Ga naar inhoud

Wie gaat er 7 september mee naar de GP van Belgie?


Aanbevolen berichten

de voordelen van pay-tv. Knappe beelden, net of je d'er zelf mee rijdt...

Snap nog altijd niet hoe die Hamilton in die laatste ronden ineens die kloof met Raikkonen kan dichten.

Deze laatste staat ook niet bekend als een watje en de set up van de wagen alleen verklaart ook niet alles.

Anders had ie 'm al eerder te pakken gehad...

Verder toch effe zeggen dat Francorchamps terecht één van de mooiste circuits ter wereld wordt genoemd.

Voor wie het zelf eens wil proberen, zijn er op 2 november Circuit Days voor BMW. Heb dit vorig jaar ook gedaan.

Is echt de moeite, alleen vragen ze dit jaar 300€ voor 1 dag racen ipv 200€ vorig jaar B)

BMW Club Days Francorchamps

Link naar reactie
  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Snap nog altijd niet hoe die Hamilton in die laatste ronden ineens die kloof met Raikkonen kan dichten.

Deze laatste staat ook niet bekend als een watje en de set up van de wagen alleen verklaart ook niet alles.

Anders had ie 'm al eerder te pakken gehad...

Ik heb de hele race het idee gehad dat Hamilton bewust op een bepaalde afstand bleef en nog een joker in den zak had die hij pas op het laatst wilde inzetten. Volgens mij geen geluk o.i.d. maar echt gepland.

Link naar reactie
Voor wie het zelf eens wil proberen, zijn er op 2 november Circuit Days voor BMW. Heb dit vorig jaar ook gedaan.

Is echt de moeite, alleen vragen ze dit jaar 300€ voor 1 dag racen ipv 200€ vorig jaar :wacko:

BMW Club Days Francorchamps

Goede link Frank! Zie je wel dat een coupe gewoon de beste keus is:

Elk persoon, zowel piloot als bijrijder, die op het circuit wil rijden, moet verplicht een officieel erkende helm dragen. 2 personen per auto zijn toegestaan (de conducteur en 1 passagier vooraan). De ramen en open dak van de auto's moeten gesloten zijn.

De cabrioletes mogen alleen op het circuit rijden tijdens de Ontdekking sessies, maar in geen enkel geval in de open sessie, met uitzondering van de recente cabrioletes die voorzien zijn van een automatisch beschermingssysteem in geval van omkering.

Cabrioletes :schater:

Link naar reactie
Die kennismakingssessies zijn dus achter een pace car, maar die geeft wel deftig gas... :wacko:

Ik zou al helemaal blij zijn als ik op Spa kan rijden op het tempo van die pacecar.

Dus ik dacht dat het misschien wel de 300 euro waard zou zijn, als je er een lekker dagje uit hebt, met happen en zo. Staat er dit bij het kopje "catering" in het menu boven:

Er is geen catering voorzien.
:thumbup:

Dat worden bammetjes en thermoskannen! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.