Ga naar inhoud

wat past nog zonder aanpassingen op een z


sandere39

Aanbevolen berichten

ik denk dat originele csl,s niet willen passen
Als je ze echt zo mooi vindt en ze anders niet passen kan ik er goed in komen. Iedereen heeft het trouwens

altijd over merk velgen duur, kan ze ook gewoon gebruikt kopen, heb ik ook gedaan,

op ebay duitsland staat genoeg.

Ik ben het met Mus eens, Fake blijft Fake. Maar dat moet iedereen zelf weten. Feit is wel dat de CSL wielen niet voor niks zo duur zijn, ze zijn relatief licht en dat scheelt enorm in je stuurgevoel, je weet maar nooit hoe zwaar die neppers zijn en welke kwaliteit je krijgt. Neem dan liever een ander wiel van een bekend merk zoals de BBS CH.

BBS CH :thumbup:

Link naar reactie

ok de NEP csl,s kosten zo $850 tot $899 in 19"

18"een $100 minder

shipment naar schiphol komt op $355 tot $385

net waar je een goed gevoel bij hebt

tja een setje met pilot sports zal dan even onder de € 2000 komen

ik heb een prijsje voor de ch black in 18" liggen van velgenland voor €2320 (ook niet verkeerd hoor)

Link naar reactie

Waarom de plas over voor een set velgen die je achter de hoek kan kopen??? :punk:

Mijn CSL replica's komen uit Nederland. 18" in BREEDSET met Dunlop SP Sportmaxx TT (ook geen slechte band lijkt me zo) Dit moois voor de prijs van €1400'tjes.

img0930e.jpg

Hier komen mijn velgen vandaan.

Geweldige service! Ook heeft hij een massa tweedehandse ORIGINELE velgen liggen, wederom vaak scherp geprijsd. Hier kan je met wat geluk een mooie set BBS'ers oid scoren voor de prijs van een nieuwe set kopies.

Link naar reactie

Jongens pas alsjebliejft op met die replica's. Tegenwoordig wordt er veel in China gemaakt, daar zou ik toch echt niet op willen rijden hoor. Kans is veel te groot dat het koekmateriaal is.

Replica's uit Duitsland en Frankrijk zijn beter maar er schijnen ook spullen in China te worden gemaakt waar dan "made in een ander land" opstaat. De chinezen zijn ook niet dom en hebben inmiddels ook wel door dat hun land nou niet echt een goeie naam aan het opbouwen is.

Er zijn inmiddels toch wel heel wat velgenmakers die goeie kwaliteit leveren en niet duur zijn, moet het nou echt perse een wiel zijn wat gruwelijk duur is maar waar je geld niet voor over hebt? Op de 2e hands markt is ook een hoop te krijgen hoor en opknappen kan ook nog. Als het goed gebeurd is het niet van nieuw te onderscheiden. Ik heb een paar mooie opgeknapte BBS -en die me nog geen 600 euro hebben gekost (duitsland) Welliswaar geen 19" maar het kan dus best betaalbaar.

Overigens is me opgevallen dat Wheelsonline niet bepaald goedkoop is. Als je hun advertenites op MP ziet dan vragen ze echt belachelijke prijzen soms. Zeker met onderdelen.

Link naar reactie
maar er schijnen ook spullen in China te worden gemaakt waar dan "made in een ander land" opstaat. De chinezen zijn ook niet dom en hebben inmiddels ook wel door dat hun land nou niet echt een goeie naam aan het opbouwen is.

Klopt helemaal. En de replica's zijn altijd van slechtere en goedkopere materialen, ze zijn niet voor niets goedkoop. Zoals Mus al aangeeft kijk is over de grens voor tweedehands, het kost je meestal een ritje naar Duitsland. Weet niet wat de prijzen precies doen in DLD, maar wellicht zijn de prijzen nu iets lager voor tweedehands zomervelgen ivm de winter.

Link naar reactie

Ondertussen zijn er al hele boeken geschreven over waarom wel en waarom niet gaan voor replica's... ;)

Mijn velgen zitten er nu exact 1 jaar onder en nog geen seconde spijt van gehad. Ook al eens een diep putje mee genomen :newblush: en geen krimp gegeven.

Op die 1 jaar heb ik er bijna 20000km mee gereden, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Uiteraard moet je geen brol uit Italië of Siena onder je ZZZ(Z) gooien, maar er bestaat heus wel degelijke replica. Proberen het kaf van het koren te scheiden zeg ik.

En wat wheelsonline betreft, hun onderdelen zijn idd aan de prijzige kant, maar hun velgensets lijken me schappelijk geprijsd te zijn.

Link naar reactie

tja idd voor of tegen het is een hele discussie ,ik ben op zich ook zeer origineel ingesteld hoor,eigenlijk zoveel mogelijk.

maar de velocity vb3 (csl,s)zien er wel erg mooi uit.

die van wheelpoint lijken me erg grof van bouwwijze buiten dat de et waardes niet echt goed zijn voor een z

ik heb van velocity bericht gekregen dat zij 8,5 x 18 met et 40 voor aanraden en 9,5x18 et 45 achter!

ik moet zeggen dat dat maten zijn waarvan ik denk dat het helemaal goed gaat komen ,ook heb ik ze ffe gegoogled en veel goede berichten gelezen.

maar ik heb nog de tijd tot het voorjaar !

word vervolgd!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

[overdrijf mode]

Los van of het meuk is of niet..

Ik vind replica's kopen ook een beetje boven je stand leven..

Blijkbaar zijn de originele te duur.. dus dan maar de goedkopere/neppe.

[/overdrijf mode]

Link naar reactie
[overdrijf mode]

Los van of het meuk is of niet..

Ik vind replica's kopen ook een beetje boven je stand leven..

Blijkbaar zijn de originele te duur.. dus dan maar de goedkopere/neppe.

[/overdrijf mode]

Oei oei oei, wat een uitspraak... :thumbup:

Jij moet wel een heel fijne baan hebben, of nog thuis wonen bij ma en pa. Een setje replica's (die van mij althans) kosten algauw een slordige €1400... Voor jou misschien klein geld, voor mij een serieuze som. Dus volgens jou kan ik beter op 16"jes blijven rijden omdat ik originele BBS/CSL's niet kan betalen... :angry: Jij gaat er helemaal komen zo :rolleyes:

Link naar reactie
[overdrijf mode]

Los van of het meuk is of niet..

Ik vind replica's kopen ook een beetje boven je stand leven..

Blijkbaar zijn de originele te duur.. dus dan maar de goedkopere/neppe.

[/overdrijf mode]

tja je maakt weinig vrienden hoor zo

het is (voor mij althans)geen kwestie van niet kunnen of willen betalen ,maar meer wat wel en niet op de auto wil passen zonder problemen.

en als je dit topic een beetje gelezen zou hebben dan had je dat al lang geweten.

maar de eerlijkheid gebied mij wel toe te geven dat een setje originele csl velgen (los van de juiste passing)mij misschien ook wel iets te duur uitvalt €2000 en dan nog €1000 voor banden.

de performance sets die op ebay staan voor rond de €1800 zijn ook erg mooi,maar de ch black blijft met zo,n €2200 incl banden ook wel in mn hoofd hangen.

wat heb jij eigenlijk voor je wielen betaald??

Link naar reactie

Het probleem met originele CSL's kopen is dat alleen CSL rijders deze kunnen kopen bij BMW. Dus mocht je originele willen dan kun je deze alleen op de tweedehandsmarkt kopen, en zijn de prijzen zeer hoog door de exclusiviteit.

De replica's welke genoemd worden door chris zijn die van velocity racing. Wordt inderdaad geclaimt dat ze van de zelfde kwaliteit zijn en maar 1lbs zwaarder dan origineel. Zker de sterkte zij ik betwijfelen.

http://www.modbargains.com/dept.asp?dept_id=08

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Oei oei oei, wat een uitspraak...

Jij moet wel een heel fijne baan hebben, of nog thuis wonen bij ma en pa. Een setje replica's (die van mij althans) kosten algauw een slordige €1400... Voor jou misschien klein geld, voor mij een serieuze som. Dus volgens jou kan ik beter op 16"jes blijven rijden omdat ik originele BBS/CSL's niet kan betalen... Jij gaat er helemaal komen zo

Ik zeg niet wat je moet doen, ik zeg alleen dat ik VIND! dat als je imitatie meuk koopt, het min of meer boven je staand leven is..

Het zit hem gewoon in het materialisme, je wil iets hebben.. dus dan moet ik het ook hebben.. dan maar de neppers.

&

tja je maakt weinig vrienden hoor zo

het is (voor mij althans)geen kwestie van niet kunnen of willen betalen ,maar meer wat wel en niet op de auto wil passen zonder problemen.

en als je dit topic een beetje gelezen zou hebben dan had je dat al lang geweten.

....
maar de eerlijkheid gebied mij wel toe te geven dat een setje originele csl velgen (los van de juiste passing)mij misschien ook wel iets te duur uitvalt €2000 en dan nog €1000 voor banden.

Ook zo'n leuke; ik maak geen vrienden, door mijn mening te geven.. Nou, dat soort personen hoef ik dan toch niet te vriend.

BTW, je geeft zelf later aan, de originele niet te kunnen betalen??? dus je geeft het zelf al aan!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

&

Het probleem met originele CSL's kopen is dat alleen CSL rijders deze kunnen kopen bij BMW. Dus mocht je originele willen dan kun je deze alleen op de tweedehandsmarkt kopen, en zijn de prijzen zeer hoog door de exclusiviteit.

Daar sla je de spijker op zijn kop, het zijn exclusieve velgen.. dus niet voor jan en alleman.. maar met die imitatie meuk kan elke janneman er mijn rijden.

En is het dus niet exclusief meer!!

Maar ik begrijp het al, jullie zouden dus ook budget ferrari's uit China toe juigen,.. zodat het hele exclusieve eraf is.. en jan en alleman er mee rond kan rijden.

Link naar reactie

....

Ook zo'n leuke; ik maak geen vrienden, door mijn mening te geven.. Nou, dat soort personen hoef ik dan toch niet te vriend.

tja het is niet de mening die de muziek maakt maar de toon waarop deze geventileerd word!

BTW, je geeft zelf later aan, de originele niet te kunnen betalen??? dus je geeft het zelf al aan!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

nee dat zeg ik daar niet ,ik geef alleen maar toe dat ik het wel weer erg veel doekoe vind en dat me dat misschien wel net even te gek word!

de set die ik voor mn vorige (5)kocht kostte uiteindelijk ok al zo,n slordige €2700 met banden enz dus €3000 zou dan ook nog wel gaan!

nog afgezien van de vraag of je ze kunt kopen.

heb je de rest van het topic wel gelezen ?

als dat zo is dan zou je de beweegredenen om misschien op de replica csl,s te willen rijden een beetje begrijpen en zou je misschien iets genuanceerder kunnen reageren.

by the way ik denk toch dat het eerder een setje bbs ch/black gaat worden hoor

of misschien toch de performance velgen (oem)

waar rijdt jij eigenlijk op?

Link naar reactie
Het probleem met originele CSL's kopen is dat alleen CSL rijders deze kunnen kopen bij BMW. Dus mocht je originele willen dan kun je deze alleen op de tweedehandsmarkt kopen, en zijn de prijzen zeer hoog door de exclusiviteit.

De replica's welke genoemd worden door chris zijn die van velocity racing. Wordt inderdaad geclaimt dat ze van de zelfde kwaliteit zijn en maar 1lbs zwaarder dan origineel. Zker de sterkte zij ik betwijfelen.

http://www.modbargains.com/dept.asp?dept_id=08

De sterkte zal wel los lopen, deze wagen ziet meer circuits in een jaar dan menige in een heel leven (met deze velgen)

Ik neem aan dat ze het bij "normaal" gebruik ook prima zullen doen.

Link naar reactie
[overdrijf mode]

Los van of het meuk is of niet..

Ik vind replica's kopen ook een beetje boven je stand leven..

Blijkbaar zijn de originele te duur.. dus dan maar de goedkopere/neppe.

[/overdrijf mode]

Een beetje zelfspot is wel leuk :rolleyes:

Aankomend voorjaar/zomer komen er replica BBS LM 19" 235 voor 265 achter op.
Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Een beetje zelfspot is wel leuk :rolleyes:

ChrisXL..

moet je er wel bij zetten van wanneer... :rolleyes:

Z3-Widebody 3 Dec 2007, 22:26

Aankomend voorjaar/zomer komen er replica BBS LM 19" 235 voor 265 achter op.

Ik heb het nooit gedaan, dus hoezo de zelfspot? :schater:

En waarom ik TOEN aan replica wielen dacht, was omdat ik toen net de auto had gekocht

en even door mijn liquide middelen was + niet wist dat er zoveel verschil in kwaliteit in zat.

Tot ik dit wist... goedkoop is duurkoop + ik houd ook gewoon niet van NEP.

3081173827_6e01b48fb4.jpg

Maar nu jullie mij dus blijkbaar proberen te vangen..(en kan ik weer spammen)

Ik rijd zelf op BBS CH 19" met conti sport contact III en

DSCF0020.jpg

in de winter heb ik de BMW rims met contiwintercontact TS 790 V..

IMG_2191.jpg

Waar ik ook voor de LENSO CHALLENGE had kunnen gaan, als ik replica meuk had willen hebben. :lol:

Lenso_CHALLENGE-011.jpg

Als er nog iets is, dan lees ik het wel.

Maar ik bespaar nergens op, maak je daar maar niet druk om.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Overigens wil ik dit ook nog wel even zeggen..

Volgens mij stond er toch duidelijk bij..[overdrijf mode] & [/overdrijf mode]

QUOTE(Z3-Widebody @ 7 Nov 2009, 17:18)

[overdrijf mode]

Los van of het meuk is of niet..

Ik vind replica's kopen ook een beetje boven je stand leven..

Blijkbaar zijn de originele te duur.. dus dan maar de goedkopere/neppe.

[/overdrijf mode]

Maar het is overduidelijk echt een vriendjes-club hierzo.. hoorde laatst al zo iets van dat er steeds minder mensen komen op de meetings, terwijl er steeds meer lid worden.

Nou, verbaast me niets..

Maar schroeven jullie nou maar lekker het imitatie meuk eronder, dan hebben ik en andere weer iets om over te lachen.

:rolleyes:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik had hier overheen gelezen,..

nee dat zeg ik daar niet ,ik geef alleen maar toe dat ik het wel weer erg veel doekoe vind en dat me dat misschien wel net even te gek word!

de set die ik voor mn vorige (5)kocht kostte uiteindelijk ok al zo,n slordige €2700 met banden enz dus €3000 zou dan ook nog wel gaan!

nog afgezien van de vraag of je ze kunt kopen.

Ik wil wel even voor de duidelijkheid zeggen, dat ook ik 2700-3000,- een hoop geld vind..

Anders krijgen we dat zo direct weer.

Link naar reactie
Tot ik dit wist... goedkoop is duurkoop + ik houd ook gewoon niet van NEP.
Ik zeg niet wat je moet doen, ik zeg alleen dat ik VIND! dat als je imitatie meuk koopt, het min of meer boven je staand leven is..

Het zit hem gewoon in het materialisme, je wil iets hebben.. dus dan moet ik het ook hebben.. dan maar de neppers.

Als ik hierboven lees hoe het een en ander ontspoort komt bij mij alleen maar op dat tussen iets vinden en een ander daar op aanspreken/over "afrekenen" alles te maken heeft met respect en de toon waarop.

Er zijn hier genoeg leden die met een perfect mooie, originele Z komen en deze gaan modificeren naar wat zij zelf mooi vinden (nog los van de discussie of het nu met OEM of after market spul is), maar waar andere misschien van denken "toen je begon was ie mooier".

De manier waarop jij daar nu mee omgaat doet me denken aan de stuntman van Kentucky Fried Movie:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.