Ga naar inhoud

Reactietopic 2e editie limborit


Edwin

Aanbevolen berichten

036iv9.jpg

Heir heeft Emanuel een ronde in meegereden!!!

zijn belevenis....vol gas erop, je kunt je nergens aan vast houden, alleen is er een plaats waar je stevig je voeten kunt zetten...bochten :rolleyes:

en de drift waar de goede man uitkwam echt geweldig!!! Een ronde om niet te vergeten, wat ging die hard man....maaarrrrrr toch nog ingehald geworden door een Z3///M Coupe :thumbup: ^_^

037tv0.jpg

042iu9.jpg

Pieter Jan!!!

067zi2.jpg

068gf0.jpg

en wat andere forummers, heb ze helaas niet allemaal kunnen fotograveren, want de frietjes en Currywourst werden koud :wub:

074nn2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey wat leuk om je eigen Coupe zo terug te zien, tussen al de Ring-gangers!!! Thanks for the link. Maik! :wub:

Een aantal van mijn favorieten van gisteren:

Als je net denkt dat je met je 192pk coupe, met BMW racing pedigree, brede banden en "ruudkapje's wir-gehen-zum-Ring treatment" toch goed aan het gassen bent, komt deze D kadett, op een gegeven moment buitenom langs.

Touris004120080914.JPG

Dat zet je wel weer even met twee voetjes in de realiteit:

1 - Je moet heeeeel veel oefenen om je daar een beetje thuis te voelen

2 - Hoe lekker sportief de coupe ook rijdt, voor op een circuit is ie niet goed uitgerust

3 - Als je bang bent dat je mooie auto, jezelf en je geliefde naast je schade oplopen, is het toch net niet relaxed rijden daar, maar wel spannend en leuk

Deze honda was gewoonweg helemaal top!! (op de parkeerplaats bleek het ook nog een automaat!!) Aretha Franklin zou zingen: R E S P E C T

Touris015120080914.JPG

Deze gasten waren ook top:

Touris031020080914.JPG

Ik hoor je denken "WTF een bus". Ja een bus. Aan de achterkant van het circuit was er een schijnbaar heftig ongeluk geweest, met een oliespoor van honderden meters. Dus hadden ze het opgeruimd en lag er overal zand op de baan. Dus was de ring gisteren "nur fur PKW". Dus motorrijders konden niet rijden. Deze vrolijke vrienden waren niet voor een gat te vangen. Dan maar met de bus (die voor de aanhanger met motoren hangt) de ring op. Ze hebben echt wel een aantal strippenkaarten er doorheen gedraaid!

Link naar reactie
volgens mij is dat Edwin op die laatste foto! :wub:

yep, er is dus bewijs.

ik achter Roodkapje met weer zo'n porker in de weg. Man wat gaan die dingen langzaam.

@Maik, ik heb er wel meer gemist maar dat was omdat ik zelf reed of onderweg terug was naar de verzamelplaats

Link naar reactie

Ik heb er nog meer, maar eerst ff koffer verder inpakken, aangezien wij dalijk weer voor 5 dagen terug die kant uitgaan :thumbup:

Oh ja nu moet er toch eens uitgelegd gaan worden dat hoe het komt, wij met 4 man als laatste vertrekken van de Ring, ook nog stoppen om hoiie te zeggen tegen degene die verder over autobahn gaan, en dan toch als eerste bij de Wok eindigen??? :wub::rolleyes:

Pieter Jan, Chuck, en Bas...Het was een Heerlijke terugrit!!!!

Frido reed trouwens voorop, was dus als eerste vertrokken....

Link naar reactie
Oh ja nu moet er toch eens uitgelegd gaan worden dat hoe het komt, wij met 4 man als laatste vertrekken van de Ring, ook nog stoppen om hoiie te zeggen tegen degene die verder over autobahn gaan, en dan toch als eerste bij de Wok eindigen??? :wub::rolleyes:

had iets te maken met je inlaatspruitstuk dichtpluggen met een rubber dop uit je kofferbak en 720 graden spins op een bochtige bergweg bij Monschau.. :thumbup:

Link naar reactie

het was echt beeeeeeereeeeeeeuuuuuugezellig he mensen!! wij hebben er vol van genoten. nog nooit zoveel rondjes na mekaar gereden. het lag gewoon té goed :wub:

chuck, manu en regske: de terugweg was een fameuze knalrit he :rolleyes::thumbup: ^_^

autos bwa zoiets vies:

dsc04259websz7.jpg

rara waar zou dit voor kunnen dienen? gaten id motor te dichten misschien?

dsc04326webwa6.jpg

punt. zalige dag

en daarbij ook nog mooie autos gezien:

dsc04289webbc0.jpg

Link naar reactie
Dit ervaarde ook een Franse s2000 rijder die de billen van een Coupe waarschijnlijk niet zo mooi vond en mij op de top van een heuvel links voorbij stak.

Helaas voor onze Franse Toerentalgeile bromtol berijder had het circuit het plan opgevat om direct na de heuvel een Scherp LINKS in te lassen...... en dan,.... tsja dan ga je dat niet meer redden he :wub: insturen ...... ideale lijn ?????... not want daar zit die M..... dus op hoop van zegen....

Welnu ... dat hebben we gezien...... het begint met dat de kont van de honda omhoog komt omdat die eigenlijk helemaal niet naar links wil, het linker achterwiel komt van de grond...

Fransje schrikt duidelijk van dit onstuimige gedrag van zijn priktol, en gooit het stuur vol rechts het geen een kort moment lijkt te helpen totdat ut hondatje grip krijgt een flikvlak naar rechts maakt gevolgd door een 360 pirouette en ter afsluiting met het neusje aan de vangrail blijft kleven om door deze na zo'n 50 meter weer terug op de baan geduuwd te worden.

hier was er nog niets aan de hand.

touris018820080914eq2.jpg

Link naar reactie
Wachten en nog eens wachten. Wat duurt alles dan lang als je snel naar de ring wilt

imgp3631mediumbb3.jpg

Leuke foto Edwin, ook al kijken we wat verveeld uit onze ogen, wachtend op wat komen gaat!

Kun je 'm aub in full resolution mailen naar ruudvaneck apestaart hotmail punt com? Thanks!

Link naar reactie
Het was zeker een geslaagde dag.

Dit hadden we tegoed van de vorige keer één en al mist.

Prachtig weer en de omgeving is helemaal top.

Gezellig stel mensen bij elkaar.

Nog heerlijk gewokt en Friedo zijn verjaardag gevierd :schater:

Organisatie weer bedankt :oops:

Ja, jongens en meiden: ik heb er ook niks meer aan toe te voegen. Het was echt geweldig, ook die hele lange stoet van Z3-tjes, Z4-tjes en 3 non Z-tjes, wat een bekijks trokken we toch he? :thumbup:

En ja, wat Ruud al zei: het wokken/grillen was echt heerlijk en wat een toffe gozer is die Frido toch, dat ie ons mee had genomen om te wokken op zijn verjaardag! :schater: Frido, heb je een leuke verjaardag gehad? :holiday:

Oh ja, nu ben ik eerder dan Frido met foto's plaatsen, yes! :lol: Houd u allemaal vast, hier komen ze.

Afbeelding001.jpg

Wie is dat toch, met die Atlantablauwe M-uitgevoerde ZZZ achter ons? :P

Afbeelding002.jpg

Afbeelding003.jpg

Wegwerpkzaamheden...

Afbeelding004.jpg

Een baan voor ons en het tegemoetkomende verkeer moest opgelost worden met een stoplicht, resultaat: lange file en voor sommigen onder ons een plaspauze bij een van de miljoenen bomen en struiken die Duitsland rijk is...

Afbeelding005.jpg

Afbeelding006.jpg

Afbeelding007.jpg

Afbeelding008.jpg

Afbeelding009.jpg

...en weer verder toeren tot...

Afbeelding010.jpg

...hier, want hier moesten sommigen van ons weer eens effe wat overtollig water lozen...

Link naar reactie

Afbeelding011.jpg

Afbeelding012.jpg

Afbeelding013.jpg

Afbeelding014.jpg

Afbeelding015.jpg

Afbeelding016.jpg

Afbeelding017.jpg

...net in Kelberg aangekomen, zie je toevallig een Flodder samen met opa(of was het nu een oma? :thumbup: ) in de rolstoel lopen...

Afbeelding018.jpg

...en weer stoppen, maar nu midden op de weg, hoezo gevaarlijk? :holiday: Waarom waren we daar nog eens gestopt jongens?

Afbeelding019.jpg

Afbeelding020.jpg

Een E36 318i(zie kenteken) serie Baur TC cabrio, in een 'Individual' trim... :oops:

Link naar reactie

Afbeelding021.jpg

Een gifgroene M3 CSL in Porsche trim...

Afbeelding022.jpg

...een witte US uitgevoerde M3 Coupé E90..

Afbeelding023.jpg

Hier komt 'de jarige' :oops: Frido van de ring af...

Afbeelding024.jpg

Afbeelding025.jpg

Een rode Ferrari F430 Spyder die zeker 3x de ring op was geweest...

Afbeelding026.jpg

...weer een foto van de gifgroene M3 CSL

Afbeelding027.jpg

...de enige Nederlandse, tevens helemaal originele M3 CSL

Afbeelding028.jpg

Afbeelding029.jpg

Tsja, als je iets te onervaren en/of te enthousiast bent, dan kan dit gebeuren... Zonde van de auto, maar ik hoop dat die mensen die per ambulance(staat ook met foto hier ergens op het forum) zijn afgevoerd in orde zijn.. :thumbup:

Afbeelding030.jpg

Femme (was hem toch, he?), ook hier?

Link naar reactie

Afbeelding031.jpg

Afbeelding032.jpg

Hier een Franse Honda S2000 waar ook een foto van in dit topic staat, maar dan (nog) schadevrij..

Afbeelding033.jpg

Afbeelding034.jpg

Afbeelding035.jpg

Afbeelding036.jpg

Afbeelding037.jpg

Een zeldzaam Z-tje: de Z1, maar...

Afbeelding038.jpg

...205000 kilometer en NOG 16,900 euries? :thumbup:

Afbeelding039.jpg

ATTENTIE, ATTENTIE: Wil de lijkwagen met de meeste wielen voorrijden s.v.p.? Deze troffen we toen we voor het stoplicht stonden, en hij was ook nog zo brutaal om onze voorganger bijna van de weg te rijden toen we groen hadden... :oops: :lol: Sorry voor de slechte kwaliteit, heb hem zonder flits moeten maken omdat anders de reflectie van de voorruit op de foto zou komen te staan... :holiday:

Ik hoop dat jullie de foto's leuk hebben gevonden, voor mij was het in ieder geval een plezier om ze te maken! :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.