Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Een bedrijf als sportwheels zal inderdaad veel meer ervaring hebben als de lokale spuiter om de hoek. €50,- is ook weer zo'n prijs waar je niks mee kunt :blink:

Dus daarom zeg ik, ben wijs, maak een mooie deal met sportwheels.

Mijn optreden zal dus een solo blijven. Hoop dat die ergens in Januari er onder ligt.

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pierre moet jij niet een nieuwe Eisenmann onder de touring is wel gezellig als je er in Koln ook bij bent samen met Dylotic die ook heeft bedacht ach ik koop ook zo'n ding :D :D

Groet huub

Link naar reactie
Pierre moet jij niet een nieuwe Eisenmann onder de touring is wel gezellig als je er in Koln ook bij bent samen met Dylotic die ook heeft bedacht ach ik koop ook zo'n ding :D :lol:

Groet huub

Als jullie in keulen zijn kom ik zeker ff kijken, uitgeven gaat op dit moment helaas niet, de z1 heeft me al weer wat veel geld gekost, en de touring heeft al een mooie originele BMW sportuitlaat.

Nu alleen nog een datum, wanneer gaat het gebeuren B) :D

Link naar reactie
29/12 zou ik inderdaad vrij kunnen maken, maar........... was het niet meer zoiets van: eerst voor 31/12 bestellen, dan produceren en begin volgend jaar ophalen/monteren?

Michiel.

Precies, we zullen eerst moeten bestellen. Fabricage zal wel een paar weken duren en dan daarna gaan we plannen.

Ik ga in ieder geval navragen wat de precieze bestelprocedure is. Ik wil namelijk dat jullie per stuk jullie bestelling doorgeven aan Sportwheels (nu nog niet doen, instructies volgen later!!!) zodat ik geen problemen krijg als er iemand niet komt opdagen of niet betaald. :notworthy:

Link naar reactie
Denk dat ik hem volledig tegen de orginele bumper laat dicht polyesteren, en dan het geheel spuiten.

B) da's wel het fraaist, ik zie ook wat montagegaten, ben je daar ook mooi vanaf :sadder:

Link naar reactie
Nee hoor, hij komt er opgeschoven, en wordt daardoor wel wat dikker.

Hoe bedoel je met word er opgeschoven ,snij/zaag je eerst je bumper door de helft???

Groet huub

Link naar reactie

Is deze groepskoop al rond?

Ik heb in principe wel interesse in een Eisenmann uitlaat, maar ik heb wel wat vragen (die ik meteen maar stel):

- is 2x76mm nu wel of niet leverbaar voor een 2.8 <99?

- past 2x76 zonder bumper-gedoe, ook rekening houdend met smelt-gevaar enz?

- is montage mogelijk door een simpele vervanging van het achterste uitlaat-gedeelte of moet er gezaagd worden? Hoe wordt montage vanuit de group buy geregeld?

- wat zijn de opties bij aanschaf? Verchroomd of niet, wat houdt dat in? Hoe zit het met die sound-optie... heeft dat nog een relatie met vermogenswinst of niet?

Alvast bedankt voor de uitleg!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.