Ga naar inhoud

Per Knudsen


cfQP

Aanbevolen berichten

Ha die Frank het was lang stil aan die zijde ik heb toevallig dinsdag je tel nr gekregen van Brent ga je bellen voor even langs te rijden en je koffie te proefen, ik namelijk ook vernomen dat je in de bonen zit <_< heb je het bedrijf van Van Son overgenomen?

Praten we ook even bij over de V10 natuurlijk en Spanje en de bouw van je huis met brug and room for a ponny :schater:

Gr Mars...

Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan heb je er niet zoveel aan, :rolleyes: tenzij je ook een V10 gaat monteren.. :thumbup:

Dat snap ik, ik heb de op maat gemaakte uitlaat die onder zn 2.8 uitkwam van hem gekocht toen de V10 ombouw begon ;)

Link naar reactie

mooie update Frank, het gaat gewoon lukken! je geduld is bewonderenswaardig (en dat van ons wordt danig op de proef gesteld :schater: )

Ha die Frank het was lang stil aan die zijde ik heb toevallig dinsdag je tel nr gekregen van Brent ga je bellen voor even langs te rijden en je koffie te proefen,

ehm, dat telnr heb je inmiddels niks meer aan, is al 2 dagen oud :rolleyes: Frank duikt onder en komt boven wanneer het hem uitkomt. Dino S. was nog makkelijker te pakken te krijgen :thumbup:

Link naar reactie
Ben benieuwd wat voor sound er uit die 4 pijpjes komen :rolleyes:

@Ruud: anders ik wel!

Dat snap ik, ik heb de op maat gemaakte uitlaat die onder zn 2.8 uitkwam van hem gekocht toen de V10 ombouw begon ;)

@Fabian: hoe doet ie het eigenlijk?

mooie update Frank, het gaat gewoon lukken! je geduld is bewonderenswaardig (en dat van ons wordt danig op de proef gesteld :schater: )

@Martijn: het is geen kwestie van geduld, gewoon bittere noodzaak want financieel :thumbup: ! Eigenlijk is het gewoon leuk om er zo nu en dan mee bezig te zijn, niet constant dus. Zaken krijgen tijd om te bezinken en ideeën tijd om te rijpen. Dat impulsieve is aan mij niet besteed.

ehm, dat telnr heb je inmiddels niks meer aan, is al 2 dagen oud ;) Frank duikt onder en komt boven wanneer het hem uitkomt. Dino S. was nog makkelijker te pakken te krijgen :)

Perfecte weergave van de werkelijkheid. Ik ben als de dood dat klanten me bellen want dan moet ik plotseling echt aan het werk en dat is zooo lastig.

@allen: morgen ga ik naar de uitlatensmid om het werk in het echt te bekijken. Als ik hem een voorstel doe voor een mini V10 uitlatenmeeting, is daar dan animo voor?

Link naar reactie
Ha die Frank het was lang stil aan die zijde ik heb toevallig dinsdag je tel nr gekregen van Brent ga je bellen voor even langs te rijden en je koffie te proefen, ik namelijk ook vernomen dat je in de bonen zit :rolleyes: heb je het bedrijf van Van Son overgenomen?

Praten we ook even bij over de V10 natuurlijk en Spanje en de bouw van je huis met brug and room for a ponny :schater:

Gr Mars...

Welkom.

PS. Een beller is sneller, maar bij mij niet.

Link naar reactie
@allen: morgen ga ik naar de uitlatensmid om het werk in het echt te bekijken. Als ik hem een voorstel doe voor een mini V10 uitlatenmeeting, is daar dan animo voor?

Ik ben van de partij, staat er dan ook nog een uitgebreid koffiesuperapparaatheerlijkekoffiemachine ??

Link naar reactie

ziet er goed uit Frank, mooi te zien dat er op de achtergrond goed werk wordt geleverd.

Wanneer er geluid uitkomt tijdens de meeting ben ik erbij hoor.

Link naar reactie
@allen: morgen ga ik naar de uitlatensmid om het werk in het echt te bekijken. Als ik hem een voorstel doe voor een mini V10 uitlatenmeeting, is daar dan animo voor?

Reken maar! Al was het enkel maar voor de koffie...... :thumbup:

Link naar reactie

Leuk dat dit onderwerp weer actief is op het forum. Toen ik mijn QP kocht was dit onderwerp net ofline, maar een Coupe met een v10 dat is echt mijn droom :clapping: Ik ben zelf ook nog opzoek naar een mooie M QP , maar ik ben al 2 keer voor niks naar duitsland gereden.

Ik hoop dat hij snel af is dan wil ik hem zeker zien

kwam trouwens nog een site tegen met nog iemand die een v10 in zijn coupe heeft gelegd.

Link

:rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Zo, vandaag Frank gesproken om te vragen of Berlijn nog in z'n agenda paste maar hij zit dan zeer waarschijnlijk in z'n nieuwe huis in Spanje.

Het gaat goed met hem en hij heeft het volgende beloofd:

Hij belooft dat hij volgend jaar met de V10 mee zal gaan.

Als hij dit niet doet zal hij de kosten van een volledig diner voor de gehele groep betalen. :blink:

Dat moest ik even in dit topic posten want hij is nu veel te druk met de aankoop van het spaanse huis.

Link naar reactie

Ik zou 'm iig graag een keer willen zien; ook hoe alles electronisch is aangepakt.

Dus het zou erg leuk zijn als ie meegaat naar berlijn :(

Of een keer tijdens een andere rit natuurlijk :box:

Link naar reactie

Ja ik weet niet of een knalrit dan wel zo geschikt is.

Als hij met die v10 echt gaat knallen zien we natuurlijk alleen nog even een stipje aan de horizon en dan nooit meer.

Aan de andere kant: met wat vermogen en toeren zal dat ding waarschijnlijk ronduit geil klinken. Een V10 klinkt sowieso al imposant, maar vooral die uitlaatfoto's zijn ronduit indrukwekkend, dus ik verwacht dat het geluid evenredig zal zijn.

De m5 filmpjes met custom uitlaten op youtube zijn altijd spektakel, niet normaal.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.