Ga naar inhoud

Reacties van anderen op je auto...


trapStaart

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Wij krijgen eerlijk gezegd meer negatieve dan positieve reacties op onze Z3....

Meestal zijn het afkeurende blikken en soms wordt er wat geroepen als we met de kap open rijden. Het toppunt was toen mijn man met de Z3 geparkeerd stond bij het station (om mij op te halen) en terwijl hij niks deed (netjes geparkeerd, niemand in de weg, stond gewoon te wachten) werd uitgescholden.

Ik moet wel zeggen dat we vaker negatieve reacties krijgen als we samen rijden (en hij achter het stuur zit). Als ik alleen rijd krijg ik vaker leuke reacties :)

Ach, inmiddels trek ik mij er niet zoveel meer van aan. In het begin schrok ik wel van alles negatieve reacties, maar ik rijd de auto voor mezelf en ik vind het geweldig!

Link naar reactie

Om bij mijn werk de weg op te draaien moet ik eerst een ventweg oversteken (vooral in gebruik bij fietsers). Je kunt echter pas zien of de hoofdweg vrij is als je al op de ventweg staat. Het kan dus zijn dat je even die ventweg staat te blokkeren, totdat je de hoofdweg op kunt. Dan is het wel leuk als een fietser opmerkt 'ach, op zo'n mooie auto wil ik best even wachten'. :)

Link naar reactie
  • Administrator

Een fietser die bij jou zo'n opmerking maakt??? :blink: Ik ken er 1 die van geen wijken wilde weten en een ander die jou ooit iets van 'klootzak' nariep :schater:

  • Like 2
Link naar reactie

Zondag even tanken en het was druk, wil ik naar de kassa lopen om af te rekenen stapt er een medewegmisbruiker uit z'n hybride golfje met de vrolijke opmerking, kan je niet ff opzouten met die ouwe barrel. Ik zeg moet toch betalen......

Ach voor een ouwe vent heb ik een mooie auto en wat de rest ervan vindt zal me aan de kont corroderen. Vaak ook opgestoken duimpjes ( voor de grappenmakers geen opgestoken middelvingers) en soms de vraag, wat is dit dan ?

Met de MG krijg ik meer reacties, maar ja die is echt al wat ouder, net 40 plus..... En daar zijn er in Nederland wel zo'n 2500 van, nee dan is de z3 M coupe toch even wat zeldzamer.....

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Het is al weer bijna twee jaar geleden. We reden met een aantal Ztjes een tochtje. Tijdens een pauze langs een rustige weg komen er twee dames langs fietsen. Die ene: wat zijn dat? Die andere: oh dat zijn van die BMW's; die stinken altijd zo.... Tot zover waar gebeurd. Van de twee dames is nooit meer iets vernomen....

Link naar reactie

Bij autotaalglas wilden ze wel het fijne weten van wat er nou allemaal precies onder de motorkap zat.

Het was allemaal verre van normaal zagen ze gelijk :)

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hmm, dat weet ik niet. Ik heb wel het idee dat mensen eerder naar rechts gaan als er een Z4 achter ze rijdt, dan wanneer het iets minder opvallends is. :)

Haha raar he? We hadden gisteren precies dezelfde ervaring. Zodra mensen de z4 in de binnenspiegel zien, snel aan de kant! Lekker doorrijden zo :)

Link naar reactie

^^ Nee, want ik rij nooit op de rechter baan. Ik heb gemerkt dat mensen dat veel fijner vinden. Veel mensen die me van achteren met hun groot licht groeten, of gezellig naar me zwaaien (vreemd genoeg wel vaak met één vinger). Het levert je een hoop positiviteit op als je stug links blijft rijden. :oldman:

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

In Assen zijn ze kennelijk niet zo gewend aan Z4's. Toen ik m'n auto parkeerde kwam er meteen een oudere man op me af, die me complimenteerde met de auto en er van alles over wilde weten. En toen ik terugkwam liep er een jong stel rond m'n auto te scharrelen, door de raampjes te gluren, et cetera. :)

Was trouwens wel leuk rijden, op de terugweg. Binnendoor, langs het kanaal tussen Assen en Meppel. :)

Link naar reactie

En toen ik terugkwam liep er een jong stel rond m'n auto te scharrelen, door de raampjes te gluren, et cetera. :)

Er zijn ook steden waar, als je terug komt bij je auto, er helemaal geen ramen meer in zitten :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.