Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen-rit 11 t/m 14 juni '08


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jawel, we zijn weer veilig terug in Nederland... :thumbup:

Yep, helaas werd Frank ziek toen we goed en wel in Munchen waren ;). Buikgriep, hoge koorts... dus donderdag met een vaatdoekje naast mij terug naar huis gereden.

Maar, desalniettemin... Yangkie en Martijn... Super veel dank voor de energie en passie die jullie hebben gestoken in een weekend wat vast voor iedereen helemaal geweldig gaat worden!!! Mochten jullie zin hebben om nog zo'n rit te organiseren... wij melden ons bj deze aan voor poging 2 :thumbup: . En alle andere forummers... dank voor jullie mede-leven en begrip!!!

EDIT

Inmiddels beetje bijgekomen van de baal-bui...

Wat waren wij die donderdag-ochtend blij dat we (na een rit over een nagenoeg lege autobahn) om half 7 wakker werden in ons hotel nabij Frankfurt :mellow: . Heerlijke nacht gehad en van hotel naar autobahn nog een geweldig mooie route gereden tussen bossen en velden (heerlijke scheurbochtjes gehad, a la Limborit :)).

Yankie en Martijn hadden een super hotel uitgezocht en wij hadden dan ook nog de grootste kamer (die we langdurig van binnen hebben gezien :(). Heb genoten van het bad en het ontbijt, dus kon heerlijk uitgerust op donderdag-ochtend weer aan de terugreis beginnen.

Link naar reactie

Zo, ik ben weer enigszins op de been. Timing is everything, dat geldt ook voor een pittige buikgriep. Had dat dus niet ff een dag of 3 eerder of later kunnen zijn?? Jammer maar helaas... 1600km gereden en van het hele programma slechts een zeer kort bezoek aan BMW Welt gebracht. Overigens weet ik vrij zeker dat de medewerkers van BMW Welt mij liever niet op bezoek hadden (entschuldigung freundliche freunden von BMW Welt).

Maar... natuurlijk bedank ook ik de organisatoren voor al hun werk en inzet !! :thumbup:

Link naar reactie

Het was weer TOP :) Om te beginnen Yangkie en Martijn bedankt voor de geweldige organisatie van de Munchen tour. "De Lange" en ondergetekende hebben om te stangen constant geroepen dat het allemaal slecht geregeld, was maar niets is minder waar. De hoogtepunten wat mij betreft waren het bezoek aan de BMW fabriek en gisteravond het voetbal. Leuk om in een Duits cafe met een stel forummalloten de overwinning op Frankrijk te vieren. Ook de :m: heeft erg genoten van bijna 2000 km Autobahn. Heel Duitsland is een bouwput maar toch lekker om weer even te scheuren. Een paar interessante geruchten en feiten:

Voordat een 3-serie wordt gespoten wordt ie stofvrij gemaakt met Emoe veren. Deze worden twee keer per jaar vervangen en dit kost 70.000 euro per jaar

Bij Munchen is een boerderij waar speciaal voor dit doel Emoes worden gehouden.

Frank "The Bob" is allergisch voor Emoes en hierdoor ziek geworden :thumbup:

Er is een "man" op het forum die zich opmaakt :huh:

Je mag op een Duits vreetfestijn wel jodelen maar niet je oranje luchthoorn gebruiken <_<

En zo zullen er nog wel wat wetenswaardigheden langskomen. Ik ben benieuwd naar de foto's, vooral die van gisteren.

Link naar reactie

ook ik bedank me bij deze bij Yankie en Martijn. Mijn pa en ik hebben erg genoten en een leuke tijd gehad. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (vooral die met het lichtje aan :thumbup: . Het voortdurend zeiken en zieken ligt mij dan wel niet zo, maar het bleef gezellig. Ik kijk nu al uit naar de fotos van al die malloten.

Link naar reactie

Yankie en Martijn, Vielen Dank !

Super om met een cluppie forummers dit mee te maken !

68ri3a.jpg

Fabriek was zeer de moeite, van de lange reis, waard,

en als zeer goede 2e de voetbal wedstrijd kijken met dat zelfte forum cluppie in een duitse kroeg !

Maar we hebben ons gedragen hoor !

zuffvc.jpg

fwm8te.jpg

Het Hofbrauhaus moet je een keer meegemaakt hebben en dan weer gauw weg wezen !?! :thumbup:

Hun mochten wel op hun hoorn blazen en wij niet !? :)

mimpf6.jpg

Eins, Zwei,Drei, Zaufen !

16m6t6g.jpg

O, ja, hier waren we ook nog !

2w7obhs.jpg

2d2arrk.jpg

Rest volgt nog ! <_<

Link naar reactie

ook wij zijn weer veilig geland. Yangkee en Martijn ontzettend bedankt voor de organisatie :thumbup: . Het was weer een trip voor in de boeken :)

Nog ff de foto's uitzoeken.

Link naar reactie

Z4 staat weer op het pad en de miniatuur op de schouw :) Allemaal bedankt voor een geweldige trip... organiseren is leuk, helemaal als alles op z'n plek valt maar het zijn uiteindelijk alle deelnemers die er een feest van moeten maken: dat is helemaal gelukt :)

tja, highlights waren toch echt de BMW Fabriek (zeer indrukwekkend) en de geweldige pot voetbal in de gezellige kroeg in Munchen gisteravond... Ik noem maar een paar steekwoorden:

- creme leer (op z'n Hagenees wordt dat lee-uh)

- 5.30u vertrekken is vroeg!

- compressors & :m: klinken bruut in parkeergarage in Nurnberg

- achter de vangrail is het best goed slapen <_<

- Shrike heeft een coole pa (lees: zuipt goed mee) maar geen idee van welke planeet hij komt?!

- toeteren in het Hofbrauhaus zorgt er voor dat je er zo uit getrapt wordt :huh:

- als je buiten niet mag drinken en binnen niet mag roken ga je gewoon in de deuropening staan en trek je je nergens wat van aan

- Roger treft een zeer snelle Porsche op terugweg :o ow ow :m:

fotos & filmpjes volgen ongetwijfeld :thumbup:

Link naar reactie

Hier kun je dus, volgens mij tegen extra betaling van 500,- je auto komen ophalen. Dat kunnen bij maximum gebruik 250 klanten per dag zijn. Nu zijn het er gemiddeld 120.

dsc04379ym0.jpg

Link naar reactie

Helaas mochten er in de fabriek geen plaatjes worden geschoten. Zou zeer de moeite waard zijn want het zag er indrukwekkend uit.

Na afloop even een bakkie doen

dsc04420sn7.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.