Ga naar inhoud

19 september 2009 Tour de Amour


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geldt dit aanbod overigens ook voor... ik zeg maar wat, een willekeurig iemand die in een Z4M met 250km/u over de A12 gaat ;)

NEE, helaas......zelfs niet voor mij......lees maar mijn 2e reactie in de topic Paasrit...... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er heeft er maar 1 de broek aan bij jullie, dus ik weet wie het wordt :thumbup::schater:

Edwin is dól op kinderen :schater: dus er wordt hier niet geknokt hoor, ik sta mijn plaatsje graag af... en bovendien is het zijn auto dus dan is het voor mij niet meer dan logisch dat hij eerste keus heeft...

@ Fraenk: Nadwin wordt dus Edwin

Link naar reactie

In principe wil ik ook graag rijden, mits er ook de hulpmiddelen zijn voor de kinderen die noodzakelijk zijn. Ik heb die niet. Ik hoor wel als het allemaal

definitief is.

Goed idee en leuke actie

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Wie heeft de forumnaam van (S)Topless gestolen....is dit echt Frank??? Zo ja, dan ben ik waarschijnlijk niet de enige die aangenaam verrast is... :schater::schater: ..wie heeft er nou zo'n grote invloed op onze Frank :rolleyes::thumbup:

Goed Martijn man dat jij ook meedoet...dat maakt het verhaal nog een beetje geloofwaardig...

Indien er niet tussenkomt doe ik zeker mee, inclusief eten. Ik had ook ooit eens kinderzitjes en misschien heb ik ze nog maar dat laat ik dan wel FF weten.

gr Aad

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, dit klinkt als mijn eerste kilometers in de Z4: de Oranjetour van 25 April jl. in, jawel, Katwijk! Zie voor foto's daarvan - zij het vanuit MX5 perspectief (ach ieder zijn jeugdzonden toch :schater: ) - deze links:

MX5 owners

Marco

112bollenstreek

Vincent

Vooral voor het idee van het plezier van kinderen en rijders, voel je vrij niet alle links integraal te bestuderen :thumbup: .

Die Oranjetour was erg geslaagd (of zou dat nou komen omdat het samenviel met de eerste kilometers sportknoppen? :rolleyes: ), dus ik doe graag mee, zij het ook onder voorbehoud van een nog te boeken vakantie.

Overigens hadden bij de Oranjetour veel mensen gewoon een dik kussen bij zich voor op de passagiesrsstoel, dat volstond vaak ook wel ...

Proberen wij ook iets van politiebegeleiding te regelen? Niet om de organisatie het nog moeilijker te maken, maar dat was wel retehandig mag ik wel zeggen!

Ps - sorry voor het schaamteloos en eigenlijk off-topic verkrachten van dit topic, maar voor het goede doel mag het vast - volgend jaar meer Zetti's bij de Oranjetour?

Link naar reactie

Gaat goed met de aanmeldingen :rolleyes: We zoeken nog een fotograaf voor het vastleggen van de rit en iemand die de foto's op DVD kan branden. Aanmeldingen via PM of een post s.v.p.

De z3club is inmiddels ook aangehaakt dus 60 auto's moet lukken.

Link naar reactie

Z3MRoadster heeft toegezegd de DVD's te branden. Txs Roger. Toen hij hoorde dat het om 130 stuks gaat moest ik opeens reclame voor zijn bedrijf gaan maken. Ok dan: Multicopy Dronten voor al uw drukwerk :schater:

Link naar reactie
Z3MRoadster heeft toegezegd de DVD's te branden. Txs Roger. Toen hij hoorde dat het om 130 stuks gaat moest ik opeens reclame voor zijn bedrijf gaan maken. Ok dan: Multicopy Dronten voor al uw drukwerk :schater:

ik zie een sticker op een z4m!!!!

Link naar reactie
Z3MRoadster heeft toegezegd de DVD's te branden. Txs Roger.

;) Beetje veel loudmouths betrokken bij deze rit. Kennelijk wat goed te maken of zo :unsure: Nog even, dan wil The Shrike de bandenspanning van iedere Z vooraf wel even controleren, komt Nor koffie met cake uitdelen en krijgen we allemaal een Lief t-shirt van M Coupe.

shirt-rood-lief.jpg

Klasse heren! :)

Link naar reactie
overgens zijn de T shirts alijd ZWART en de tekst zal ongeveer zijn ..... " Sociaal ?? tssss.. wij hebben taakstraf " ;)

hehe... er is wat slap zoetig ge-eikel voor nodig om je wakker te schudden, maar hij is terug hoor. :)

Dat 'Snoep Verstandig' shirt was volgens mij wit. :unsure:

Link naar reactie

@ GBGH (M-Coupe) Die tekst is geweldig maar niet voor die dag :)

@ KBGH (Z3Mrunner) Viel mij tegen dat je je nog niet had ingeschreven maar de 5 mei viering heeft je goed gedaan en je inzicht gewijzigd :unsure: ;)

Arno ik neem aan dat jullie met twee auto's komen? Ik schrijf Christel er maar vast bij. Eten jullie allemaal mee 's-avonds?

Link naar reactie
1 Ik wil geen "In principe" meer zien in dit topic.

3 Waar blijven de sponsors :)

1 In principe zijn dit soort reacties ook zo heerlijk voorspelbaar. :schater:

3 Ik dacht dat jij in principe zulke goede connecties had in de nigeriaanse zakenwereld?

Link naar reactie
1 Ik wil geen "In principe" meer zien in dit topic. ;)

3 Waar blijven de sponsors :unsure:

In principe ben ik het met punt 1 eens. Wat betreft die sponsors, wat is jouw feitelijke bijdrage en voor hoeveel :m: Ik tel tot nu toe maar 1 sponsor :)
Link naar reactie

nog een goede sponsertip op de site van http://events.charityworks.nl/goeddoel.asp?gid=16

kom op stelletje bomenknuffelaars trek je knip...

mischien een stomme vraag maar blijft er voor die twee stichtingen iets aan de strijkstok hangen of niet? en wat organiseren zij eigenlijk die dag?

ik ben namelijk een beetje klaar met al die zakkenvullers bij die stichtingen en goede doelen.{in principe}

het is een hele industrie geworden...

dus als zij het voor niks doen wil ik wel wat aan sponsering doen.

voor de rest een super actie

ps of ik mee kan rijden weet ik nog niet.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.