Ga naar inhoud

Reactietopic 2e editie limborit


Edwin

Aanbevolen berichten

Tja heren wat kan ik ervan zeggen wat een heerlijke Ringdag! Bedankt voor de organisatie Frido, Emanuel, Regie en Danny! :o

ben nog steeds jaloers op jullie speeltuin. Wat een gave weggetje op de heen en-terugweg naar de ring. Vooral op de terugweg met Emanuel en Pieter ging het

het gas er stevig op net als de eerste Limborit. :thumbup: Het was een geslaagde dag! Ik heb nog 1 rit van de Ring over denk dat we nog een keertje terug zullen

gaan. De foto's post ik wat later. Maar Frido nog gefeliciteerd met je verjaardag. Grt allemaal.

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stel, je bent naar de Ring gereden afgelopen zondag, voor je eerste Ring experience... spannend, spannend. In Breitscheid sta je met een groepje medeforummers, te kletsen. Grote verhalen. Je staart naar de vele Porsches, dikke Vipers, verlaagde Golfjes, rode Ferraris, rappe Audi's... hier een daar Z, wow. De spanning neemt toe. Wel doen, niet doen. De piepende banden klinken door het dal... je vraagt je af, zal ik wel gaan :mellow: , of toch maar niet... :o

De optimisten roepen direct: ik ga! De denkers twijfelen. Terecht. Dit is geen kattepis. Hard rijden op een lege Autobahn kunnen we allemaal wel. Maar nu dit, een van de gevaarlijkste rondjes ter wereld, durf je het aan? Je vrouw, vriendin of bijrijder roept: 'no way! en jij gaat ook niet!', de toon voor de dag is gezet. Of erger nog 'kom op, we gaan!' terwijl je het zelf eigenlijk niet zo ziet zitten. Ondertussen probeert ze direct een stoeltje bij een ander te regelen. Auw. ^_^

Vervolgens besluit je even goed, heel verantwoord, het te laten zitten. Te druk, te gevaarlijk, voel me niet lekker, andere keer maar weer, allemaal goede argumenten. Niet doen dus. Tja, en 2 dagen later kijk je op het forum en lees je over de belevenissen van degenen die het wél gedaan hebben. Mooie fotos, al zijn de risico's duidelijk. Adrenaline nog merkbaar. Maar ach wat zou het, je hebt een goede beslissing genomen.

Dan lees je het topic door en zie je deze vrouwelijke coureur in standaard meuk Ford, voor de slagboom staan alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zij was er ook, afgelopen zondag. Rondje wellicht onder de 10 minuten :schater: het zou zo maar kunnen, we weten het niet. Knaag, knaag, knaag. Wat zij kan... En je denkt aan de volgende keer, toch maar wel doen? Of toch maar niet?

Ik heb er in ieder geval van genoten, De Ring. Helemaal van de tweede ronde: heerlijk veel ruimte, weinig verkeer, goede navigator (Frido) voor me uit. Top-belevenis! Simpelweg in Driving Heaven... Voor degenen die twijfelen (en degenen die hebben genoten): Tot de volgende Limbo rit maar weer! :thumbup:

deze dame was ook van de partij cool2.gif

:blink:

IMG_1480.JPG

Link naar reactie

Nou, wij hebben er ook echt van genoten. :o

Op de terugweg al gebabbeld over dat de remmen toch niet zo Ring-fähig zijn en dat er aan schokdempers en zo ook wat mag veranderen. Maar ja.....ach, net als Emanuel en Pieter Jan; "eigenlijk is het zonde om in je eigen mooie Z dit te doen". Dus we houden onze Z ook mooi zoals ie is.

Misschien gaan we eens een cursus "racen" doen en dan een Alfa huren voor op de Ring :thumbup:

En die dame in het Fordje....dat armpje uit het raam doet het 'm wel he? ^_^

Link naar reactie
Ik heb nog 1 rit van de Ring over denk dat we nog een keertje terug zullen gaan.

Let je wel op de houdbaarheidsdatum? zal waarschijnlijk tot en met 31-12-2008 houdbaar zijn (een betere reden om te gaan dan "voorkomen dat die 17,50 EUR verloren gaat" heb je niet nodig! :thumbup: )

Link naar reactie
Let je wel op de houdbaarheidsdatum? zal waarschijnlijk tot en met 31-12-2008 houdbaar zijn (een betere reden om te gaan dan "voorkomen dat die 17,50 EUR verloren gaat" heb je niet nodig! ^_^ )

Ik heb nog twee rondjes over :thumbup: Had onvoldoende tijd om nog een keer te gaan. En inderdaad je moet de kaart voor 1 januari 2009 gebruiken want anders vervalt het. Kosten / baten analyse Twee rondjes laten verlopen kost je 35 euro. Wel gaan kost 367 km * 2 = 734 km, gemiddeld 1 liter op 7 km = 104,85 ltr * 1,65 = 173 euro aan brandstof. plus afschrijving etc etc. Conclusie, niet gaan dus! Een paar honderd euro uitgeven om 35 euro te "winnen" is niet verstandig. Maar ik ga het wel doen :o In de loop van dit jaar als het op zondag of in de herfstvakantie goed weer is ga ik met mijn zoon heen. Wel rustig rijden natuurlijk want hij moet heel blijven. Als ie later groot is dan gaat hij namelijk "heel veel geld verdienen" en krijg ik een Aston Martin van hem :mellow:

Link naar reactie
en daarom lag er zand op de baan...
News vom Sonntag, 14.09.2008

VLN Rennen nach Unfall abgesagt

Das VLN Rennen auf der Nürburgring Nordschleife am 13.09.2008 musste nach einem schweren Unfall komplett abgesagt werden. Bereits im Training verlor im Streckenabschnitt Wehrseifen ein Diesel-Fahrzeug auf der regennassen Fahrbahn eine große Menge Treibstoff. Auf dem daraus resultierenden schmierigen Belag war an ein Autorennen nicht mehr zu denken.

Een diesel op de ring? :nono:

Link naar reactie

Sorry, ik doe even de :( aan:

Ach mensen het leven zit vol verrassingen, wacht maar rustig op de dingen die komen gaan :rolleyes: En dat wordt een hele grote verrassing :blink::blink: :(

Inderdaad een schitterende wagen! :thumbup: Eigenlijk wel zonde dat je hem hebt weggedaan, maar je had toch een ander merk (beginnend met P) dan het Betere Merk van de Wereld gekocht, of wat hoorde ik van Ruud? :gossip: :unsure: Of wordt het toch weer het Betere Merk van de Wereld? B) Of weet je het nog niet? ^_^

:thumbup: uit

Link naar reactie
Wat een k.. foto <_<<_<
Ik vond je met dat bloemetje in je mond inderdaad ook leuker.. :wave:
ja, ja keuzes, keuzes, keuzes :thumbup::schater:
Doe gewoon wat je leuk vindt! :ok:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.