Ga naar inhoud

Het grote vloermatten-topic !!


scooby

Aanbevolen berichten

Ik heb voor mijn hele "vloot" nieuwe matten nodig. Allemaal zwart en allemaal velours.

Wat is het verstandigste? Ik vind de dealer erg duur. Maar igv imitatie moet t wel mooi zijn.

Het gaat om (niet lachen) :

1996 Z3

1995 E36 M3 coupe

2002 E46 Touring

Bedankt voor evt tips !

Link naar reactie
Maar goed, serieuze tips?

Check even deze Ebay shop. Heeft voor je Z3, E36 en E46 de juiste set. Ook een hoog aantal goede reviews op Ebay. Wellicht valt er een deal te sluiten over de verzendkosten, succes! Zo ziet het er voor de komende jaren toch weer knap uit.

Link naar reactie
Matten online

Ik heb hier de matten voor de Z3 besteld. Keurig geleverd. Uitstekende pasvorm. Matten gebruik ik voor de winter. De originele lichtbeige vloermatten gaan alleen in de zomer in de ZZZ.

Ik heb hier ook matjes besteld. Ik heb ze de volgende tekst teruggemaild:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb de matten ontvangen maar ben er niet tevreden over. Mijn factuurnr= 90xxx.

De matten voor de Daihatsu hebben aan de onderzijde schuim. Dat schuim zit gefrot en is gedeeltelijk kapot. De matten voor de voorzijde passen redelijk. De achtermatjes passen niet. In een van de achtermatjes zit een grote, onnodige afronding. De achtermatjes zouden ook dezelfde gespiegelde vorm moeten hebben.

De matten voor de BMWZ3 passen slecht. Aan de bestuurderszijde zit de mat geklemd tussen de voetsteun links en het gaspedaal. Het zou vrij moeten liggen van het gaspedaal. Aan de bovenzijde zou de mat verder moeten doorlopen. Aan de stoelzijde moet de mat ook verder doorlopen en een versmalling hebben om tussen de stoelgeleiders te passen. Rechtsonder in de mat zit wel een vreemde, onnodige bocht. De rechtermat heeft wel een versmalling voor tussen de stoelgeleiders. Als ik de mat wat onder de stoel schuif is deze aan de bovenzijde te kort. Aan de linkerzijde klopt de bocht ook niet.

Al met al: TisNiks. Watnu?

Loek van Grinsven,

073-534xxx.

Link naar reactie

Vervolg...

Geachte heer/mevrouw,

Mijn excuus, het klinkt allemaal niet best. Ik kan voor de daihatsu nieuwe matten sturen omdat het schuim aan de onderkant gefrot is. De pasvorm van de daihatsu kunnen wij helaas niet aanpassen. De mat voor de Z3 hebben wij inmiddels aangepast, daarvan kan ik u een nieuwe, goede pasvorm.

Kortom: ik kan het oplossen, maar alleen de pasvorm van de daihatsu niet. Wat ik ook kan doen is alle matten terughalen en het bedrag terugstorten.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben, kijk ik uit naar uw reactie.

Met vriendelijke Groet,

Johan van Dam

www.matten-online.nl

info@matten-online.nl

Twitter: MattenOnline

Beste Johan,

Jammer... De matten voor de Daihatsu moeten dan maar terug. De nieuwe pasvorm voor de Z3 wil ik wel proberen, stuur die maar op.

Dank voor de snelle reactie.

Loek van Grinsven.

@heer Zjonnie K,

Tja, passende auto bij die matten, kweenie,

Vrijdags dineer ik bij estabilement Frituur Dirk. Zijn maatvoering van de kroketten (ongeveer een halve fikadel) is beter...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Heb ook bij matten-online een setje besteld...

De bestuurders-mat was eerst niet goed, de uitsparing recht onderin ontbrak.

Dit heb ik ff aangegeven, ze hebben meteen een nieuwe (passende) opgestuurd,

hoefde de foute niet terug te sturen. Goeie service dus, matten zien er goed uit

en ze passen ook goed. Bevestiging is matig, maar dat verhelp ik wel met een beetje

klitteband, originele bevestiging overzetten zou ook nog kunnen. Nu het 2x mis is

gegaan met de Z3 matten...

De matten voor de BMWZ3 passen slecht. Aan de bestuurderszijde zit de mat geklemd tussen de voetsteun links en het gaspedaal. Het zou vrij moeten liggen van het gaspedaal. Aan de bovenzijde zou de mat verder moeten doorlopen. Aan de stoelzijde moet de mat ook verder doorlopen en een versmalling hebben om tussen de stoelgeleiders te passen. Rechtsonder in de mat zit wel een vreemde, onnodige bocht. De rechtermat heeft wel een versmalling voor tussen de stoelgeleiders. Als ik de mat wat onder de stoel schuif is deze aan de bovenzijde te kort. Aan de linkerzijde klopt de bocht ook niet.

...kan er niks meer fout gaan :kisstogether: ...

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.