Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Gezien het enthousiasme over deze uitlaten, denk ik erover om tijdens de Essen Motorshow navraag te doen naar de beste aanbiedingen voor Eisenmann uitlaten.

Wie zou er interesse hebben in zo'n staaltje Duitse uitlaattechniek :D

Ikzelf wel in 4x76 mm, sound, hardverchroomd. :D

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit jaar zit er voor mij geen meer in, jammer  :D

http://www.essen-motorshow.de/

ik denk niet dat we ze dt jaar nog aan gaan schaffen, maar ik wil wel e.e.a. uitzoeken dit jaar .... :D

Vind het wel een leuk cadeautje voor onder de kerstboom maar oke dan wacht ik ook nog wel even :D .

groet,

Link naar reactie

Goed idee Ivo!

Ik heb inmiddels ook wel zin in zo'n Eisenmann...

D'r wordt zoveel over geschreven. Weet alleen nog niet welke...

Ik wil dit jaar misschien ook wel weer 'ns gaan naar Essen. Laatste keer is al weer een paar jaar geleden.

Link naar reactie
Ik houd even m'n hand op de knip :m:

...wil er wel graag een ter vervanging van die remus, maar ik houd het geld wel in m'n zak voor een eventuele andere wagen volgend jaar.

Paar sites er bij inruil van je huidige en dan een :D :blush: met eisenmann en de hele :D ik :D ak.

Groet,

Link naar reactie

Tja, de winter breekt aan...zijn wel de hoogtij dagen :blush:

Ik kijk in de lente wel even rond..misschien dat iemand zo aardig is met helpen zoeken in duitsland (Pierre :m: )

Maar die Eisenmann zijn errug mooi moet ik zeggen, ik heb die van Rob op de meeting gezien en was er erg van gecharmeerd!

Link naar reactie
Gast Gast_André

Ik heb nu eens goed gekeken en nagemeten ik heb de 2x70 sound van Eissenman en moet zeggen het is precies goed, bij laag toerental gas erop dan is het super diep en verder is het gewoon just done niet teveel herry aan je kop.

Eisenmann ist geil.

Link naar reactie

Dank voor de tip Huub, wist dat ze daar vanuit de club mee bezig waren maar had nog geen prijs gehoord, eens bellen wat ie kosten moet :D

Er zijn maar een paar leveranciers in D die deze uitlaat met vleugelprofiel maken :D Onder mijn vorige Zettie had ik een hoffmann versie laut maar die was te laut :(

groet,

Pierre

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.