Ga naar inhoud

19 september 2009 Tour de Amour


(S)toploss

Aanbevolen berichten

1 Ik wil geen "In principe" meer zien in dit topic. <_<

2 Ik heb nog steeds een fotograaf nodig :foto:

3 Waar blijven de sponsors :)

Ik had nog niet in principe gezegd, maar ook nog niet dat ik bleef eten. :rolleyes:

Hou het maar op Nee, hoewel ik het altijd wel gezelling vindt.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had nog niet in principe gezegd, maar ook nog niet dat ik bleef eten. :kisstogether:

Hou het maar op Nee, hoewel ik het altijd wel gezelling vindt.

Groeten

Harrie

Dus het kan in principe nog dat je wel komt eten Harrie? :thumbup: :D

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik reken op heel veel aanmeldingen en zal ook de officiële Z3 club vragen om mee te doen want 60 of 70 auto’s is natuurlijk helemaal geweldig.

:blink:

Tja, 2000 members en dan inmiddels 16 auto's...

Kan me toch niet voorstellen dat verder iedereen verhinderd is op 19 september.

We kunnen toch niet al die kinderen in de steek laten... We slaan als Z3forum een uitermate zielig figuur als we zo'n "groots evenement" organiseren met 16 auto's. En het excuus "weet nog niet wat m'n plannen tegen die tijd zijn", geldt uiteraard niet. Want tegen die tijd heb je maar 1 plan:

De Tour 'd Amour :rolleyes::newblush:

Kun je nu al vrijplannen in je agenda :ok:. Hoe overzichtelijk kan het leven zijn...

Link naar reactie
:blink:

Tja, 2000 members en dan inmiddels 16 auto's...

Kan me toch niet voorstellen dat verder iedereen verhinderd is op 19 september.

We kunnen toch niet al die kinderen in de steek laten... We slaan als Z3forum een uitermate zielig figuur als we zo'n "groots evenement" organiseren met 16 auto's. En het excuus "weet nog niet wat m'n plannen tegen die tijd zijn", geldt uiteraard niet. Want tegen die tijd heb je maar 1 plan:

De Tour 'd Amour :rolleyes::newblush:

Kun je nu al vrijplannen in je agenda :ok:. Hoe overzichtelijk kan het leven zijn...

Heb mij wel aangemeld, maar de lijst is nog niet bijgewerkt, overigens valt het aantal aanmeldingen mij ook wel wat tegen.

Link naar reactie

Txs Sas,

Tja het valt mij ook tegen. Vrijwel niemand heeft dan iets in zijn agenda staan dus iedereen wacht op het excuus dat nog moet komen. (Verjaardag van de buurman van de nicht van mijn tante, Mijn oma moet plotseling bevallen, Mijn vrouw is er met haar beste vriendin vandoor etc etc. :ok: ) Bevestigt dit het imago van de BMW rijder :unsure:

@ BluezzzBrother, je staat erbij. Excuus :rolleyes:

:blink:

Tja, 2000 members en dan inmiddels 16 auto's...

Kan me toch niet voorstellen dat verder iedereen verhinderd is op 19 september.

We kunnen toch niet al die kinderen in de steek laten... We slaan als Z3forum een uitermate zielig figuur als we zo'n "groots evenement" organiseren met 16 auto's. En het excuus "weet nog niet wat m'n plannen tegen die tijd zijn", geldt uiteraard niet. Want tegen die tijd heb je maar 1 plan:

De Tour 'd Amour :newblush::blink:

Kun je nu al vrijplannen in je agenda :). Hoe overzichtelijk kan het leven zijn...

Link naar reactie

Mijn agenda is ECHT nog leeg op die datum....

Dus schrijf mij maar erbij op het lijstje.... :blink::rolleyes: :ok:

Met eten graag!!! :newblush:

Link naar reactie

Kijk dat is toch weer mooi. Inclusief buikdansact voor de pappa's in het AZC :schater:

NB Binnenkort volgt nog een verklaring voor de financiering en vermeende "strijkstok" issues. De onderhandelingen met financiers zijn in de afrondende fase.

Mijn agenda is ECHT nog leeg op die datum....

Dus schrijf mij maar erbij op het lijstje.... :blink::rolleyes: :ok:

Met eten graag!!! :newblush:

Link naar reactie

:wave:

Toppie dit vindt ik nou een goed initiatief!

Dus ik wil me aanmelden voor 19 September.

Ik heb helaas 's avonds een verjaardag, dus ik blijf niet eten. maar meerijden doe ik wel!!!

In de laatste consumentengids staat, dat je kinderen die niet van jezelf zijn, en die niet frequent meerijden, niet verplicht in een kinderzitje hoeft te plaatsen.

Dit is dus blijkbaar niet nodig. Zou wel wat zijn, hahaha allemaal verschillende zitjes hoogtes etc... Het blijft natuurlijk wel veiliger.

Maar goed, leuk initiatief.

Ewout

Link naar reactie
[kinderzitje, of eigenlijk: stoelverhogers] Het blijft natuurlijk wel veiliger.
En: dan zien :offtopic: ze tenminste nog iets!

Helaas, ik heb er ook geen om uit te lenen :P . Heb ze zelf nodig.

Link naar reactie

Een nichtje van een jaar of 12 (ok, wel wat klein voor haar leeftijd) wou dolgrijg een keer meerijden. Heel leuk, maar ze zag inderdaad niks (dat was nog in mijn 1.8). Dus de stoelverhogingen lijken mij wel een must. Anders is het een leuk idee, maar hebben de kinderen er weinig aan vrees ik.

Misschien wil een stoelverhogingsuitleenbedrijf wel sponsoren.... :offtopic:

Link naar reactie

Zeg Z-volkje dat ge-OH over stoelverhogers daar hebben we geen ruk aan als niemand zich aanmeldt. Zullen we afspreken dat alleen deelnemers nog over stoelverhogers mogen l.llen? Verder graag :offtopic:

Link naar reactie
Zeg Z-volkje dat ge-OH over stoelverhogers daar hebben we geen ruk aan als niemand zich aanmeldt. Zullen we afspreken dat alleen deelnemers nog over stoelverhogers mogen l.llen? Verder graag :offtopic:

Goed om te horen dat constructief meedenkende mensen hier worden gewaardeerd... :P

Link naar reactie

Nou inderdaad Herbert!

@ Frank: wil jij straks allemaal verdrietige kinderen met boze ouders? Wees blij met goeie tips... en nog tijdig ook. Daar heb je wat aan. Ik ga geen jankende kinderen fotograferen. <_<

Link naar reactie
Zeg Z-volkje dat ge-OH over stoelverhogers daar hebben we geen ruk aan als niemand zich aanmeldt. Zullen we afspreken dat alleen deelnemers nog over stoelverhogers mogen l.llen? Verder graag <_<

Ja, hoe zit het eigenlijk met de stoelverhogers die wil in in principe wel gebruiken.

Link naar reactie

't is niet vervelend bedoeld hoor maar als we niet zo'n 50 auto's bijeen krijgen dan gaat de rit niet door. Op dit moment discussieren over stoelverhogers heeft dus weinig zin en ik heb daarom liever dat je zegt "ik doe mee"

Goed om te horen dat constructief meedenkende mensen hier worden gewaardeerd... <_<
Link naar reactie
Ben het wel een beetje eens met Frenk .. die ik nu zo mag noemen omdat wij op dezelfde dag verjaren ..schept een band he :holiday:

Maar evengoed .. dit gezever krijgt in mijn optiek een hoog PISNICHTEN gehalte .. ik zal nu wel weer een aantal teer geraakte zielen raken door het woord pisnichten te gebruiken ... maar .... laten we eens uit de band springen en eens iets doen .... het is een besloten evenement waarbij de snelheid dermate laag ligt dus ?? ... aan melden ... en wel massaal .... en dan ga je op het verkeers veiligheids forum maar zitten zeveren...

Volgens mij had mijn opmerking niks met veiligheid te maken, maar met het plezier wat de kinderen die dag al dan niet zullen beleven. Lijkt mij minstens zo'n belangrijke randvoorwaarde als het aantal auto's...

Link naar reactie
Gast bob ross

gefeliciteerd jarige jop... ik zie je vanavond, hopelijk geen bbq, want we

zitten an de sonja en poepen fruitvliegjes :schater:

vergeet Arno niet te feliciteren hé Z'tjes!!

"have fun all"

S

Link naar reactie

Hoofdregel vervoer van kinderen

De basisregel is dat kinderen kleiner dan 1,35 m in een goedgekeurd en passend kinderbeveiligingssystem moeten zitten. Goedgekeurd zijn zitjes met labels ECE R44/03 en R44/04. Passend betekent dat het kinderbeveiligingssysteem moet aangepast zijn aan de lengte en gewicht van het kind. De voorschriften voor het gebruik van autogordels en kinderbeveiligingssystemen worden hierna weergegeven. Kinderen vanaf 1,35 m en volwassenen moeten gebruik maken van de veiligheidsgordel.

DE UITZONDERING

Uitzondering 1: kinderen vanaf 3 jaar en ouder mogen de autogordel gebruiken in plaats van een kinderbeveiligingssysteem als er op de desbetreffende zitbank al twee kinderzitjes zijn aangebracht en in gebruik zijn, en er geen plaats meer is voor een derde zitje. Dit kind mag niet op de voorbank worden vervoerd.

Uitzondering 2: kinderen vanaf 3 jaar en ouder mogen de autogordel gebruiken bij vervoer door een ander persoon dan de eigen (pleeg)ouder in incidentele gevallen, waarin redelijkerwijze niet verwacht kan worden dat de bestuurder een kinderbeveiligingssysteem bij zich heeft. Het kind wordt dan vervoerd op de achterbank. Het dient hierbij om vervoer over beperkte afstand te gaan, zoals bijvoorbeeld vervoer van een sport-team naar een uitwedstrijd.

Maar los van deze regelgeving zou het goed zijn dat er meer Z rijders zich opgeven zodat wij ons inderdaad druk kunnen gaan maken over de kinderzitjes. Neem van mij aan dat daar bij voldoende deelname altijd wel een mouw aan te passen valt want wij zijn zeker niet de eerste die dit doen.

DUS GEEF JE OP EN GEEF KINDEREN EEN KANS!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.