Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Munchen III


MdV

Aanbevolen berichten

kan ik wel voor je doen, want ik heb mijn therapeute al verslaafd gekregen aan The Shrike, dus ze schrijft alles op wat ik wil.

mooi, als je je lusten lekker op haar botviert, ontlopen wij dit jaar wellicht je frustratie! :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zorg je, voordat we naar Munchen rijden, wel even voor dat bewijsje dat je recentelijk braaf bij je therapeut bent langsgeweest?

Gave site :blink: vooral onderstaande spreekt mij wel aan :blink:

Cocaïne en seksverslaving

Vaak gaat seksverslaving samen met andere vormen van afhankelijkheid, zoals alcohol- en/of drugsverslaving. Veel voorkomend is de combinatie cocaïne en seksverslaving, waarbij de laatste zich dan vooral richt op prostitutiebezoek met een voorkeur voor kinky seks. De relationele en financiële consequenties van deze verslavingsmix zijn vaak desastreus.

Een whisky proeverij is voor Delftse pussy's :blink:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Beste deelnemers,

inmiddels is de organisatie druk bezig de laatste puntjes op de i te zetten voor de 3e Munchenrit. Het felbegeerde Roadbook is zo goed als klaar (ligt al bij de drukker, maar ja die heeft even nodig :muur: ) en zal binnenkort rondgestuurd worden. Ook de restaurants, brouwerij en de BMW fabriek zijn zo goed als rond. :muur:

Binnenkort moeten we de optie op de hotelkamers gaan omzetten naar daadwerkelijke reserveringen. Omdat annuleren na reserveren kosten met zich gaat meebrengen, willen we iedereen vragen nog even goed de agenda's te checken, over zijn/ haar bolletje te krabben en even na te denken of je echt mee gaat. :muur:

Zonder tegenbericht vóór 31 maart naar mijzelf of Z3MRunner, gaan we er van uit dat je Aanmelding voor de Munchenrit uber-definitief is! :muur:

Groeten,

M + R + Y

Link naar reactie

helaas, een afmelding :P ... er zijn nu 19 plaatsen bezet, van de 20 beschikbare plekken... :fiew:

dat biedt natuurlijk ook weer een laatste kans voor een stilzwijgende twijfelaar ;)

Dus SPECIALE AANBIEDING: laatste stoeltje voor Munchenrit 2010, nog 1 dagje beschikbaar.

Meld je aan, voor deze bijzondere meerdaagse-buitenland-rit.

De inschrijving sluit sowieso morgen, dan gaan we de diverse reserveringen definitief maken. Wie-o-wie? :angry:

Link naar reactie
Tja helaas helaas voor de 4e x moet ik gvd Munchen missen :newblush: ...daar staat dan wel weer een US tripje tegenover..dat dan weer wel..

"

1. De 4e keer? Heb ik twee ritten gemist? Of was er een "sneaky ride to Munich"

2. Ik heb ervaring met Munchen en de VS. Is niet te vergelijken. VS kan altijd nog, Munchen is w.s. de laatste keer. En dan de deelnemers. Zeer select gezelschap. Een unieke mogelijkheid om met een uniek gezelschap een unieke reis te maken. Kun je je nog bedenken?

Link naar reactie
1. De 4e keer? Heb ik twee ritten gemist? Of was er een "sneaky ride to Munich"

2. Ik heb ervaring met Munchen en de VS. Is niet te vergelijken. VS kan altijd nog, Munchen is w.s. de laaste keer. En dan de deelnemers. Zeer select gezelschap. Een unieke mogelijkheid om met een uniek gezelschap een unieke reis te maken. Kun je je nog bedenken?

1. dit is de 3e Munchenrit (geen sneaky naar Munchen, de sneaky rides gaan naar elders :newblush:

2. erger nog... VS = werk, Munchen = fun

<_<

Link naar reactie

twee terechte vragen van een van de deelnemers:

V: Hotel Arnhem. Moeten we dat zelf regelen?

A: Ja.

V: Hotel in Munchen: Wordt door de organisatie geregeld en gereserveerd?

A: Ja.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
ja ja worden weer fantastische dagen in München :newblush:

cocaine20snuiven.jpg

Dat had ik nou nooit gedacht hier..

Maaruh, mijn reden om niet te gaan is dat je met een 2.8 toch om je oren wordt gereden

en het slecht voor mijn ego is om achteraan te "sukkelen".. B)

Zodra er een :m: voor de deur staat ben ik van de partij, maar dat duurt nog wel even..

Viel Spass :ph34r:<_<

Link naar reactie
Maaruh, mijn reden om niet te gaan is dat je met een 2.8 toch om je oren wordt gereden

en het slecht voor mijn ego is om achteraan te "sukkelen".. :m:

niet nodig om te wachten... de :ph34r: 's zijn over het algemeen net 3 minuten sneller in Munchen, als ze het al halen :schater:

gewoon meegaan, er rijden meer 2.8's mee <_< en dit jaar zou zo maar eens de laatste Munchenrit kunnen zijn! :newblush:

Link naar reactie
Ik heb ervaring met Munchen en de VS. Is niet te vergelijken. VS kan altijd nog, Munchen is w.s. de laaste keer. En dan de deelnemers. Zeer select gezelschap. Een unieke mogelijkheid om met een uniek gezelschap een unieke reis te maken. Kun je je nog bedenken?

Ik zou het niet correcter kunnen verwoorden. :schater::schater:

Vind je het goed als we je zwart betalen voor deze PR actie?

Link naar reactie
niet nodig om te wachten... de :m: 's zijn over het algemeen net 3 minuten sneller in Munchen, als ze het al halen :schater:

Munchen 1 gereden met een 2.0. Tijdverschil t.o.v. de :m::m: 's : bij elke tankstop ca. 15-20 sec. "It's the driver that performs, not the car". :rolleyes:

Link naar reactie
Ik zou het niet correcter kunnen verwoorden. :schater::schater:

Vind je het goed als we je zwart betalen voor deze PR actie?

Vooruit dan maar. Ik weet inmiddels wat er in kas komt. Lukt het afrekenen vanavond nog?

Link naar reactie
Munchen 1 gereden met een 2.0. Tijdverschil t.o.v. de :m::m: 's : bij elke tankstop ca. 15-20 sec. "It's the driver that performs, not the car". :rolleyes:

Ja, kijk dit soort opmerkingen kost natuurlijk weer geld, he! :schater:

Link naar reactie
Ja, kijk dit soort opmerkingen kost natuurlijk weer geld, he! :schater:

Ho,ho, ik heb alleen een constatering geplaatst. Daarvan hoef ik toch niet financieel de dupe te worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.