Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden en hun auto's


polowonder

Wie rijdt met wat, en hoe oud ben je?  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Z / welke leeftijd

    • 18-20 roadster
      4
    • 20-30 roadster
      12
    • 30-40 roadster
      14
    • 40-50 roadster
      27
    • 50-60 roadster
      12
    • 60-65 roadster
      5
    • 65 plus roadster
      0
    • 18-20 Coupé
      0
    • 20-30 Coupé
      4
    • 30-40 Coupé
      8
    • 40-50 Coupé
      5
    • 50-60 Coupé
      2
    • 60-65 Coupé
      1
    • 65 plus Coupé
      0
    • 18-20 Z4
      0
    • 20-30 Z4
      6
    • 30-40 Z4
      6
    • 40-50 Z4
      3
    • 50-60 Z4
      1
    • 60 plus Z4
      0


Aanbevolen berichten

Toch blijf ik erbij dat ondanks dat Coupe luitjes hier om het hardst roepen dat je niet gezien wil worden in zo'n "kappersbak" en het roadster volk nog niet overreden zou willen worden door zo'n "einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie", we het allemaal goed met elkaar kunnen vinden en dezelfde "Z3 passie" delen. friends.gif
Wij vinden het gewoon leuk die malle coupe jongens met hun rare autootjes een beetje te dollen. :rolleyes:

Helemaal mee eens Ruud! Uiteindelijk is een ZZZ Roadster nog altijd beter dan een Lada, (stiekum overweeg ik een 1.8 roadster voor het vriendinnetje voor erbij als ik er een voor weinig vinden kan) maar ik ben maar wat trots op mijn malle autootje en vooral omdattie zo mal is, dus een beetje dollen kan nooit kwaad.... :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toch blijf ik erbij dat ondanks dat Coupe luitjes hier om het hardst roepen dat je niet gezien wil worden in zo'n "kappersbak" en het roadster volk nog niet overreden zou willen worden door zo'n "einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie", we het allemaal goed met elkaar kunnen vinden en dezelfde "Z3 passie" delen. friends.gif

Een Z3? Pfff, who cares? :wave:

Een Z4 daarentegen... :rolleyes:

:nono:

Link naar reactie
Een Z3? Pfff, who cares? :wave:

Een Z4 daarentegen... :rolleyes:

:nono:

Aangezien al was vastgesteld dat de ZZZ QP de eindevolutie was kan de ZZZZ alleen maar een stap terug zijn..... :schater:

Link naar reactie

Nog altijd alleen (in mijn leeftijdsgroep) :rolleyes:

Wil er eens dringend iemand reklame maken bij mijn leeftijdsgenoten (ik bedoel officiële leeftijd, niet de gevoelsleeftijd)!!!?

Link naar reactie
Nog altijd alleen (in mijn leeftijdsgroep) :rolleyes:

Wil er eens dringend iemand reklame maken bij mijn leeftijdsgenoten (ik bedoel officiële leeftijd, niet de gevoelsleeftijd)!!!?

Noel, je hebt gewoon een jongemannenauto. Niets aan doen, gewoon rijden en je jong voelen. Dat je de enige in je leeftijdscategorie bent met een QP maakt het alleen maar een bijzonderder ervaring! :wave:

Link naar reactie
Noel, je hebt gewoon een jongemannenauto. Niets aan doen, gewoon rijden en je jong voelen. Dat je de enige in je leeftijdscategorie bent met een QP maakt het alleen maar een bijzonderder ervaring! :wave:

dat dacht ik ook, (thanks for the support).

Heeft niks te maken met me willen zo of zo voelen, sommige (zoals midlife)-crisissen zijn ongemerkt aan mij voorbijgegaan, alle haren staan nog op mijn hoofd, (wel wat ontkleurd :rolleyes: ), en ik mag nog alles eten....

Mocht ik met een roadster rijden daarentegen.....

Maar het is wel eenzaam aan de (leeftijds)top :schater:

Link naar reactie

Mmmmhhhh, dus na enig beraad (en intussen 90 antwoorden op de poll) ben ik dus nog steeds de enige in mijn leeftijdsgroep die Coupé rijdt? (en 4 in Roadsters).

Moeten we dus besluiten dat de Roadster een oudemannenauto is, en de Coupé .......... ??? :rolleyes: niet dus?

Link naar reactie

Tja, ik ben nu in verwarring......kan me in 2 leeftijdsgroepen inschrijven....... ;)

Dus maar eerst eens kijken naar de resultaten.

Oke, om dan eea een beetje recht te krijgen toch maar kruisje voor de 40-50 jaar roadster...

Enne, is het niet zo: je bent zo oud als je je voelt :muur:

Nog één: "Alleen wie liegt over zijn leeftijd, voelt zich daadwerkelijk oud"....

Karin

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.