Ga naar inhoud

Reactietopic 2e editie limborit


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gereserveerd het monster is :wave:

Cool! Ruud spreekt in Yoda-taal!! yoda1.gif

Zal hij wel afgelopen weekend op de Ring hebben gekregen, hoorde stemmen: "Ride the Ring, you must"

Link naar reactie
adenau is de graafste bocht!!!! zalige foto's, spijtig dat het toch een dik half uur stappen is. volgende keer ga ik me er toch aan wagen, dat wordt lacheu!

Het zit er vol met grafe bochten, maar adenau is inderdaad allergraafste. ;)

Tijdens een rustig rondje achter Frido ging ik er toch nog vol in de ABS bij het aanremmen.... :thumbup:

Link naar reactie

Heb mij weer heerlijk kunnen uitleven, dacht er eigenlijk later pas aan dat er geen enkele motor rijder op de baan te vinden was die dag, en dat geeft toch een bepaalde rust op de baan.

Op Adenau heb ik zo'n 20 minuutjes gelopen de vorige keer dacht ik, is wel echt DIK de moeite waard. Volgende keer trekken we allemaal de bergschoenen aan en proberen we het gewoon! ;)

Een tip voor iedereen die wat vaker op de baan te vinden is, in bijna iedere bocht(in- en uitgang) zijn witte strepen te vinden die de ideale lijn aangeven, of tenminste één van de vele lijnen die je kunt rijden. Maar dit is perfect als richtlijn voor je eerste rondjes.

img2310hw0.jpg

Iedereen bedankt voor de gezellige dag, en de mensen die alle mooie plaatjes hebben geschoten! :blink:

Link naar reactie
Op Adenau heb ik zo'n 20 minuutjes gelopen de vorige keer dacht ik, is wel echt DIK de moeite waard. Volgende keer trekken we allemaal de bergschoenen aan en proberen we het gewoon! :P

Volgende keer gewoon zorgen dat we meer tijd am Ring zelf hebben. Eerder vertrekken en een "base camp" opzetten bij Brunnchen, zodat we vanuit daar allemaal kunnen kijken en gaan rijden (en currwurst mit pommes kunnen eten, want die heb ik wel erg gemist! :blink: ).

Een tip voor iedereen die wat vaker op de baan te vinden is, in bijna iedere bocht(in- en uitgang) zijn witte strepen te vinden die de ideale lijn aangeven, of tenminste één van de vele lijnen die je kunt rijden. Maar dit is perfect als richtlijn voor je eerste rondjes.
Zal ik volgende keer op letten, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik van de ideale lijn afblijf en zodoende mijn overlevingskansen vergroot als er Porsches, Lambo's, Ferrari's en D-Kadettjes ( :thumbup: ) voorbij komen blazen..
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.