Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Munchen III


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yes, it's alive. De aandrijflijn in de V10 is klaar en gemonteerd. Plaats mij maar op de lijst voor de MIII en mark my words: ik ga met de V10! :rolleyes:

TOP! wordt een waanzinnige trip :ok:

Link naar reactie
Yes, it's alive.

De aandrijflijn in de V10 is klaar en gemonteerd. Plaats mij maar op de lijst voor de MIII en mark my words: ik ga met de V10! :rolleyes:

He Per Knudsen,

Helemaal top, ben benieuwd of de v10 klaar is in juni?!

Ik heb er vertrouwen in! :ok: :m:

Greetz Maarten

Link naar reactie
Auto's

Z3 Coupe: 3x

Z3 Roadster: 3x

Z4's: 1x

:fiew: : 3x (Z3, Z4, 5)

Alpina: 1x (B3)

Funfer: 2x (530i en :huh: )

V10: 1x (Coupe!)

6-serie: ?x (kom op Roger)

Wat een pauperzooi :schater:

Dit is inderdaad meer een Zooi -FORUM RIT

Gelukkig zijn het allemaal heel nette mensen. :huh::wave::thumbup:

Link naar reactie
Auto's

Z3 Coupe: 3x

Z3 Roadster: 3x

Z4's: 1x

:huh: : 3x (Z3, Z4, 5)

Alpina: 1x (B3)

Funfer: 2x (530i en :fiew: )

V10: 1x (Coupe!)

6-serie: ?x (kom op Roger)

Wat ik even gemist heb, is wie er daadwerkelijk met een :huh: 5 (en dus niet met de motor uit een :m: 5 in zijn Z3) mee gaat? :thumbup::wave:

Link naar reactie
Wat ik even gemist heb, is wie er daadwerkelijk met een :huh: 5 (en dus niet met de motor uit een :m: 5 in zijn Z3) mee gaat? :thumbup::wave:

ja, de partner van Stoploss :fiew: wel ff opletten aub :huh::schater:

binnenkort in Autobahnraser Heute: Z3 V10 vs. B3 vs. :m: 5 vs. Z4 :m:

Link naar reactie

Zeg Martijn ouwe swinger ik begrijp dat jij de begrippen vriend,vriendin,maatje,partner,kennis etc door elkaar haalt maar Ronald is niet mijn partner. Mijn partner rijdt in een VW Golf en is heel erg een vrouw. Overigens gaat Ronald in principe met mij mee. Tenzij jullie natuurlijk een :huh: 5 mee willen hebben. :thumbup: Ik denk dat hij liever met zijn eigen auto gaat want hij heeft onlangs voor het eerst naast mij gezeten in de Z4M Om een lang verhaal kort te maken, het was :fiew: en glad en ik was gewoon mezelf en tja hier en daar brak een stukje achterkant uit en hij werd een beetje :huh: Dus zeg het maar.

Als ik Ronald was dan werd het de :m: 5 want ik zou liever ook niet naast mezelf zitten :wave:

ja, de partner van Stoploss wel ff opletten aub

binnenkort in Autobahnraser Heute: Z3 V10 vs. B3 vs. :m: 5 vs. Z4 :m:

Link naar reactie
Daar hoef jij je niet voor te schamen, wie wil er wel naast je zitten :

Ik wel, vorig jaar ergens bij een oud rot kasteel in Frankrijk naast met Frank mij best vermaakt :thumbup: .

Mooie groep auto's veel plezier :blush:

Link naar reactie
Je kunt Frenky beter naast je hebben als dat hij voor je staat. <_<:schater:

tja dat was een sublieme intro voor Marieke met het forumtuig... mooi kasteeltje, ruime parkeerplaats, weinig autos, lekker kloten... recht voor onze neus: :blink: meets :m::schater:

Link naar reactie

I :m: Huub.

Ik was het net vergeten maar de deuk ik mijn ego zit er weer helemaal in Thanks guys :blink: Overigens voor 2010 don't worry. Ben weer helemaal tot rust gekomen en dit jaar zit er richting Frankrijk iemand naast mij die hopelijk kan voorkomen dat er sleutels in de kofferruimte achterblijven en mij kan waarschuwen als er opeens een parasiet achter mij staat. <_<

Link naar reactie
Dat staat er toch, moet ik je nou alles uitleggen <_< Ik zal het zaterdag proberen.

Beau heeft trouwens een heel gaaf keyboard met geluiden van de boerderij. Dat neemt hij zaterdag mee :schater::thumbup:

Jij hebt over Frenk. Maar dat leg ik je nog wel uit. :schater:

Ik denk dat een kado voor dat jong meeneem: drumstel, mondharmonica of zoiets. Heeft hij eigenlijk al een echte pijl en boog?

Dan hebben jullie tenminste weer wat te genieten in het weekend. :lol:

Link naar reactie

Damn, volgens traditie heeft BMW München weer een mooie Tiefgrün Z4 coupe 3.0si ^_^ :vader: in de aanbieding...

3917866.jpg

deze keer met mooi zwart interieur met zwarte hemel (beige interieur is wel heel erg beige in een Z4 :mellow: )

3917869.jpg

Je zou er bijna van gaan twijfelen.... :huh:

Link naar reactie

Na veel heen en weer ge-PM, urenlange discussies onder het genot van witte wijn, prosecco en een goeie hap zalm & selfmade ovensnacks, heeft het driekoppige organisatiecomite zich uiteindelijk verenigd en kan het een cultureel zeer verantwoord programma voor Munchen III presenteren. :hypocritesmiley:

Het beste van Beieren: bier, worst, auto's (en eventuele vrouwen zoeken jullie zelf maar uit/ op :schater: )

Dag 1 - 24 juni

- Vroeg vertrek vanuit Van der Valk Arnhem :lmao:

- Lunch Nurnberg Bratwurstkuche

- Inchecken in hotel Munchen, auto's lekker laten afkoelen

- Rondhangen in BMW Welt

- Diner bij Italiaan in Altstad

- WK Fussbal kijken: Kameroen - Nederland (20.30u) <_<

Dag 2 - 25 juni

- Fris en fruitig weer aan de start, rijden naar...:

- BMW Werke Regensburg :rambo:

- Bezoek Warsteiner Brouwerij

- Terug in hotel, auto krijgt weer rust

- Diner bij ? in Altstad

- Munchen by night :lol2:

Dag 3 - 26 juni

- Wakker worden :thumbup:

- Ruckwarts

- Meilenwerk Stuttgart voor de lunch

- Meilenwerk Dusseldorf (6-serie kopen voor Frank & Audi Quattro voor Roger) :clown:

- Lekker thuis, eindelijk rust...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.