Ga naar inhoud

Welke smartphone


Bluezzz Brother

Aanbevolen berichten

lol...luts lekker door, als het maar positieve luts is... :schater::schater:

Ook het kwetsbare scherm van de iPhone spreekt mij minder aan.

Daarnaast moet er inderdaad een fatsoenlijk navigatiesysteem op zitten of gezet kunnen worden.

De HTC wint terrein, heeft ook een mooi groot (3,8") scherm wat mij zeer goed uitkomt.

Ik wacht nog even verdere raadgevingen af, en wellicht nog iemand die ervaring heeft met de HTC Touch HD, maar deze telefoon heeft voor mij nu wel een voorsprong.

Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt natuurlijk gelijk, het is veel nuttiger om je druk te maken over de vraag of een soortgelijk topic al eerder de revue heeft gepasseerd. ;)

Kijk The Shrike is natuurlijk een ontzettende blaaskaak, een uit de categorie SubLoudmouths. Dit type staat ook wel bekend als Nutser waarbij Nutser een dubbele betekenis heeft. (No Z Prutser (heeft eens in een ver verleden een Z gehad)) en een afgeleide van het Amerikaanse "Nuts" Maar................ Hij heeft wel gelijk. Dit topic gaat weer over niets en is onlangs ook aan de orde geweest. Als we hiermee doorgaan dan weet ik er nog wel een paar. Ik moet zo een zak aardappelen voor mijn vrouw halen en voor mijzelf wat pluggen. Afgelopen weekend een nieuwe droger gekocht en dit alles zou tot topics kunnen leiden als:

Wat zijn jullie ervaringen met holle wand pluggen? Moet ik Fischer nemen of hebben deze te veel features voor het eenvoudig bevestigen van een badkamerventilator.?

Onze wasdroger is defect. Dat was een Zanker (klinkt als een SOA) maar dat merk wordt niet meer gemaakt. Moet ik nu een Philips nemen of een Multicopy droger?

Wij zijn toe aan een nieuw setje aardappels. Wat zijn jullie ervaringen met zachtkokende Eigenheimers? Verteren deze wel binnen 24 uur als mij dochter van 4 deze eet? Of kan ik beter Dore nemen? Ik heb begrepen dat mijn hond kan gaan niezen van het zand dat aan de schil kleeft

Ben ik duidelijk :fiew:

Link naar reactie
Kijk The Shrike is natuurlijk een ontzettende blaaskaak, een uit de categorie SubLoudmouths. Dit type staat ook wel bekend als Nutser waarbij Nutser een dubbele betekenis heeft. (No Z Prutser (heeft eens in een ver verleden een Z gehad)) en een afgeleide van het Amerikaanse "Nuts" Maar................ Hij heeft wel gelijk. Dit topic gaat weer over niets en is onlangs ook aan de orde geweest. Als we hiermee doorgaan dan weet ik er nog wel een paar. Ik moet zo een zak aardappelen voor mijn vrouw halen en voor mijzelf wat pluggen. Afgelopen weekend een nieuwe droger gekocht en dit alles zou tot topics kunnen leiden als:

Ben ik duidelijk :fiew:

Nee, niet duidelijk, onlangs is een onderwerp aan de orde geweest betreffende de iPhone, inmiddels zijn er ervaringen met deze telefoon opgedaan en zijn er andere op de markt gekomen, mijns inziens is mijn topic (voor mij) zeer relevant, ik denk gezien de serieuze reacties welke er zijn gekomen dat het voor mij, maar wellicht ook voor anderen verhelderend is, in het bijzonder de bijdrage van Ruud is zeer welkom (zonder anderen tekort te willen doen).

Vervolgens zit ik er in MIJN topic niet op te wachten om neerbuigend te worden toegesproken door wie dan ook (kan hier voorbeelden van geven, maar gezien de geestelijke capaciteiten van ieder hier zal dit niet nodig zijn).

Verder lijkt het mij volstrekt onnodig dat men het vervolgens voor deze persoon gaat opnemen, kan die persoon gezien zijn verheven status vast zelf wel......

Vindt je dit onderwerp niet interessant.....LEES HET DAN NIET.......en vooral: vindt je het niet interessant of niet voor jou ter zake doende, geef dan geen commentaar alleen maar om commentaar te geven, om quasi leuk uit de hoek te komen, of om wat voor lutserige reden dan ook.

Ben hier niet om iemand te kwetsen, maar zeker ook niet om afgezeken of betuttelend behandeld te worden.

Zou nu kunnen vragen of dit duidelijk is, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het dat is.

Ter zake doende commentaar ten aanzien van de smartphones blijft uiteraard welkom, ander gebral doet een ieder maar in een ander (eigen) topic.

Ben overigens best bereid om nog een topic te openen betreffende een zak aardappelen zodat iedereen daar zijn ei (of gebral) kwijt kan hoor ;)

Met vriendelijke groeten....Ad.

Link naar reactie

Nou wil ik geen olie op het vuur gooien.. Maar als ik een nwe mob zoek dan ga ik naar de winkel en pruts ik daar wat met de modelletjes. Koop thuis online het gewenste model (nooit bij een abbo) en bevalt ie niet: Lang leve marktplaats!

Over al die toestellen en vooral de iPhone zijn al zoveel reviews geschreven dat internet bijna erdoor vervuild is.

Koop gewoon hetgeen wat het meest aanspreekt. Bevalt ie niet, dan neem je toch wat anders?

Leuke infolinks:

http://www.pocketinfo.nl/

http://www.xda-developers.com/

Link naar reactie
Nou wil ik geen olie op het vuur gooien.. Maar als ik een nwe mob zoek dan ga ik naar de winkel en pruts ik daar wat met de modelletjes. Koop thuis online het gewenste model (nooit bij een abbo) en bevalt ie niet: Lang leve marktplaats!

Over al die toestellen en vooral de iPhone zijn al zoveel reviews geschreven dat internet bijna erdoor vervuild is.

Koop gewoon hetgeen wat het meest aanspreekt. Bevalt ie niet, dan neem je toch wat anders?

Leuke infolinks:

http://www.pocketinfo.nl/

http://www.xda-developers.com/

Jacq bedankt, voor ik iets koop is het interessant om gebruikersinformatie te vergaren, de HTC touch HD is een vrij nieuw toestel waar weinig mensen ervaring mee hebben. Om niet met een telefoon op marktplaats te hoeven gaan leuren (daar hou ik persoonlijk niet zo van) probeer ik bij een groep mensen die ik gemiddeld gezien best wel "hoog" heb zitten, informatie te vergaren.

Het prutsen met de modelletjes zoals jij omschrijft geeft geen enkel inzicht in de gebruiksvriendelijkheid van het gebruikte "operating systeem" wat op een smart phone zit, in de winkel is dat ook niet ff te doen, ook daarom dus mijn verzoek om gebruikersinformatie op dit forum.

Hetgeen mij het meest aanspreekt waren 2 telefoons, heb geen zin om eerst de een te kopen en daarna de ander, als het mogelijk is koop ik in 1 keer de goede gebaseerd op allerlei informatie op internet en gebruikerservaringen.

Link naar reactie
...Vervolgens zit ik er in MIJN topic niet op te wachten om neerbuigend te worden toegesproken door wie dan ook (kan hier voorbeelden van geven, maar gezien de geestelijke capaciteiten van ieder hier zal dit niet nodig zijn)...

...Ter zake doende commentaar ten aanzien van de smartphones blijft uiteraard welkom, ander gebral doet een ieder maar in een ander (eigen) topic.

Je doet nu precies waar je je aan lijkt te storen: onzinnig en volledig misplaatst commentaar leveren.

Tijd voor een blik in de spiegel dus, misschien is dit dames-spiegelmodelletje van LG wat voor je.

shine_top.jpg

En reageren op iedere post is typisch lutser gedrag, dan weet je het vast.

Link naar reactie
Wat zijn jullie ervaringen met holle wand pluggen? Moet ik Fischer nemen of hebben deze te veel features voor het eenvoudig bevestigen van een badkamerventilator.?

Wij zijn toe aan een nieuw setje aardappels. Wat zijn jullie ervaringen met zachtkokende Eigenheimers? Verteren deze wel binnen 24 uur als mij dochter van 4 deze eet? Of kan ik beter Dore nemen? Ik heb begrepen dat mijn hond kan gaan niezen van het zand dat aan de schil kleeft

Frenk,

Die hollewand pluggen moet je vergeten, onafhankelijk welk merk je in gedachten had. Een plug voor alle toepassingen is de Fischer SX. Wat er aan inventiviteit in een plug gestopt kon worden heeft Fischer gedaan met de SX. Toepasbaar in holle wand, in Fermacell, in gips, in beton, in baksteen, werkelijk in alles. De 6 x 40 mm is een allround plug waarvan je zeker een doosje in huis moet hebben. Over de 8 x 40 kun je nadenken (niet echt nodig maar wel goed voor de compleetheid) maar de 10 x 50 moet je daarentegen wel in de verzameling hebben. Je keukenkast, je wastafel of je radiator schreeuwt erom. Ook goed toepasbaar als reparatieplug voor als je geboorde gat toch groter uitpakt dan de doorsnede van je boor!

Over de aardappelen kan ik het volgende vertellen. Op de lokale veiling deden de volgende rassen respectievelijk:

adora 12 cent

bildtstar 17 cent

bintje 14 cent

bonken 38 cent

dore 14 cent

eigenheimer 11 cent

krielen 105 cent

Deze (dag)prijzen zijn de opbrengst per kilo voor de teler en gelden per ton aangeboden product. Als je beredeneert dat de meest exclusieve - en daardoor de duurste - aardappel het best te verteren is, dan zijn de bonken aan te raden. Uit eigen ervaring weet ik dat de bonk een melange van caramel in zich heeft met een boeket van truffels. De kleur varieert van diep wit tot zacht roze. De kleur maakt niet uit voor de uiteindelijke smaakbeleving.

Om jullie commentaar voor te zijn: volgens deze beredenering zou de kriel de beste keuze zijn maar die heeft een goed betaalde opbrengst omdat er veel energie in gestopt moet worden voordat de boer 1000 kg bij elkaar heeft. Over het algemeen is de kriel niet te eten, dus adviseer ik je deze niet.

Link naar reactie

Frank I am impressed. Je hebt niet alleen verstand van auto's verherbouwen maar je bent daarnaast Plugoloog en Potatoconnaisseur. Voor wat betreft de aardappels, ik heb maar iets kruimigs uit het rek bij AH getrokken. De pluggen koop ik morgen wel maar dat gaat without any doubt de Fisher SX 6*40 worden. Ik vermoed dat ik de SX 8*40 nog in de schuur heb staan. Niet bewust gekozen destijds maar meer een geluk bij een ongeluk. Althans ik vermoed dat het een SX is want het ziet er heel futuristisch uit met veel ribbels en randjes. Zo'n plug waarvan je denkt, als je er een batterij in stopt dan heeft je vrouw er ook wat aan. :schater: Maar ik dwaal af en bemerk dat het nu wel heel off topic wordt. Het laatste wat ik wil is het verstoren van een serieus topic. Mocht dit toch ongewild en ongemerkt gebeurd zijn dan bied ik de topicstarter mijn welgemeende excuses aan.

Eh... Frank hoe luidt jouw visie op wasdrogers? :fiew:

Link naar reactie
de HTC touch HD is een vrij nieuw toestel waar weinig mensen ervaring mee hebben. Om niet met een telefoon op marktplaats te hoeven gaan leuren (daar hou ik persoonlijk niet zo van)
Ok, ik heb het weliswaar uit 2e hand (familie zijnde broer) maar de HTC touch HD is een ruk telefoon. Overgevoelig altijd de verkeerde toets en de navigatie is ook ruk. Mijn broer is overigens wel zo'n lul die het ding gewoon cash betaald en vervolgens met 200 euri verlies via marktplaats verkoopt. Ook hij heeft inmiddels een nokia 71 maar dat zal wel niet spectaculair genoeg voor je zijn gezien je non reactie op mijn reactie. Maar goed ik ben dan ook geen Ruud :fiew:

PS, Frank ik begrijp dat jij met een doos pluggen in je maag zit die je hopeloos in de weg staat omdat je zo'n kleine kut garage hebt. Om te voorkomen dat je het op marktplaats zet met als gevolg allemaal van die lutsters aan de deur te hebben wil ik ze wel overnemen. Je hebt PM

Link naar reactie
PS, Frank ik begrijp dat jij met een doos pluggen in je maag zit die je hopeloos in de weg staat omdat je zo'n kleine kut garage hebt. Om te voorkomen dat je het op marktplaats zet met als gevolg allemaal van die lutsters aan de deur te hebben wil ik ze wel overnemen. Je hebt PM

Bedoel je Frank of Frank waartegen jij geen Frenk mag zeggen? ;) Mijn garage is idd niet zo groot, ongeveer 7*7 mtr maar hij is wel droog, dit in tegenstelling tot sommige mensen die met een roeiboot naar de openhaard moeten roeien :fiew:

Link naar reactie
Maar goed ik ben dan ook geen Ruud <_<

Ach, Roger, kop op! :console: Je advies over welke Porsche te kopen, hoe door gezellig kletsen het te betalen BPM bedrag te beperken en hoe welke-auto-dan-ook binnen twee weken op Marktplaats te verpatsen worden zeer zeker gewaardeerd! :ok:

Over je telefoon: Nokia E71 is trouwens een erg mooi toestel (ben stiekum wel een beetje jaloers op het QWERTY keyboard).

Link naar reactie
Bedoel je Frank of Frank waartegen jij geen Frenk mag zeggen? <_< Mijn garage is idd niet zo groot, ongeveer 7*7 mtr maar hij is wel droog, dit in tegenstelling tot sommige mensen die met een roeiboot naar de openhaard moeten roeien :console:

Als ie mij bedoeld met die kleine kutgarage, nou dan heeft ie het mooi mis. Ervan uitgaande dat de afmetingen van een gemiddelde Zanker 0,6 x 0,55 x 0,9 zijn, dan passen in mijn garage 4579 Zankers. En dan heb ik het alleen nog maar over mijn ene garage. Kom verdomme niet aan mijn garage! Zankerd!!

Link naar reactie
voor mensen die enkel www.bmwzforum.nl in hun favs hebben: link
Heb je nog meer van dat soort links, het begint me hier te vervelen. Geneuzel over een telefoon waar internet mee vol staat. Gewoon een HTC kopen. Als ik je reacties zo lees heb je de beslissing al genomen. :console:
Link naar reactie
Als ie mij bedoeld met die kleine kutgarage, nou dan heeft ie het mooi mis. Ervan uitgaande dat de afmetingen van een gemiddelde Zanker 0,6 x 0,55 x 0,9 zijn, dan passen in mijn garage 4579 Zankers. En dan heb ik het alleen nog maar over mijn ene garage. Kom verdomme niet aan mijn garage! Zankerd!!

Frank 't is dat ik je IRL ken maar anders zou ik denken dat je een patser bent (tegenovergestelde van de lutser maar daarmee iets te veel te koop loopt)

Link naar reactie

Had al het nodige aan commentaar genoteerd richting de vele grappenmakers. Na het gelezen te hebben, alles maar weggestufd en er dit voor in de plaats gezet. Vermoedelijk had ik een aantal mensen die ik niet eens of slechts oppervlakkig ken diep gekwetst. :schater: :schater:

Voor AL diegenen die een zinvol commentaar hebben geleverd --> mijn dank.

Voor de link van shrike --> mijn dank.

Voor de topic verlutsers --> ga vooral door met het spuien van jullie meningen over aardappels, pluggen, wasdrogers, garage's (al dan niet lekdicht) en wat jullie er allemaal nog meer bij willen halen.

Link naar reactie

Normaliter zou ik niet reageren op zo'n topic, maar doe het nu lekker toch even :console:

De reden dat mensen hier dit soort vragen ook posten heeft denk ik te maken met het feit dat we mekaar kennen. Vaak via het forum en ook IRL. Dat maakt dat je dan eerder geneigd bent om de mening van een ander te vragen en daar dan ook eerder op te vertrouwen dan een onbekende site, met onbekende gebruikers. Ik zou van beide gebruik maken De technische analyses van bijvoorbeeld een tweakers.net, maar ook de gebruikerservaringen. We rijden allemaal (op een enkeling na) dezelfde type auto. Waarom? Omdat we dat leuk vinden en dus toch allemaal wel een beetje hetzelfde zijn. Dus waarom dan ook niet over wat off Topic (lees niet BMW Z's gerelateerd) meningen vragen. Het is denk ik gewoon een kwestie van vertrouwen.

Daarnaast staat ook dit topic weer netjes in de Off Topic Loung > Praatgroep waar de wetteloosheid van het forum geld, dus alles mag (ook mijn bericht afkraken, becommentariëren of whatever)

Just my 2 ct (meer heb ik er ook weer niet voor over, want mijn Z4 schreeuwt weer om upgrades)

Link naar reactie
Dus waarom dan ook niet over wat off Topic (lees niet BMW Z's gerelateerd) meningen vragen. Het is denk ik gewoon een kwestie van vertrouwen.

Daarnaast staat ook dit topic weer netjes in de Off Topic Loung > Praatgroep waar de wetteloosheid van het forum geld, dus alles mag (ook mijn bericht afkraken, becommentariëren of whatever)

Just my 2 ct (meer heb ik er ook weer niet voor over, want mijn Z4 schreeuwt weer om upgrades)

Helemaal mee eens. Sommige mensen :console: vinden het leuk om zo'n topic een beetje op te fleuren met wat gesar en gestook en het is altijd weer leuk om te zien hoe snel je iemand op de kast hebt. Ook Bluezzz Brutser heeft zich helemaal laten meeslepen :schater:

Link naar reactie
Helemaal mee eens. Sommige mensen :console: vinden het leuk om zo'n topic een beetje op te fleuren met wat gesar en gestook en het is altijd weer leuk om te zien hoe snel je iemand op de kast hebt. Ook Bluezzz Brutser heeft zich helemaal laten meeslepen :schater:

Beste K(n)oploss,

Als wat gesar en wat gestook de kwaliteiten zijn waar jij in uitblinkt kan ik me voorstellen dat je er plezier in hebt, en dan ben ik toch weer blij dat ik jouw leventje wat heb kunnen opfleuren. <_<

Link naar reactie
nog ff en jullie vragen elkaar welk merk ondergoed het beste is en welk type :schater:

Kijk Reggie: dat zijn nu de onderwerpen waar Shrikey-Bart geen enkele moeite mee heeft! Bart zet jij even een poll op? :console:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.