Ga naar inhoud

het welke velgen willen we NIET topic


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ok, ok, het was vooral bedoeld om de overzochtelijkheid een beetje in stand te houden. :kisstogether:

Open vooral een topic met daarin wielen die je mooi vindt, naast het al jaren bestaande topic waarin je de wielen die je hebt kunt laten zien, die de poster toch doorgaans zal hebben en in het show us your wheels topic laat zien omdat hij ze mooi - of op zijn minst niet buitensporig lelijk - vindt, maar dat geheel terzijde. Geheel terzijde 2: er zal vermoedelijk best een enkeling zijn die velgen die andere forummembers al hebben (gepost in het show us your wheels topic) mooi vindt zonder eerst te kijken of die velgen al gepost zijn in het oude topic. Een zekere dubbeltelling/posting zal dat nieuwe topic dus wel ten beurt vallen ...

Kun je straks twee topics doorpoegen als je velgen zoekt ... :drank:

Link naar reactie
Ik klaag niet, maar dit setje zou ook niet vervelend zijn...

_MG_3504.jpg

Hmmm...deze wagen zou eigenlijk helemaal af zijn met een setje spatlappen rondom :kisstogether:

Link naar reactie
Ok, ok, het was vooral bedoeld om de overzochtelijkheid een beetje in stand te houden. :kisstogether:

Open vooral een topic met daarin wielen die je mooi vindt, naast het al jaren bestaande topic waarin je de wielen die je hebt kunt laten zien, die de poster toch doorgaans zal hebben en in het show us your wheels topic laat zien omdat hij ze mooi - of op zijn minst niet buitensporig lelijk - vindt, maar dat geheel terzijde. Geheel terzijde 2: er zal vermoedelijk best een enkeling zijn die velgen die andere forummembers al hebben (gepost in het show us your wheels topic) mooi vindt zonder eerst te kijken of die velgen al gepost zijn in het oude topic. Een zekere dubbeltelling/posting zal dat nieuwe topic dus wel ten beurt vallen ...

Kun je straks twee topics doorpoegen als je velgen zoekt ... :blink:

wat is de titel van dit topic??????

juist het gaat hier om echt walgelijke velgen,en ja smaak is persoonlijk.

maar er zijn van die combinatie,s die gewoon te lelijk zijn en die kun je hier posten.(teminste dat was het idee)

misschien idd toch wel een goed idee om nog een topic te plaatsen waar iedereen de velgen die zij zouden willen hebben of eigenlijk ook wel mooi vinden kunnen posten!

Link naar reactie

Persoonlijk vind ik dit een minder leuke topic om me maar even zo uit te drukken.

Beauty is in the eye of the beholder of te wel smaken verschillen.

Om nu een topic te openen waar je iemands smaak of keuze kunt gaan afbranden vind ik niet bepaald leuk.

Het is maar een persoonlike mening.......... ( en ik begrijp dat dit uiteraard niet je bedoeling is geweest)

Link naar reactie
Persoonlijk vind ik dit een minder leuke topic om me maar even zo uit te drukken.

Beauty is in the eye of the beholder of te wel smaken verschillen.

Om nu een topic te openen waar je iemands smaak of keuze kunt gaan afbranden vind ik niet bepaald leuk.

Het is maar een persoonlike mening.......... ( en ik begrijp dat dit uiteraard niet je bedoeling is geweest)

x2

Link naar reactie
  • Administrator
wat is de titel van dit topic??????

Het ging mij natuurlijk niet om de titel van DIT topic en DIT topic an sich, maar om de imho onzalige gedachte om een "NIEUW" topic te openen met velgen die WEL mooi gevonden worden door degene die foto's plaatst. Mag ik even je eigen woorden in herinenring brengen (arceringen van mijn hand):

laten we in dit topic alleen byzonder foute velgen plaatsen, en evt een nieuw topic openen voor velgen die we WEL mooi vinden ?

bij wijze van database voor zoekenden.

is dat een idee?

Ik zei alleen maar dat je dat tweede (= nieuw topic met WEL mooie velgen) volgens mij niet moet willen omdat dit tot dubbelposting leidt t.o.v. Show us your wheels... Doe met die gedachte wat je wilt, maar lees ook vooral even je eigen posts terug voor je reageert alsof je op je klabanus bent getreden...

Link naar reactie
x2

-2: niks leuker dan meningen uitwisselen! :thumbup: Je kunt elkaar op ideeen brengen en juist dingen op een andere manier leren bekijken en je blik verruimen. Of des te meer overtuigd raken van je eigen mening. Niks mis mee.

Link naar reactie
ahum.... :thumbup: en bedankt he napoje :thumbup:

ik heb zelf maar een stomme zzz 1.9 uit negentienzesenfuckingnegentig dus zeuren is voor mij compensatiegedrag omdat tegenwoordig iedereen maar een M heeft op het forum ;)

Link naar reactie
eigenlijk vind ik alles van schnitzel niet bij een Z3 passen. Veel te hoekig, bonkig en te veel schroeffies.
ahum.... :D en bedankt he napoje :newblush:

Laat je niet opdraaiennaaien Maan, Leonard* Ziet Ze gewoon vliegendraaien... :newblush:

mqp.jpg

*Gelukkig heeft 'ie wel verstand van goede besturingssystemen, kan 'ie een aardig potje grafisch designen en heeft 'ie vooral een neusje voor mooie vrouwen... :fiew:

Link naar reactie

Ik vind die wielen van jullie eigenlijk nog de mooiste schnitzers hoor... liefst zonder schroefjes dan maar da's persoonlijk

acstypeII.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.