Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden en hun auto's


polowonder

Wie rijdt met wat, en hoe oud ben je?  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Z / welke leeftijd

    • 18-20 roadster
      4
    • 20-30 roadster
      12
    • 30-40 roadster
      14
    • 40-50 roadster
      27
    • 50-60 roadster
      12
    • 60-65 roadster
      5
    • 65 plus roadster
      0
    • 18-20 Coupé
      0
    • 20-30 Coupé
      4
    • 30-40 Coupé
      8
    • 40-50 Coupé
      5
    • 50-60 Coupé
      2
    • 60-65 Coupé
      1
    • 65 plus Coupé
      0
    • 18-20 Z4
      0
    • 20-30 Z4
      6
    • 30-40 Z4
      6
    • 40-50 Z4
      3
    • 50-60 Z4
      1
    • 60 plus Z4
      0


Aanbevolen berichten

Bovendien geloof ik dat je hier op het forum toch zult ontdekken dat de meeste mensen een QP een raar claustrofobisch hondehok vinden.

Weet niet of die vlieger voor alle roadster rijders op gaat. De meeste roadster rijders die ik ooit heb gesproken over Coupe-vs-Roadster geven aan een Coupe ook een mooie bak te vinden, maar gesteld voor de keuze "Coupe of Roadster?" :thumbup: toch voor de roadster te kiezen, vanwege het open rijden.

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben jij dan jonger dan 40? :schater:

Yep, 36 lentes :thumbup: echt waar! (zelfs 2 dagen jonger dan Zazzkia, heb ik maandag geleerd :P )

Link naar reactie
De meeste roadster rijders die ik ooit heb gesproken over Coupe-vs-Roadster geven aan een Coupe ook een mooie bak te vinden, maar gesteld voor de keuze "Coupe of Roadster?" :thumbup: toch voor de roadster te kiezen, vanwege het open rijden.
:schater: Priceless.

Kun je deze even naar 'Komt een man bij de dokter.......' verplaatsen?

Link naar reactie
Weet niet of die vlieger voor alle roadster rijders op gaat. De meeste roadster rijders die ik ooit heb gesproken over Coupe-vs-Roadster geven aan een Coupe ook een mooie bak te vinden, maar gesteld voor de keuze "Coupe of Roadster?" :P toch voor de roadster te kiezen, vanwege het open rijden.

Hmmm... heb je ze zwaar moeten bedreigen voor ze dat wilden toegeven....? ;)

Maargoed, het voordeel voor de midlifecrisis-rijder is dat een QP geen open dak heeft waardoor je schedel anderen in het oog schijnt.

Gezien mijn wijkende haargrens word ik alleen maar meer QP-fan... :thumbup:

Link naar reactie
Weet niet of die vlieger voor alle roadster rijders op gaat. De meeste roadster rijders die ik ooit heb gesproken over Coupe-vs-Roadster geven aan een Coupe ook een mooie bak te vinden,

Dat zeggen ze alleen maar omdat ze hopen dan een gratis drankje aangeboden te krijgen.

Link naar reactie
:schater: Priceless.

Kun je deze even naar 'Komt een man bij de dokter.......' verplaatsen?

Hmmm... heb je ze zwaar moeten bedreigen voor ze dat wilden toegeven....? :thumbup:

Bewijsstuk F:

Frido, diehard roadster rijder, is hier de coupe van Glen aan het onderkwijlen. Enkele momenten na deze foto kon hij zich niet meer bedwingen en heeft die arme coupe bezwaffeld :P (Glen is nog lang bezig geweest met poetsen :o )

IMG_1754.JPG

'nuff said ;)

Link naar reactie
Waarom is een allemansvriend zo zeldzaam dan? Bovendien geloof ik dat je hier op het forum toch zult ontdekken dat de meeste mensen een QP een raar claustrofobisch hondehok vinden. Behalve de QP-rijders dan.... :thumbup:

QP. is dat niet een mislukte roadster ? met een vast dak.

Link naar reactie
QP. is dat niet een mislukte roadster ? met een vast dak.

Neen, de ultieme evolutie (nadien zijn ze er dan ook mee gestopt)

Link naar reactie
Neen, de ultieme evolutie (nadien zijn ze er dan ook mee gestopt)

...niet elke evolutie heeft een verbetering opgeleverd........dat ze er nadien mee gestopt zijn is dan ook niet zo verwonderlijk. (ze zijn zich kapot geschrokken).

Je leert er wel van :thumbup:

Link naar reactie
(zelfs 2 dagen jonger dan Zazzkia, heb ik maandag geleerd :P )

Geloof ik niet.

Zazzkia en Diana hebben gestemd in de catagorie : leuke meiden 20-30 met een roadster :thumbup:

Link naar reactie
Mag je als ex Z3 roadster, Z3QPe en Z4 roadster eigenaar ook stemmen. En hoe vaak mag dat dan ;) :P Ik kan wel die statistieken een leuke draai geven natuurlijk :thumbup::schater:

Jij hebt geen Z3-R en Z3QPe gehad Roger wel een M-QPe en M-Roadster.

Link naar reactie
Dus een coupe is een allemansvriend, einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie en de ultieme evolutie.

Met die trefwoorden denk je al gauw aan een

goldenretriever.jpg

:P

Grtz Ron

Uhm... allemansvriend en einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie: die link snap ik nog. Maar een golden retriever als ultieme evolutie....? :thumbup:

Link naar reactie
Bewijsstuk F:

Frido, diehard roadster rijder, is hier de coupe van Glen aan het onderkwijlen. Enkele momenten na deze foto kon hij zich niet meer bedwingen en heeft die arme coupe bezwaffeld :P (Glen is nog lang bezig geweest met poetsen :o )

'nuff said ;)

:schater::thumbup:

Ik vermoed dat er bier in de QP lag. Of had gelegen. Frido is limburger toch?

Link naar reactie
...niet elke evolutie heeft een verbetering opgeleverd........dat ze er nadien mee gestopt zijn is dan ook niet zo verwonderlijk. (ze zijn zich kapot geschrokken).

Je leert er wel van :thumbup:

Uhuh...na de ZZZ QP heeft BMW echt alleen nog maar oogstrelend mooie auto's gemaakt.... :schater:

Link naar reactie
hallo allemaal,

mijn moeder is weliswaar geen forumlid,maar rijdt wel een z3 1.8 bj 1998.

Bouwjaar van mijn moeder is 24-2-1935.

Groeten uit Monnickendam.

:rolleyes: 74 jaar en dan in een ZZZ. Fantastisch!

Wellicht een nieuw topic: wie is de oudste ZZZ eigenaar/bestuurder... :schater:

Komt deze een heel eind vermoed ik!

Link naar reactie
en wat is er mis met Limburger zijn :rolleyes:

Ik heb ooit eens gehoord dat Limburgers een passie voor bier hebben... :wave: Frido's gedrag heeft volgens mij namelijk niets met die QP te maken... :nono:

Link naar reactie
Frido is limburger toch?

Frido is as Limburgs as they get :wave:

Dat Frido "unne Eck aaf haet" heeft niets te maken met zijn Limbo-afkomst, hij is gewoon prettig gestoord. :rolleyes:

Link naar reactie
Frido is as Limburgs as they get :ok:

Dat Frido "unne Eck aaf haet" heeft niets te maken met zijn Limbo-afkomst, hij is gewoon prettig gestoord. :rolleyes:

Volgens mij is het limbo-zijn ook geen vereiste. Ik kijk zelf ook zo als ik ergens bier vermoed... :nono:

Bewijsstuk F blijft twijfelachtig! :wave:

Link naar reactie
Bewijsstuk F blijft twijfelachtig! :rolleyes:

Ik heb helaas geen foto's van de parkeerplaats tijdens de laatste BLB meeting in Leende. Toen stond er een roedel roadster-rijders allemaal bij onze coupe. Ralf deed deur tig keer open en dicht (het raam gaat dan even naar beneden, ze waren betoverd), kofferbak moest open ("goh, wat een plek he.."), erweitert leder werd liefdevol gestreeld.

Toch blijf ik erbij dat ondanks dat Coupe luitjes hier om het hardst roepen dat je niet gezien wil worden in zo'n "kappersbak" en het roadster volk nog niet overreden zou willen worden door zo'n "einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie", we het allemaal goed met elkaar kunnen vinden en dezelfde "Z3 passie" delen. friends.gif

Link naar reactie
Toch blijf ik erbij dat ondanks dat Coupe luitjes hier om het hardst roepen dat je niet gezien wil worden in zo'n "kappersbak" en het roadster volk nog niet overreden zou willen worden door zo'n "einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie", we het allemaal goed met elkaar kunnen vinden en dezelfde "Z3 passie" delen. friends.gif

Maak je toch niet zo druk ruud. Je neemt het allemaal veel te serieus geloof ik. Wij vinden het gewoon leuk die malle coupe jongens met hun rare autootjes een beetje te dollen. :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.