Ga naar inhoud

Wie gaat er 7 september mee naar de GP van Belgie?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

8 uur...oh my god...dat wordt een nachtje doorhalen dus...heb nog een feestje die avond ervoor.

Zijn er ook mensen die alleen voor de F1 gaan en dus later willen vertrekken?

't is maar een voorstel!!!

Lijkt me wel leuker om met z'n allen te gaan. Wordt anders een gedoe met de toegangskaarten. Houd er wel rekening mee dat je nog wel een tijdje bezig bent voor je op de parking staat. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik stel ergens bij den Bosch voor :rolleyes: Groningen mag natuurlijk ook :lol:
Ik weet niet, maar ik heb niet het idee dat ik langs de lucht kom :lol:

ligt net boven Den Bosch. Maar waar kom jij wel langs dan? Afgezien van Tecklenburg.

Link naar reactie

Met pijn in mijn hart moet ik me helaas afmelden voor dit evenement. :rolleyes:

Ik hoop dat het nog gaat lukken de kaarten hier op zo'n korte termijn te slijten; forumprijs is 150 euro per stuk (heb 2 kaarten). Dus mocht je nog zin hebben hier heen te gaan (of iemand weten), hier is je kans! Verkoop ze natuurlijk het liefst in een keer allebei, maar per stuk mag ook...

Link naar reactie
Mwoah, als je op heterosexsuele mannen valt...tja, dan zit je zondag goed, maar ik denk niet dat dat is waar je op doelt :upsidedown:

ik begrijp uit geruchten dat Roger een VIP unlimited pron download account handjob.gif heeft afgedwongen bij jou. Wat wil hij dan nog meer hebben???

:sleepy:

Link naar reactie
Het word wel steeds vroeger :m: Ik vond 8 uur in Den Bosch wel goed eigenlijk waarom nu nog een uur eerder?
Omdat er 100000 bezoekers worden verwacht. Ik denk niet dat wij in 1 keer in een parkeervak staan dussss. Schrale troost Ivo, ik moet nog eerder weg :thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.