Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen-rit 11 t/m 14 juni '08


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

lang getwijfeld over deze foto, aangezien Maik lichtelijk geraakt reageerde op Frank's commentaar, maar ik moet hem toch delen. Roger heeft een kleine broer erbij ..

hahaha... van jou kan ik het hebben. :schater: Gelukkig heb ik géén Make-up op.... :fiew:

Link naar reactie
Als je dan toch olie op het vuur wilt gooien zeg dan dan Roger er een klein zusje bij heeft :oops:

van jou niet.... :discussie: :hamer:

maar vooruit omdat je jarig bent...geeft deze meid je een dikke kus :fiew: :wub:

Link naar reactie
Die oranje lederhosen zijn echt heel erg :m:

Zoals onze Duitse vrienden zeggen, en wat ik ook vaak bezigde tijdens het verblijf in Munchen; Wenn schon, denn schon. De afspraak was om met lederhosen naar HBH te gaan. Dat alle mietjes uiteindelijk niet thuis gaven is des te beschamender voor hullie. 20 Lederhosen was duidelijk nog leuker geweest <_<

Link naar reactie
Dat had ik ook wel willen zien! Over twee jaar doen dan? En dan echt met zijn allen, mannen! :thumbup: Zorgen Marieke en ik voor de mooie bijpassende Oranjefan-tattoos :m:

Neen, neen. Mannen in Lederhosen en vrouwen als Dirndl (wat een idioot woord) met diepe W-hals.

Link naar reactie
De afspraak was om met lederhosen naar HBH te gaan. Dat alle mietjes uiteindelijk niet thuis gaven is des te beschamender voor hullie. 20 Lederhosen was duidelijk nog leuker geweest :thumbup:

Shrike heeft gelijk maar daarentegen is de organisatie niet door IVO geinformeerd dat Bart nog een groter beest is dan al die andere blaaskaken bijeen op dit forum.

cimg0302smallxr3.jpg

Moeders doe de deur op slot, hou u dochters thuis want The Shrike is awake.

Link naar reactie

Yankie & Martijn,

Bedankt voor de goede organisatie. Mede de anderen bedankt voor de goede sfeer en mooie dagen.

Wij zijn nog even lekker doorgegaan met genieten tot woensdag en ook weer veilig thuis gekomen.

Nog even een link met onze foto's: http://picasaweb.google.com/Z3StealthForum/MunchenRit2008

Maak even kenbaar wanneer je een foto met een hogere resolutie wenst.

Groetjes & nogmaals bedankt!!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Er is een "man" op het forum die zich opmaakt :)

Hoor ik vandaag ineens op de Meet & Greet dat dit op mij slaat !! :schater:

Vraag me echt af hoeveel jullie gezopen hebben in Munchen :thumbup:

Dit kleurtje had ik: :unsure: en ik voelde me daarbij bijzonder beroerd. Degene die het verhaal heeft bedacht mag natuurlijk gerust uitleggen waar dit idee vandaan komt, ben wel benieuwd wie mij er 'opgemaakt' uit vind zien als ik ziek ben ;)

Link naar reactie
Dit kleurtje had ik: :unsure: en ik voelde me daarbij bijzonder beroerd. Degene die het verhaal heeft bedacht mag natuurlijk gerust uitleggen waar dit idee vandaan komt, ben wel benieuwd wie mij er 'opgemaakt' uit vind zien als ik ziek ben :)
Geneer je niet, heb ik ook niet gedaan overigens hebben wij wel gezopen maar niet om 9.00uur s'ochtends al :thumbup: BTW it wasn't me maar een make up expert die het opviel. Ik heb zelf alleen verstand van tasje's en niet van poedertje's :schater:
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.