Ga naar inhoud

Het grote vloermatten-topic !!


scooby

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Ik heb volgens mij bij die matten online zwarte besteld..

prima spul.. alleen de plastic schroeven waarmee je de mat vast zet is troep.. die gaan snel stuk..

De pasvorm is ook goed..

Link naar reactie
alleen de plastic schroeven waarmee je de mat vast zet is troep..

Agree,

de matten-online matten heb ik nu maar als winter matten los in gebruik. Van 't

zomer schaf ik wel weer een origineel setje aan, moet maar...

Link naar reactie
Ik heb volgens mij bij die matten online zwarte besteld..

prima spul.. alleen de plastic schroeven waarmee je de mat vast zet is troep.. die gaan snel stuk..

De pasvorm is ook goed..

ik heb ze nog steeds en bevalt prima voor het doel. In de zomer gaan de sjieke matjes er weer in.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Op 9 november jl. heb voor mijn z3 matten besteld bij matten-online.nl. Het betreft de matten van 30 euro. Matten zijn zwart met zwarte randen.

Nadat de matten zijn afgeleverd was ik ontevreden over de pasvorm van de passagiersmat. Ik heb hierover mijn beklag gedaan.

Want matten-online garandeert 100% pasvorm.

Hierop heeft matten-online mij een nieuwe passagiersmat verstuurd wat wel de juiste pasvorm heeft.

Al met al kan ik zeggen dat ik tevreden ben over de matten zelf. En ik ben vooral te spreken over de after-sale van matten-online.nl.

Link naar reactie
Via de link in de post van RvE even het onderdeelnummer opzoeken.

Onderdeelnummer op deze site http://www.online-teile.com/bmw/ invullen en je hebt de prijs (Nederlandse dealer-prijs verschilt nauwelijks). Weet je ook meteen of ze nog leverbaar zijn.

Hartelijk dank. Dat werkt prima. Nu weet ik dat die 2 matjes origineel ruim 100 euro gaan kosten... Dan maar de volgende vraag: wat zijn mooie en goede matten die enigszins in de buurt komen van het origineel? Ik heb al gekeken op de sites die in dit topic staan maar dan kun je toch niet echt zien of de matten aan je wensen voldoen. Dus met andere woorden: wie heeft een oregon beige interieur en heeft daar goede en mooie nep-matten bij gevonden?

Link naar reactie
Dus met andere woorden: wie heeft een oregon beige interieur en heeft daar goede en mooie nep-matten bij gevonden?

Ronlittle heeft een beige interieur met mooie non-OEM matten.

Link naar reactie
Zijn er ook (originele) rubberen matten te koop voor de Z3? Winter komt eraan dus vandaar de vraag. Soms staat er wel wat op Ebay maar ik weet niet of dat originelen zijn.

Zijn wel te koop, schijnen alleen niet meer nieuw via de dealer verkrijgbaar te zijn. Originele zijn te herkennen aan het originele Z3-logo bovenaan de mat.

Edit:

2428shz.jpg

119wl8j.jpg

Link naar reactie
Zijn er ook (originele) rubberen matten te koop voor de Z3? Winter komt eraan dus vandaar de vraag. Soms staat er wel wat op Ebay maar ik weet niet of dat originelen zijn.

Hey R,

heb op Ebay bij BMW dealer originele rubbermatten gekocht voor de E89.

Unterberger is een dealer die ook via Ebay verkoopt, binnen 3 dgn in huis Prima deal voor 37 euro

M

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Yep, pasvorm is goed.

En je kunt de bestaande sluiting over zetten.

En voor €7,50 krijg je er een tweede bestuurdersmat bij.

Grtz Ron.

Van Matten-online toch? Ik heb ze er nu ook in liggen. Het bevestigingssysteem is inderdaad goed over te zetten. De pasvorm was bij mij niet heel geweldig maar ook weer niet zo slecht dat ik ze terug wilde sturen.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.