Ga naar inhoud

het welke velgen willen we NIET topic


sandere39

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

jah en t ergste is ze zitten bij mij om de hoek (zeg maar)

ik kom er wel eens langs gereden en dan zie je gelijk zo,n nedelander likkebaardend naar mn z kijken (zo van daar hebben we een paar wielen voor)

jammere is alleen dat ik ze eens gemaild heb voor wat info,maar nooit antwoord kreeg :kisstogether:

Link naar reactie
de VELGEN van die tweede zijn nou bepaald niet het ergste wat ze hem hebben aangedaan ... :schater:

Juist, en, behalve het weglaten van de nieren in de motorkap zou ik zo'n Speedster versie anders wel zien zitten (NAAST de QP uiteraard)

Link naar reactie

Ik vind deze ook lelijk, maatje 59/80R63 maar wel met schroefjes... (ChrisXL, kom d'r maar in :thumbup: )

3630970010_2b19dc7e92.jpg

Link naar reactie

Rij dan even naar de garage met de vraag of ze hem kunnen balanceren. (wel even bij je dakgoot 10 kilo lood wegtrekken :smart: )

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.