Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden en hun auto's


polowonder

Wie rijdt met wat, en hoe oud ben je?  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Z / welke leeftijd

    • 18-20 roadster
      4
    • 20-30 roadster
      12
    • 30-40 roadster
      14
    • 40-50 roadster
      27
    • 50-60 roadster
      12
    • 60-65 roadster
      5
    • 65 plus roadster
      0
    • 18-20 Coupé
      0
    • 20-30 Coupé
      4
    • 30-40 Coupé
      8
    • 40-50 Coupé
      5
    • 50-60 Coupé
      2
    • 60-65 Coupé
      1
    • 65 plus Coupé
      0
    • 18-20 Z4
      0
    • 20-30 Z4
      6
    • 30-40 Z4
      6
    • 40-50 Z4
      3
    • 50-60 Z4
      1
    • 60 plus Z4
      0


Aanbevolen berichten

Nu, daar ik wellicht met m'n 62 één van de oudsten hier ben, ben ik wel eens benieuwd naar de leeftijd van de andere forummers en hun keuze.

Bij mij is het inderdaad dus een Coupé

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu, daar ik wellicht met m'n 62 één van de oudsten hier ben, ben ik wel eens benieuwd naar de leeftijd van de andere forummers en hun keuze.

Bij mij is het inderdaad dus een Coupé

ADMINISTRATOR: HELP, het lukt me niet om te stemmen!!!

Link naar reactie
ADMINISTRATOR: HELP, het lukt me niet om te stemmen!!!

De manier waarop je het opgezet hebt, werkt zodanig dat je alleen maar een geldige stem uit kan brengen als je in "Z3 roadster" EN in "Z3 coupe" EN in "Z4" een keuze hebt gemaakt. De drie resultaten die je nu ziet zijn "1 stem" van mij.

Je kunt dus niet alleen maar (in mijn geval) de "30-40" in de sectie "Z3 coupe" aanvinken.

Gaat dus niet lukken zo <_<

Link naar reactie
De manier waarop je het opgezet hebt, werkt zodanig dat je alleen maar een geldige stem uit kan brengen als je in "Z3 roadster" EN in "Z3 coupe" EN in "Z4" een keuze hebt gemaakt.

Je kunt dus niet alleen maar (in mijn geval) de "30-40" in de sectie "Z3 coupe" aanvinken.

Gaat dus niet lukken zo <_<

Kan jij dat aanpassen, of moeten we de ganse zwik verwijderen?

Ik dacht dat zo'n poll wel interessant kon zijn

Link naar reactie
Kan jij dat aanpassen, of moeten we de ganse zwik verwijderen?

kan ik. Maar daarvoor heb ik wel de hele zwik aan moeten passen :ok:

Er is een maximum van 20 keuzes per vraag. Dus de Z4 heeft als laatste keuze "60 plus" (hebben we daar iemand?)

Mijn stem is iig uitgebracht <_<

Link naar reactie
kan ik. Maar daarvoor heb ik wel de hele zwik aan moeten passen :ok:

Er is een maximum van 20 keuzes per vraag. Dus de Z4 heeft als laatste keuze "60 plus" (hebben we daar iemand?)

Mijn stem is iig uitgebracht <_<

Mijn stem ook, dank!!

Dus je moet de ganse poll als één vraag met 20 antwoorden beschouwen? Weer wat bijgeleerd (is op andere fora soms anders)

Link naar reactie
Nu, daar ik wellicht met m'n 62 één van de oudsten hier ben, ben ik wel eens benieuwd naar de leeftijd van de andere forummers en hun keuze.

Bij mij is het inderdaad dus een Coupé

Een "bepaald forummember", die ook een MX5 een mooie kar vindt is waarschijnlijk net een jaartje ouder dan jij bent <_<

Link naar reactie
Een "bepaald forummember", die ook een MX5 een mooie kar vindt is waarschijnlijk net een jaartje ouder dan jij bent :thumbup:

Wat niet betekent dat ik me ook zo oud VOEL!!

Tussen haakjes, geen goed weer vandaag, dus de Roadsterfanaten zitten voltallig aan de PC?? (nog maar twee QP-rijders tot nu toe)

Link naar reactie

Die poll is "stuk" :thumbup:

Bart je hebt toch niet gestemd he? Je hebt geen Z en je leeftijd wordt bijgehouden in Planet Ultra jaren (1,357 aardjaren)... :holiday:

Link naar reactie
Heb gestemd!! :holiday:

gelukkig ben ik niet meer de enige met een coupe in de "30-40" categorie. :thumbup:

(wie zijn al die coupe-gasten toch in de "40-50" categorie??)

Link naar reactie
[jambersstem] Het mag dan een oud en verrimpeld lichaam zijn, geestelijk is Huub nog steeds de jonge sexgod die hij ooit was... [/jambersstem]

:schater::thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.