Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden en hun auto's


polowonder

Wie rijdt met wat, en hoe oud ben je?  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Z / welke leeftijd

    • 18-20 roadster
      4
    • 20-30 roadster
      12
    • 30-40 roadster
      14
    • 40-50 roadster
      27
    • 50-60 roadster
      12
    • 60-65 roadster
      5
    • 65 plus roadster
      0
    • 18-20 Coupé
      0
    • 20-30 Coupé
      4
    • 30-40 Coupé
      8
    • 40-50 Coupé
      5
    • 50-60 Coupé
      2
    • 60-65 Coupé
      1
    • 65 plus Coupé
      0
    • 18-20 Z4
      0
    • 20-30 Z4
      6
    • 30-40 Z4
      6
    • 40-50 Z4
      3
    • 50-60 Z4
      1
    • 60 plus Z4
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

kei leuk zo'n "ik google het even voor je linkje"!!! :rolleyes:

Die andere poll is niet met toelichting wat voor auto, nu staan er 2 mensen in mijn categorie, coupe en leeftijd, hoe oud zou die andere zijn dan?

Link naar reactie
nu staan er 2 mensen in mijn categorie, coupe en leeftijd, hoe oud zou die andere zijn dan?

Ik gok Rogier (Brandrover) die is vast nog geen 30 :rolleyes: hoe oud ie dan wel is :rolleyes:

Link naar reactie

sommige forumleden kopen een ouwelullenbak, een asexy saab die niet bij hun leeftijd past........... tja :rolleyes:

(Nadia hier B) :rolleyes: )

Link naar reactie
Ahum :rolleyes:

En Huub, of course. Old & Wise, hé :fiew:

O&W in een L&B coupe :wave:

ik zei toch al:

en Frank

en Frank

en Maarten

Je mag kiezen of je de eerste "Frank met een zilveren coupe" of de tweede "Frank met een zilveren coupe" bent ^_^

Link naar reactie

En wat leren we nu van zo'n poll?

Z4 wordt uitsluitend gereden door Yuppen 20-40 jaar

Z3 coupe heeft een breder bereik, nl. jonge macho's en kerels met een midlife crisis

Als ze 40 zijn ruilen ze die in (er staan er veel te koop) en schaffen alsnog een roadster aan (= de grootste groep).

Hiermee is weer eens bewezen dat het verstand met de jaren komt :rolleyes: .

Link naar reactie
En wat leren we nu van zo'n poll?

Z4 wordt uitsluitend gereden door Yuppen 20-40 jaar

Z3 coupe heeft een breder bereik, nl. jonge macho's en kerels met een midlife crisis

Als ze 40 zijn ruilen ze die in (er staan er veel te koop) en schaffen alsnog een roadster aan (= de grootste groep).

Hiermee is weer eens bewezen dat het verstand met de jaren komt :thumbup: .

Mijn conclusie uit jouw conclusie :

Als je coupé blijft rijden ben je een echte vent (weliswaar zonder hersens, but hey, who cares when you're driving) :P

Link naar reactie
En wat leren we nu van zo'n poll?

Z4 wordt uitsluitend gereden door Yuppen 20-40 jaar

Z3 coupe heeft een breder bereik, nl. jonge macho's en kerels met een midlife crisis

Als ze 40 zijn ruilen ze die in (er staan er veel te koop) en schaffen alsnog een roadster aan (= de grootste groep).

Hiermee is weer eens bewezen dat het verstand met de jaren komt :thumbup: .

even mijn conclusie:

z4 wordt gereden door 20-40 die verstand hebben en graag een mooi degelijke auto willen rijden (prijs bewust)

z3 coupe is een allemans vriend van iedereen zal door de zeldzaamheid komen

z3 rodster wordt gereden door iedereen vaak door jong als eerste auto en oud als 2e auto voor de zondag (uitzondering daar gelaten)

laten we deze poll over 5 jaar nog eens doen en we zullen zien dat de z4 voor meer mensen in het bereik ligt en een verandering in cijfers zullen zien

gr

Link naar reactie
Mijn conclusie uit jouw conclusie :

Als je coupé blijft rijden ben je een echte vent (weliswaar zonder hersens, but hey, who cares when you're driving) ;)

Yeah, als we met de hersens (en niet met het hart) zouden rijden, dan reden we allen Prius ( :P:thumbup: ) of iets anders 'sensible's'

laten we deze poll over 5 jaar nog eens doen en we zullen zien dat de z4 voor meer mensen in het bereik ligt en een verandering in cijfers zullen zien

Nu, mocht een Z8 betaalbaar zijn (voor mij dan), dan was er een categorie te weinig. (En het is hier ook mijn hart, en niet mijn hersens, dat spreekt)

Link naar reactie
z3 coupe is een allemans vriend van iedereen zal door de zeldzaamheid komen

Waarom is een allemansvriend zo zeldzaam dan? Bovendien geloof ik dat je hier op het forum toch zult ontdekken dat de meeste mensen een QP een raar claustrofobisch hondehok vinden. Behalve de QP-rijders dan.... :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.