Ga naar inhoud

Achterveren BMW Z4


G Wagelaar

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens de dealer is het een probleem wat niet vaak voorkomt.

hij liegt dat ie barst,het komt wel! vaak voor en niet alleen bij z,s

ook bij andere modellen is het een voorkomend euvel ,het heeft wel met bepaalde bouwjaren te maken .

waarschijnlijk heeft bmw in deze tijd de veren bij een bepaalde leverancier ingekocht die verkeerd/slecht staal gebruikt heeft.

ik neem aan dat beide achterveren onder garantie worden vervangen?

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Weet iemand of hier al een keer qua veren een modificatie op gekomen is?

In 2010 zijn mijn veren achter en voor vervangen, nu is er weer een stuk. Neem aan, dat als het een slechte partij was, dat dit nu aangepast is. Maar als ze in 2010 dezelfde kwaliteit hebben als die in 2004 is het nog steeds bar en boos dus

Link naar reactie

Zou het bijna zeggen, echter, ik wil absoluut niet lager dan nu, kom nu al met heeeeel veel moeite over 1 drempel in de straat.

Maar als iemand een alternatief weet, ik vind het eigenlijk van de zotte dat na 3 jaar de veren wederom stuk gaan, is het nu een batchfout zeg ik nog alla maar 7 jaar later nog steeds? kan er bij mij niet in eerlijk gezegd

Link naar reactie

Het gebeurt wel bij meer auto's hoor. Dat hoeft niet alleen aan de veer te liggen, maar wellicht aan de constructie van de ophanging wellicht icm roestvorming, kiezeltjes ertussen of wat dan ook.

Ze kunnen niet zomaar het complete ontwerp van een veer, of van de achterophanging veranderen. De manier van plaatsing in de achterophanging laat de veer namelijk ook een beetje van links naar rechts buigen.

Het is ook niet gezegd of je die problemen met een set van eibach of andere makelarij oplost. Dat daar geen meldingen van gebroken veren van zijn kan natuurlijk ook komen omdat het nauwelijks wordt toegepast in vergelijk met de originele veren.

Mijn zus heeft wel eens een gebroken veer gehad (bij een mcpherson voorpoot) die precies door midden brak. Tijdens het rijden. Die veer stak dus echt uit en greep dus ook in de band, dus dat ging ook maar net goed. Maar dan sta je wel raar te kijken.

Link naar reactie

Dat is bij mij aan het begin van de straat, ha ha het is maar hoe je het ziet. :hypocritesmiley:

Een verlaagde auto, hoe weinig ook, kan er gewoon niet overheen, ook schuin niet, want dat ding is maar een meter lang. Me zzz liep er al op aan als ik er schuin overheen ging, en met de zzzz moet ik er ook heel langszaam aan en schuin overheen. Beide met M onderstel, maar toch.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.