbreken und so weiter... ;)
Link naar reactie
:thumbup: Ach man doe niet zo interresant. Vertrek vanaf 6.00uur grensovergang Arnhem. De rest zien we wel...of niet. Het zal voor mij zowiezo uniek zijn om een keer op tijd aan het bier te zitten in München. Er is altijd wel wat, zuigers door mijn gril, sleutels in afgesloten auto's :huh: oh nee dat is een paar weken eerder :thumbup: olie op mijn voorruit, windschotten die ontbreken und so weiter... ;)

Vorig jaar ging je wel iets te ver met het meenemen van souveniers uit het hotel.

auditttuneduptotruck4.jpg

Link naar reactie
<_< Ach man doe niet zo interresant. Vertrek vanaf 6.00uur grensovergang Arnhem. De rest zien we wel...of niet. Het zal voor mij zowiezo uniek zijn om een keer op tijd aan het bier te zitten in München. Er is altijd wel wat, zuigers door mijn gril, sleutels in afgesloten auto's :huh: oh nee dat is een paar weken eerder <_< olie op mijn voorruit, windschotten die ontbreken und so weiter... :kicking:

Roadbook is bijna klaar. Even wachten op een paar reserveringsbevestigingen. :thumbup:

Link naar reactie
heren pisvlekjes , is dit ook een suggestie, zeg als vooravond cultuur?

Heb je wel naar de vereisten gekeken om toegelaten te worden?

Erforderliche körperliche Konstitution und Alter Mindestalter 18 Jahre.

Die 18 jaar gaat nog wel lukken maar die Erforderliche körperliche Konstitution? :thumbup:

Link naar reactie
Doe maar niet :kicking: wellicht een tevens ongevraagde suggestie voor u: Z3-golf-middag-Part-II. :thumbup:

muaah, de caddies waren een beetje lui bij deel 1.

Ga nu gewoon ff proberen een avondje whisky proeven er in te wurmen, bitch whip.gif.

(p.s. @ Gessel. Voordat je schrikt, MdV en ondergetekende kennen elkaar langer dan vandaag. Hij hangt regelmatig met zo'n rode bal in zijn mond een nachtje in mijn kelder)

Link naar reactie
Hij hangt regelmatig met zo'n rode bal in zijn mond een nachtje in mijn kelder)

zorg je, voordat we naar Munchen rijden, wel even voor dat bewijsje dat je recentelijk braaf bij je therapeut bent langsgeweest?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.