Ga naar inhoud

Reactietopic 2e editie limborit


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hej Ik was er ook gister met mijn broer. Ik was naar foto's aan het zoeken en toen vond ik een site waar er veel opstaan van het z3 forum.

Het zijn heel veel foto's! 680 foto's. Ik sta op pagina 14 IMG_2068. weten jullie ook meteen wie ik ben.

http://www.hco.net/index.php?option=com_g2...g2_itemId=15075

succes met zoeken!

Heey Scott555,

Ik heb jouw foto's van toen je op de ring zat gezien. Dus jij bent die met die 'verhoogde' (zoals ie daar op de parkeerplaats bij de Wurstenkraam stond) ZZZ. We hebben jou (met je ZZZ) bijna allemaal gezien! Verder hebben m'n pa en ik nog een stuk achter je aangezeten, want m'n pa en ik reden gisteren vanaf de parkeerplaats achter jou aan de weg op in een rode ZZZ van na de facelift, waarschijnlijk heb je ons ook gezien. :oops:

Op die site die Scott555 al gaf heb ik al 2 foto's van Danny gevonden:

Danny 1

Danny 2

Oh ja, die foto's staan op pag.23 van die site. :thumbup:

Link naar reactie

Top weekend. Zaterdag Maastricht gedaan (zou ik zo willen wonen) en zondag D-day. Jammer dat wij zo vroeg weg moesten. Te weinig tijd gehad om even bij te praten. De rit naar de Ring is eigenlijk nog mooier dan op het circuit zelf rijden. Dit mag wat mij betreft een jaarlijks terugkerend gebeuren worden. Jongens en meisjes, vooral die uit Limburgia bedankt!

NB

Van Frido een nieuw werkwoord geleerd. Het tunen van je auto met AC Schnitzer spulletjes heet Verschnitzeren :oops:

Link naar reactie

ziet er als een plezierig weekend uit, maarre Tinus, je bent toch echt niet zo klein. Waarom lijkt het op je nog maar net boven je stuur kunt uitkijken?

Wij hebben van het weer genoten op de veluwe in een huisje. Door de bossen wandelend heb ik mijn zoon geleerd dat als hij een kever platstampte, dat het vervolgens een porsche heet. :oops: Hij accepteerde dat klakkeloos en heeft vervolgens al mijn collegas het hele weekend uitgelegd wat een platte kever was. :thumbup:

p.s. zeg Tinus, zit ik nu steeds ff 5 nanoseconden in de doos van een vrouw (je ex?) te kijken bij die snelle diashow van jou?

Link naar reactie

hallo allemaal!

Net zoals de rest vonden wij het ook een TOPdag! prachtig weer, een mooie route, en nog véél mooiere z's!!!!( die lotus was ook wel leuk opzich :schater: ).

En wat is het VET om een rondje op de Ring te rijden!!! Het was GEWELDIG!!! :oops: :thumbup: :holiday:

En natuurlijk bedankt voor de organisatie en de gezelligheid van iedereen! :lol:

Bas & Daan

Zie het resultaat:

Martijn:

DSC_0009.jpg

DSC_0031.jpg

Ruud:

DSC_0035.jpg

Chuck:

DSC_0037.jpg

Link naar reactie

Toffe :oops: :thumbup: Bas !!! :holiday:

Heb je ze nabewerkt met een filter, of heb je die mooie kleuren zo ingesteld op de camera? Ziet er erg fraai uit!

Link naar reactie
deze dame was ook van de partij cool2.gif

:oops:

IMG_1480.JPG

Ja, ik wilde die Ferrari fotograferen, maar die Focus met die dame stond ervoor... :thumbup: Nee, zonder flauwekul: die Focus met die dame was wel lachen, he? :schater:

Mooie foto's trouwens Bas en Simone! :holiday:

Link naar reactie

bij bovenstaande foto kwam bij mij de vraag op wat jullie nou vinden van die fotografen (zie blauwe regenjas) die daar staan te schieten, terwijl je aan het spelen bent? Vooral handig, omdat ze fotos maken voor je, of een beetje inbreuk op je prive en misschien een beetje genant?

Link naar reactie

Hier een linkje naar de tracklog van de rit (met foto's op de ring)

Gewoon het ZIP bestand downloaden. En de MHTML die er in zit openen met een webbrowser. :oops:

Links verschijnt dan een control-balk, waarmee je door de tracklog kan lopen. Rechts verschijnt de route op Google maps. Have fun!

tracklog%20screenshot.JPG

Link naar reactie

bij bovenstaande foto kwam bij mij de vraag op wat jullie nou vinden van die fotografen (zie blauwe regenjas) die daar staan te schieten, terwijl je aan het spelen bent? Vooral handig, omdat ze fotos maken voor je, of een beetje inbreuk op je prive en misschien een beetje genant?

Waarschijnlijk verkeerde lens erop :oops: (he, tele thuis gelaten)

Maar hoe dan ook, op zo'n manier bij iemand over het stuur gaan hangen voor een foto.... nee :thumbup:

Link naar reactie
Ja, ik wilde die Ferrari fotograferen, maar die Focus met die dame stond ervoor... :thumbup: Nee, zonder flauwekul: die Focus met die dame was wel lachen, he? :schater:

Mooie foto's trouwens Bas en Mizzz Coupe (ben je naam vergeten, mijn excuses :oops:)! :lol:

is mijn echte naam hoor, wist je niet he? :holiday:

Heb lang gespaard voor de bijpassende auto.......

Link naar reactie
is mijn echte naam hoor, wist je niet he? ^_^

Heb lang gespaard voor de bijpassende auto.......

Hehehe :schater: ohhhh dat wist ik niet dat je lang hebt moeten sparen voor de bijpassende auto... :thumbup: Ben ik nu nóg wat wijzer geworden over jou, goh hier leer je toch nog best veel als je niet meer op school zit! :o

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.