Ga naar inhoud

Welke smartphone


Bluezzz Brother

Aanbevolen berichten

Beste K(n)oploss,

Als wat gesar en wat gestook de kwaliteiten zijn waar jij in uitblinkt kan ik me voorstellen dat je er plezier in hebt, en dan ben ik toch weer blij dat ik jouw leventje wat heb kunnen opfleuren. :console:

Mooie afsluiting van het gesar. En ach die K(n)oploss zijn leventje is al gauw opgefleurd hoor. Geef die man een ballon en hij is als een kind zo blij <_<
Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooie afsluiting van het gesar. En ach die K(n)oploss zijn leventje is al gauw opgefleurd hoor. Geef die man een ballon en hij is als een kind zo blij :console:

Precies, mooie afsluiting Bluezzz Brother, geef K(n)oploss een ballon en hij is weer uren zoet.

2778811897_9d2b82774a.jpg

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik gebruik de iphone nu 2 jaar, nooit problemen gehad, het is naar mijn idee ver uit de beste smartphone tot nu.

Ik weet nog niet echt wat die Nexus van google doet atm, ik zal er eens induiken.

Greetzzzz

Ben ik (nu) helemaal met je eens. Zou alleen nog handig zijn als je Tethering zou kunnen toepassen op een legale IPhone. Voor de rest zeer stabiel en verslavend. Heb je nog leuke apps?

Link naar reactie

laat ik ook nog ff zinvol toevoegen dat ik nu 2 maanden de nokia n97 heb die wel tethering kan (en radio signaal zenden) en, toegegeven IDNRTFM, maar ik heb nog nooit zo'n kuttoestel gehad. Ontvangst is slecht, regelmatig halve dag geen ontvangst, als ik ontvangst heb is de kwaliteit zo slecht dat ik regelmatig nog een keer moet bellen. En dat is alleen maar het bellen. Het scherm mist regelmatig de helft van zijn lijntjes en ik kan nooit direct naar sms/email omdat hij dan vastloopt. GPS heb ik ook nog nooit aan de gang kunnen krijgen.

p.s. Wil iemand nog een bijna nieuwe N97 kopen??? Ik heb er 1 in de aanbieding.

Link naar reactie
laat ik ook nog ff zinvol toevoegen dat ik nu 2 maanden de nokia n97 heb die wel tethering kan (en radio signaal zenden) en, toegegeven IDNRTFM, maar ik heb nog nooit zo'n kuttoestel gehad. Ontvangst ik slechts, regelmatig halve dag geen ontvangst, als ik ontvangst heb is de kwaliteit zo slecht dat ik regelmatig nog een keer moet bellen. En dat is alleen maar het bellen. Het scherm mist regelmatig de helft van zijn lijntjes en ik kan nooit direct naar sms/email omdat hij dan vastloopt. GPS heb ik ook nog nooit aan de gang kunnen krijgen.

p.s. Wil iemand nog een bijna nieuwe N97 kopen??? Ik heb er 1 in de aanbieding.

Ik heb ook de N97 maar bovenstaande problemen zijn mij geheel onbekend eigelijk :groupwave: . Emailen en sms-en is geen enkel probleem bij mij...

Wanneer komt de Google phone eigelijk?

Link naar reactie
Ik heb ook de N97 maar bovenstaande problemen zijn mij geheel onbekend eigelijk :groupwave: . Emailen en sms-en is geen enkel probleem bij mij...

Wanneer komt de Google phone eigelijk?

Het is bekend dat de Nokia N97 is uitgeleverd met buggy firmware. De nieuwe firmware is nog niet vrijgegeven, maar mensen die 'm al hebben melden dat 't veel beter is.

Link naar reactie
iPhone is voor mietjes... (hij heb er 1, dus ik mot er ook 1)

Samsung i8910HD :)

Geweldig grote App Shop heeft dat Symbian zeg... :mellow:

Link naar reactie

Zonder er al te veel woorden aan vuil te willen maken ....

Ik ben he-le-maal Iphone (3GS 32Gb) gek. Bril-jant apparaat ;) . Ik vond het altijd een beetje een hype ding, hip-om-erbij-te-willen-horen-ding. Maar sinds ik dit ding (Iphone dus) daadwerkelijk gebruik, en niet van te voren oordeel dat zo'n Iphone nix is <_< , ben ik he-le-maal o:m: .

Van bereikproblemen of andere problemen heb ik persoonlijk geen last (niet meer of minder dan mijn oude Nokia's).

Gr

Pieter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.