Ga naar inhoud

het welke velgen willen we NIET topic


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

<betwetermodus> trouwens: Een velg is het onderdeel van een wiel waar de band op ligt. Wat jullie bedoelen zijn wielen, een combinatie van velg en spaken</betwetermodus>

Link naar reactie
Eindelijk een medestander. Ik vind het dus ook niks.... :P

x6 :thumbup:

Eigenlijk alles met veel schroefjes is :thumbup: , de "styling 42 geschroefd" als enige uitzondering.

Link naar reactie
  • Administrator
<betwetermodus> trouwens: Een velg is het onderdeel van een wiel waar de band op ligt. Wat jullie bedoelen zijn wielen, een combinatie van velg en spaken</betwetermodus>

<betwetermodus plus> Je bedoelt hoop ik er om(heen). Als jouw banden gemonteerd en wel op jouw velgen liggen wil ik graag een fotootje :P </betwetermodus plus>

Link naar reactie

uit de categorie "please spend some money on a big brake kit too" zag ik deze vorig jaar in Boston:

IMG_0538.JPG

Kano op het dak voor die butchy "go anywhere, do anything" look. (en er dan iedere dag mee naar je kantoorbaantje rijden :P )

Die CD single in de midden is de remschijf...

IMG_0542.JPG

Chroom is zowiezo altijd :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Nog eentje waar de meningen flink over verdeeld zullen zijn. Ik vind het dus niets. Die platte staande rand die 'm 2 maten kleiner doet lijken. die schroefjes die op popnagels lijken, dat lelijke bbs logo...

bbs-lm-ferrari.jpg

en zoals RvE al zij: dit is de enige met schroefjes die ik wel oke vind:

bmw_wheel_042.jpg

Link naar reactie

Er staan er volgens mij wel meer tussen die niet als WALGELIJK bestempeld kunnen worden. Smaken verschillen idd, maar dat maakt een velg nog niet afschuwelijk. :notworthy:

Onder afschuwelijk versta ik idd de beertjes- en hartjesvelgen, de houten wielen etc....

Link naar reactie
alleen blijkt het nogal een hot item te zijn

Das mooi toch (a). Ok ik zal er ook ff een paar zoeken.

Hier zie ik niet zoveel in...los lijken ze mooi maar onder een auto zeg ik nee...

bmw-tuning-wheel.gif

Te druk...

beyern_multi_chrome.jpg

Waar de BBS CH het wél is is dit het net niet...

Neh...breyton_rgtsr_bs_ci3_l.jpg

G-Power_WheelSilverstone234.jpg

Er zijn maar weinig echt mooie velgen en heel veel nét niet velgen.

Neem je gewoon een BMW styling, dan kan er naar mijn mening weinig mis gaan

Link naar reactie

ben ik wel met je eens mus

alleen sommige zoals de bbs en enkele breyeton oid kunnen ook mooi zijn

laten we in dit topic alleen byzonder foute velgen plaatsen, en evt een nieuw topic openen voor velgen die we WEL mooi vinden ?

bij wijze van database voor zoekenden.

is dat een idee?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.