Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen-rit 11 t/m 14 juni '08


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En nadat iedereen zijn roes had uitgeslapen verlieten we Munchen en gingen onderweg naar Singen

maar ............ niet voordat Arno de pui eruit had gereden bij de ster

dsc04447pt1.jpg

Link naar reactie

Aangekomen in Singen zijn aardig wat bankboekjes gecontroleerd en nogmaals nagekeken maar helaas. Wat een mooi spul staat daar.

Helaas ondanks de mooie woorden van de organisatie geen Veyrons :)

Doe dan deze maar... :huh:

dsc04449ij2.jpg

en deze ..... :m::m:

dsc04450yx9.jpg

dsc04451mj4.jpg

en deze .........

dsc04452hc8.jpg

ehhhhh ...

dsc04453ps1.jpg

oh ja die ook ja :thumbup:

dsc04454vf2.jpg

ach weet u wat .... pakt u ze allemaal maar in <_<

dsc04455io5.jpg

Link naar reactie

Ook wij zijn veilig geland, helaas de rest van de groep verloren, dus het was een eenzame terugreis voor ons.... :sadder:

Yankie en Martijn alvast bedankt voor deze super georganiseerde tour, het was een weekend waar je niet over uitgepraat raakt. :thumbup:

Ik ga mijn verhaal vanmiddag doen... eerst maar eens even slapen... :sleepy:

voel me niet zo lekker.... ;) :sick:

;)

Link naar reactie
Het bleef nog lang onrustig in Munchen ! ! ! ;)

34qr9y1.jpg

:schater:

Wij keken even samen naar de foto's en ik mocht het niet van haar (mijn vrouw Rita) posten maar doe het toch. Over Maaik: "Is dat Martijn zijn nieuwe vriendin?" :schater: Dus even naar de kapper of je naam veranderen in Maaike. :sleepy:

En er lag een verrassing voor mij toen ik thuis kwam. Een boete van 27 euro,-- (ophalen hardtop met MdV) en een van 210,-- euro (ophalen Z4 MdV) :thumbup:

Link naar reactie

Leuke foto ja.... Iedereen die als een gek op de Pizza Salami duikt van die arme hongerige duitsers daarbinnen. :sadder: En het dan wel schandalig vind dat ik de pizza aanneem.... ;) die ik overigens WEL afgerekend heb. Ach... Ik ben er jullie dankbaar voor. Kun je nagaan hoe ik me gevoeld had als ik de hele pizza achter m'n kiezen had. :sleepy:

Zal verder geen persoonlijke aanvallen doen over de post hierboven :sick: (zoals zeiken over foute kanarie gele gant jasjes van 15jaar terug, elvis vetkuiven of whatever.....)

waarderen doe ik het niet. :thumbup:

Link naar reactie
En er lag een verrassing voor mij toen ik thuis kwam. Een boete van 27 euro,-- (ophalen hardtop met MdV) en een van 210,-- euro (ophalen Z4 MdV) ;)

SHIT Frank ! Da's Balen ! :thumbup:

Link naar reactie
Zal verder geen persoonlijke aanvallen doen over de post hierboven. waarderen doe ik het niet. ;)

Ach wat, laat Ze maar kletsen, je Ziet er toch leuk uit meid... :thumbup:

Link naar reactie
SHIT Frank ! Da's Balen ! ;)

Dit zijn boetes 2 en 3 sinds ik de ///M in februari kocht. Opvallend is dat Martijn elke keer in de buurt was. Zal MdV Medewerker der Verkeersveiligheid betekenen, ofwel hebben wij een mol op het forum? :thumbup:

@ Maaik Don't shoot the messenger. :sleepy:

Link naar reactie

Beste mensen,

Bij deze bedank ik alle deelnemers van de Munchenrit. ;)

We hebben ontzettend veel lol gehad, veel gereden, veel gezien, veel gegeten, veel gedronken en veel plezier gehad.

De foto's en filmpjes komen nog. Ben bezig om de achterstanden in het werk weg te werken.

Ik kon het niet laten om een filmpje alvast te maken.

Die gekke frys (ik zal zijn naam niet noemen om het discreet te houden) had op de terugweg slaap.

Totdat er een snelle Porker voorbij kwam!

Ik zei nog tegen mijn collega organisator: Wedden dat ie nu wakker wordt? En ja hoor, hij kon het niet laten. Hop er achteraan.

De porker heeft nog wel een poging gedaan om te ontkomen maar heeft op het laatst toch sportief het duimpje omhoog gedaan.

Daarna was de frys helaas weer wakker en begon het gezeik over de organisatie gewoon weer. :schater:

Link naar reactie
dat is een vlieg op mijn voorruit, maar leuk meegedacht :thumbup:

Ik dacht al je Z4 dash te herkennen. Wel tof van je, dat je Roger ook een keer voorop laat rijden en het volledige potentieel van de Fohn+Koelkastje even niet gebruikt! ;)

Link naar reactie
Helaas ondanks de mooie woorden van de organisatie geen Veyrons :thumbup:

balen inderdaad... voor niks gespaard :sleepy: ze 'staan' er wel, maar waarschijnlijk in consignatie want in geen velden of wegen te bekennen... ;)

Link naar reactie
Heh, gezellig in het HOFBRAUHAUS ! ;)

Dst ziet er bier und schnitzel achtig uit! Als ik naar de mensen aan tafel kijk, lijkt het wel een beetje op de pre-limborit-vrijdagavond in Schin-op-Geul, maar dan met live performances en zonder dinerende ANWB-kampioen-stelletjes!

Link naar reactie

Ook wij zijn inmiddels enige uren weer thuis. Geweldig genoten. Heren van de organisatie het was top geregeld. Yangkie en Martijn: bedankt :thumbup:

Samen met een andere Munchenganger rechtstreeks naar Luxemburg doorgereden om daar in een ontgiftingskliniek annex hersteloord bij te komen van het bacchanaal en drankgelag. Voor het eerst sinds dagen kon ik naar mijn eigen "gezeik" luisteren. :sleepy: :schater::schater:

De Fransen hadden na de voetbalwedstrijd blijkbaar nog steeds respect voor onze Hollandse nummerplaten, want op de tolweg gaven ze ons volledig de ruimte, zodat de snelheid enigzins de gemiddelde Autobahngeschwindigkeit benaderde.

Ik zit nog te twijfelen of het wenselijk is om wat foto's toe te voegen, vanwege het mogelijk compromitterende karakter van enkele afbeeldingen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.