Ga naar inhoud

Welke smartphone


Bluezzz Brother

Aanbevolen berichten

Heel simpel eigenlijk.... 32- 16 = 16 Gb memory extra. De iPhone heeft geen mogelijkheid om memorycards te lezen. Er is simpelweg geen slot voor. Je moet het dus doen met de gekozen telefoon. Memory wordt gebruikt voor opslag van applicaties, muziek en foto's. Bij mij is het overgrote deel muziek, zodat ik in de auto geen CD's hoef te wisselen.

USB aansluiting zit er niet op. Je moet gebruik maken van de (universele) Apple connector met bijbehorende kabel (met een USB uiteinde).

Polstasjes... ;) :sick:

Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ruud spreekt in 2008 nog over de iPhone 3G(S) lijkt me. Bij de iPhone 4 is deze ook van glas ipv plastic..

Je kan ook kiezen voor een front en back protector. Dat zijn folies in diverse typen (zelfs van carbon, heel cool) welke je telefoon behoed van krassen. Overigens moet je het wel heel bont maken om op het glas een kras te krijgen...

Link naar reactie

Vandaag ben ik overgegaan naar de google-android.jpg side!

Via grijze parallelimport door familie in Londen de Orange San Francisco (aka ZTE Blade) gekregen. Via instructies op een slimme site unlock je het toestel en zet je er een vanilla Android 2.2 Froyo op en klaar voor 120 EUR! :sick:

De iPhone4 was simpelweg te duur (zowel in aanschaf als bijbehorende abo's). De iPhone4 van mijn zus & zwager eens geprobeerd hier thuis en door het flaky antennedesign heb je hier in de landelijke krimpregio Limburg (met krimpende GSM, om maar niet te spreken over UMTS, dekking lijkt het wel) te vaak dat het signaal gewoon wegvalt bij een "death grip". Ik denk dat het in de randstad minder problematisch is (zowel betere dekking als meer centen in die regio :rolleyes: ).

Tot de introductie van de iPhone4S in augustus heb ik om uit te proberen of Android my cup of tea is. ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Ook maar eens ff een oudje omhoog :newblush:.

Dit wordt mijn nieuwe speeltje vanaf half mei

samsung_galaxy_s2_pictured_for_the_first_time.jpg

Paar specs?

Fabrikant: Samsung

Type: Galaxy S2 GT-i9100

Besturingssysteem: Android 2.3 Gingerbread

Scherm: 4.3 inch (11.5 centimer, diagonaal gemeten) 800×480 Super Amoled Plus Multi Touch

Processor: 1.2 GHz Samsung Exynos 4210 dual core processor – ARM Mali 400 quad core grafische processor

Geheugen: 1 GB RAM, 16 of 32 GB opslag, SD uitbreidbaar

Camera: 8 megapixel back, 2 megapixel front, LED flitser

Video: 1080p HD opnemen en afspelen 30fps / 720 bij 60fps

Verbindingsmogelijkheden: HSPA+, Wifi, Bluetooth 3.0, NFC, WiFi-direct, HDMI via Micro USB (MHL)

Of die snel is? Mwoah... B) http://www.androidplanet.nl/24752/samsung-...aximumsnelheid/

Zo... nu jullie weer met de Appeltjes :foto:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Samsung Galaxy S2 is binnen... wát een schitterend apparaat! Snel, kristalhelder scherm, mooie foto's, ontzettend licht en makkelijk in het gebruik. 1 nadeel kunnen ontdekken: de speaker. Dat blijft altijd aanmorrelen bij die smartphones... Maar voor de rest helemaal :unsure:.

Zal van de week even wat foto's/filmpjes proberen te plaatsen, gemaakt met de phone.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Smartphones? Zijn dat die dingen waar het in deze clip over gaat?

Ik heb eens een tijdje lang wat forums over smartphones afgestruind en inderdaad veel van die phones zijn ............... beslist smarter dan de gebruiker!

Rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.