Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen-rit 11 t/m 14 juni '08


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op de valreep nog even een reactie van mij. Yangkie en Martijn, helemaal top geregelt ;) Waardering voor het feit dat jullie niet gezwicht zijn voor het negatieve gelul van Frank... en ondergetekende.

Paar feiten op een rij:

- Bart komt echt van een andere planeet en is volkomen ontoerekeningsvatbaar. Maar heeft wel een ontzetten coole pa die lekker :sick:

- Frank kickt op pumps en hele .... maar geeft nog steeds zijn verlies niet toe.

- Arno is partime god, en geeft wel zijn verlies toe :thumbup:

- Bij Nadia ontbreekt nog een stukjevan een cm of 20 ;)

- Bij 200 plus mis je nog steeds geen windscherm, tot dat iemand naast je rijd zwaaiend met jouw windscherm uit zijn cockpit en een big smile :sleepy:

- Francaises en Nederlanders samen kijkend naar 22 van die verwende jochies gaat prima.

- roken buiten en drinken binnen gaat prima samen.

- Bart en ik hangen in heel Japan aan de muur of staan op een nachtkastje

- Een liter bier is voor sommigen te zwaar om met 1 hand te tillen :wave:

- Wij hebben een travestiet in ons midden :o heb ik van horen zeggen...

- Porsche rijders accepteren wel hun verlies en vatten het sportief op door gezamelijk op de foto te gaan voor een camera bij Köln :muur:

Voor de rest eurocard mastercard en een esso pas dus ik zie de afschriften wel :sadder:

Link naar reactie

Te gek om al die foto's en verhalen te lezen :thumbup: Geweldig en oh wat baal ik er toch nu ook weer voor de zoveelste keer van dat ik zo lang niet op het forum ben geweest en dit aan mijn neus voorbij heb moeten laten gaan. Roger, leuke actie naar die porche toe, dat big black beautifull maakt die Z4 toch wel een eng ding om te zien :wave:

Vrijdag 3 weken op vakantie naar het zuiden...maar voor mij is er eigenlijk maar 1 dag waar ik al die tijd het meeste naar uit kijk en dat ook zeker weer na het zien van dat ene filmpje: de heenreis :schater:

Link naar reactie

mijn bescheiden foto bijdrage:

Tijd om te vertrekken richting Arnhem. Een nachtje overgeslagen om vervolgens 900km te sturen. En wat een heerlijke heenreis... :thumbup:

DSC00901.JPG

Rondleiding BMW Welt

DSC00902.JPG

Link naar reactie

Wat hebben ze mij nou voor apen pakkie aangegeven... :thumbup:

DSC00950.JPG

Im Hofbrauhaus. :wave: Waar the Shrike ondervond dat het gebruik van een oranje luchthoorn niet echt op prijs werd gesteld... :ok: ;)

DSC00952.JPG

Link naar reactie

De verzoening met 1 van de Zweedse suporters, die zijn lach toch echt niet in kon houden bij het zien van deze oranje Lederhosen... :wave:

DSC00963.JPG

Z3forum.nl maakt Munchen onveilig, op zoek naar een kroeg met TV scherm voor de wedstrijd... :thumbup:

DSC00964.JPG

Link naar reactie

Wat is er nou beter dan je overwinning op Frankrijk samen met Franse suporters vieren.... :wave::thumbup:

DSC00970.JPG

Marieke en Martijn (MdV) kijken vol verbazing hoe the Shrike zich staat uit te leven.... :ok:

DSC00967.JPG

Link naar reactie

Uitzicht lunch laatste dag en m'n 'nieuwe' Z'tje. Die er z'n eerste en meteen de langste forumrit op heeft zitten en helemaal geen krimp heeft gegeven... :ok:

DSC00978.JPG

En dan op de terugweg speciaal voor Yangkie. :wave:

DSC00985.JPG

Ook in Duitsland willen de Nederlandse (sl)Opel Zafira's niet aan de kant :thumbup:

Link naar reactie

Zelfs op de foto's is te zien wie alle aandacht op moest eisen...:wave: ;) Overige foto's staan hier

Ik vond het een super geslaagde en perfect georganiseerde trip. :ok: Een hele leuke club mensen om mee weg te gaan met een gezonde dosis humor... :lol: Het was een tour met veel hoogtepunten: de fabriek, de overwinning op Frankrijk, lekkere Pizza's Salami ;) , knallen op de autobahn en.... het uitzicht over Munchen.

Helaas op de terugweg niet meer samen terug kunnen rijden en dus ook geen afscheid meer kunnen nemen. Ik dacht dat iedereen voor ons reed. Dus planken om weer in de buurt te komen. Na een korte stop bij een tankstation kwamen de ZzZ'tjes vrolijk toeterend voorbij :wave: en bleek dat jullie achter ons reden. :muur:

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.... :thumbup:

Link naar reactie

Hierbij nog wat plaatjes random geplaatst.

Gertjan Droge zou zeggen: Daar zijn ze weer!

cimg0241mediumut3.jpg

Peppie en Kokkie

cimg0246mediumej8.jpg

Hoef jij niets Kokkie?

cimg0252mediumvt9.jpg

Dit heb ik niet besteld! Maakt niet uit, ik betaal het toch niet. :blink:

cimg0253mediumcy4.jpg

Bart kan iets met vliegende pretzels

cimg0275mediumdd4.jpg

Link naar reactie

Wie denkt dat ze in Dedemsvaart slechte basisscholen hebben?

cimg0286mediumoh8.jpg

Wie denkt dat Dedemsvaart in Frysland ligt?

cimg0285mediumbb7.jpg

Dacht je net dat Peppie en Kokkie het dieptepunt was, bleken ook nog Hepie en Hepie in Munchen te zijn.

cimg0303mediumse5.jpg

De organisatoren

cimg0305mediumrq0.jpg

Wij zijn twee vriendjes

cimg0307mediumhu9.jpg

Ja, jij en ik, lalalala

cimg0308mediumpt8.jpg

Link naar reactie

Maik had nog wat leuke atributen bij zich waardoor we bijna uit elke tent gegooid werden.

cimg0312mediumzy0.jpg

Ik heb lekker een ijsje!!

nadiamediumrj3.jpg

Een "foute"QP

cimg0372mediumdv1.jpg

Wow, een rij Aston Martin's

cimg0373mediumym7.jpg

Bart mag er een uitzoeken van z'n pa. Cool.

cimg0374mediumje8.jpg

Roadster

cimg0377mediumhk0.jpg

Link naar reactie

cimg0286mediumoh8.jpg

Deze was toch vooral speciaal voor Ruud!!!

Vandaag in Budapest en de 1 na de andere geile BMW gezien. Ik had eigenlijk niet mee hoeven gaan...., maar ja, gelachen heb ik wel!! Nu alleen afwachten of ik volgende week een Aston met een strikje er om heen krijg.

ff zoeken naar www.amforum.nl

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.