Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat krijg je met die euro's als je weer wat in huis hebt begint het te branden.Nog ff een vraagje die MSD zou de kat hier nog voor gemonteerd zijn?dus eerst kat dan MSD en dan 4x76 ESD.

Maar wat tijd betreft gezelligheid is ook wat voor te zeggen Ivo :rolleyes:

Huub

Link naar reactie

ESD = Endschalldämpfer

AR = Abgasrohr (nur in Verbindung mit Sport Wheels – Schalldämpfern verwendbar!)

SD = Soundrohr (nur in Verbindung mit Sport Wheels – Endschalldämpfer verwendbar!)

MSD = Mittelschalldämpfer (nur in Verbindung mit Sport Wheels – Endschalldämpfer verwendbar!)

Link naar reactie

Denk dat mijn thuisbrenger een thuisblijver word en ik ga er vanuit dat als er goed gezaagd of gesneden word aan bijde zijdes voor de synchroniteit dat dat een goede oplossing is.Bij mij zou een :rolleyes: bumper ook wel passen maar wat een gedoe,zoeken laten spuiten en monteren enzo.en het blijft een 2.8 ;)

Huub

Link naar reactie
Heb jij nog eens in de etk gekeken superduper, voor die achterspoiler? Lijkt mij toch wel dè oplossing.

Ik heb er naar gezocht maar ik kan hem niet echt duidelijk identificeren. Het lijkt bij de 3.0 toch een hele bumper te zijn, maar als ik naar mijn auto kijk, lijkt het echt een apart onderspoilertje. Ik dacht dat een wide body wel een M type onderspoiler kon hebben, maar ik hoorde boven dat die toch nog iets breder zijn.

Dus nog even verder zoeken.

Wat Huub zegt zit ook wat in: aan beide kanten laten gelijk maken. Dus aan de 'mooie' kant de omgevouwen randjes weg halen. Zouden hier ook niet bepaalde inlays oid te krijgen zijn, die je er als het ware inschuift als bescherming? Het wordt toch een zwakkere plek.

Link naar reactie

Die coupe op die laatste foto kan wel wat extra pijpjes gebruiken, ow wacht, die is van Huub ^_^ :D

Even serieus: Hij is inderdaad symmetrisch

Zelf heb ik een mailtje gestuurd naar die man met die advertentie op ebay. Over de bevestiging en of het orgineel bmw was, blablabla. We horen wel.

Ik ga er in ieder geval op bieden, je weet maar nooit. B)

c9_1_b.JPG

Link naar reactie
Sledge die bumper van U is toch hetzelfde als die van mij????

p.jpeg

het lijkt me dat de jouwe een stukkie of wat breder is (bij de wielkasten) ^_^

Link naar reactie

Als je bij die bovenste foto ziet zie je dat randje van links naar recht onder de kentekenplaat door en bij mij is dat glad of ben ik gek ^_^

Groet Huub

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.