Ga naar inhoud

19 september 2009 Tour de Amour


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

helaas stromen de aanmeldingen voor deze bijzondere rit niet binnen. :wave:

Of dit komt door het type rit (iets doen voor een ander ipv iets doen voor jezelf), het feit dat er ´een vreemde naast je plaatsneemt´ of door het beruchte organisatiecomite (in de categorie niet lullen maar poetsen) laat ik maar even in het midden, maar dit initiatief wordt serieus genomen door alle betrokkenen.

Gezien de enorme hoeveelheid Z´s op dit forum en vele forummers die regelmatig F5-en om te zien of er op dit www nog wat te beleven valt, hopen we dat het goedkomt met de aanmeldingen. De komende periode zal duidelijk moeten worden of we het benodigde aantal autos van 50 bij elkaar krijgen, we willen namelijk geen valse verwachtingen creeeren bij de kinderen die uitkijken naar deze bijzondere rit. De teleurstelling over ´de BMW club die nooit kwam´ willen we hen graag besparen.

Dit initiatief verdient het IMHO om te slagen. Offer een paar uurtjes van je zaterdag op en je zal er een grote glimlach :rolleyes: voor terugkrijgen.

Groet,

Martijn

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heey Martijn, het is niet dat ik niet wil, want heb hier in Valkenburg ook al eens meegadaan aan soortgelijk iets, was echt super, dat zo'n kind een glimlach van oor tot oor krijgt om naast iemand in een mooie bolide te mogen zitten.

Maar zaterdag is nou net een dag dat ik echt niet kan, dit ivm werk.

Toch kan ik iedereen die wel op die dag zou kunnen het echt aanraden, je maakt er echt een kind heel erg blij mee!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

A) mijn "onder voorbehoud" mag weg;

B ) doe mij ook dat diner dan maar;

C) had ik al gevraagd naar een zitje? :schater:

D) voor iedereen die nog twijfelt, doe het nou maar die kindertjes waarderen het echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg en welke rden heb je nou goed en wel om als je wel kunt die dag, niet te komen?

Link naar reactie
'de BMW club die nooit kwam´

Jij maakt vrienden :thumbup: .

:thumbup:

Heb al van een aantal mensen gehoord dat het "niet zo gezellig is" om zonder je vaste partner te rijden.

Als je dan hoort wat voor een overweldigend percentage mensen wel eens vreemd gaat dan kan ik me die "reden" niet echt voorstellen :thumbup: .

Ook ik vind het gezelliger om samen met Frank in 1 van onze Zjes te zitten, maar ik vind het veel specialer om met mijn Z ook eens iets goeds te doen i.p.v. alleen maar het milieu verne*ken.

En die stoelverhoger, moeten we daar nou echt over blijven zeuren. Die kosten geen drol... 1 keer minder gas geven en je hebt 'm al bij elkaar. Ik heb er alvast 2 besteld...

Link naar reactie

Hmm, noteer mij maar als deelnemer, maar met een flinke slag om de arm.

Hoe hard is die ondergrens van 50 auto's? Volgens mij ga je dat namelijk nooit meer halen. Dus misschien kan het ook met minder, of misschien moeten er andere merken bij gevraagd worden? <_<

Oh, en waarom doe je een route door de Bollenstreek in september? Dan is er toch geen bloem meer te zien?

Nou, eens zien of ik nu ook wordt afgezeken en belachelijk gemaakt, net als die andere deelnemer die het vuige lef had om constructief mee te willen denken in het belang van die kinderen...

Link naar reactie
Hmm, noteer mij maar als deelnemer, maar met een flinke slag om de arm.

Hoe hard is die ondergrens van 50 auto's? Volgens mij ga je dat namelijk nooit meer halen. Dus misschien kan het ook met minder, of misschien moeten er andere merken bij gevraagd worden? B)

Oh, en waarom doe je een route door de Bollenstreek in september? Dan is er toch geen bloem meer te zien?

Nou, eens zien of ik nu ook wordt afgezeken en belachelijk gemaakt, net als die andere deelnemer die het vuige lef had om constructief mee te willen denken in het belang van die kinderen...

<_<:blink::blink:

Link naar reactie
Hmm, noteer mij maar als deelnemer, maar met een flinke slag om de arm.

Mooi. :blink:

Hoe hard is die ondergrens van 50 auto's?

Keihard, anders moet er een selectie gemaakt worden qua kids en dat is onwenselijk.

misschien moeten er andere merken bij gevraagd worden? <_<

Er rijden al een paar andere merken mee, maar het is een Z3forum initiatief. Voor jouw idee: het is Bentley club NL zelfs gelukt 50 Bentleys bij elkaar te krijgen.

Oh, en waarom doe je een route door de Bollenstreek in september? Dan is er toch geen bloem meer te zien?

Dit ivm de locatie van het AZC en het feit dat we maar een paar uurtje hebben. Die streek inclusief kustlijn is evengoed prachtig. :blink:

Link naar reactie

Hebben jullie al een datum bedacht dat de rit definitief moet zijn? Het lijkt me namelijk zo dat de lunchlocatie op tijd geregeld moet worden :blink:

Zou jammer zijn als het niet gaat lukken, zeker als je ziet dat er een hele hoop mensen blijkbaar wel lol beleven aan het forum en aan hun Z...

Maar goed, onze kinderzitjes ga ik vandaag ophalen dus wij zijn er klaar voor <_< .

Link naar reactie
Er rijden al een paar andere merken mee, maar het is een Z3forum initiatief. Voor jouw idee: het is Bentley club NL zelfs gelukt 50 Bentleys bij elkaar te krijgen.

Da's heel mooi van de Bentley club, maar wij nog niet eens op de helft van die 50. En op een gegeven moment moet je gaan kiezen tussen afblazen of plan B activeren. Ik kan wel eens een balletje opgooien bij mijn ex-autogenoten van MB SLK , als je dat iets lijkt? En 2.5Si zou eens kunnen informeren bij de MX-5 club.

Link naar reactie
  • Administrator
Er rijden al een paar andere merken mee, maar het is een Z3forum initiatief. Voor jouw idee: het is Bentley club NL zelfs gelukt 50 Bentleys bij elkaar te krijgen.

Het is uiteraard een z3 forum initiatief en een verdomd goed initiatief ook nog eens! :fiew:

Maar heeft het nog zin om bekenden met een cabrio van een ander merk te vragen (of zelfs te posten op andere "liefhebbersfora" zoals boven voorgesteld), wordt dat per geval door de organisatie beoordeeld, of past dat sowieso niet bij het idee dat de organisatie heeft van de rit?

Zou jammer zijn als het niet gaat lukken

Eens! Het zou zelfs wel heel schandalig zijn, dus twijfelaars schrijft u in!

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Maar heeft het nog zin om bekenden met een cabrio van een ander merk te vragen (of zelfs te posten op andere "liefhebbersfora" zoals boven voorgesteld), wordt dat per geval door de organisatie beoordeeld, of past dat sowieso niet bij het idee dat de organisatie heeft van de rit?
Ik vat de oorverdovende stilte maar op als een afwijzing van ons voorstel... :newblush:
Link naar reactie

Te Koop: 2 stoelverhogers zgan

Frank en Martijn... ik vind het echt geweldig dat jullie je voor dit initiatief hebben ingezet :thumbup::newblush: .

Super ook dat er in ieder geval nog een aantal mensen op dit forum rondlopen die zich in wilden zetten voor mensen die het minder hebben.

En verder... tja, wat kan ik zeggen... wat een domper zeg... :thumbup:

Link naar reactie

Er was een programma omheen gebouwd met pannenkoeken eten, SpaceExpo etc. etc. Dat kost ook geld voor 50 kinderen.

Da's jammer, maar niet onverwacht.

Maar viel er zoveel aan te sponsoren dan? Waar zitten de kosten dan in? Je zet een kind naast je in de auto, je rijdt je rondje en that's it. De lunch zouden we sowieso al zelf bekostigen. Of is dat te simpel gedacht?

Link naar reactie

jammer, jammer, eigenlijk sneu gewoon dat dit niet voor elkaar kon komen.

Vorig jaar op het punt gestaan iets dergelijks te organiseren maar toen paste het bij de andere partij niet. Nu voorgoed genezen in ieder geval.

Link naar reactie
  • Administrator

Heel jammer, idd. Maar als ik het geod begrijp zat het 'm dus meer in de sponsoring dan in het aantal deelnemers? Als in: zonder sponsoring heeft het uberhaupt geen zin om je druk te maken om het deelnemersaantal?

Link naar reactie

Ik vind het ook heel jammer dat we niet 50 auto's voor dit evenement bijeen kunnen krijgen. Ik vond het echt een geweldig initiatief en laat je hierdoor niet uit het veld slaan om in de toekomst nog eens zoiets te organiseren. Bedankt voor je inzet

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.