Ga naar inhoud

Wie gaat er 7 september mee naar de GP van Belgie?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eh... :P met meer vrouwen krijg je natuurlijk nog meer korting?

We zijn al een tijdje niet op het forum geweest dus Ed wist niet zeker of ik ook kon (of wilde, DUH!!!!!!!! <_< ), afijn, als het nog lukt wil ik ook graag mee!! hoor wel of het kan en anders wordt het :wave: met het handje

Link naar reactie
Eh... :unsure: met meer vrouwen krijg je natuurlijk nog meer korting?

We zijn al een tijdje niet op het forum geweest dus Ed wist niet zeker of ik ook kon (of wilde, DUH!!!!!!!! :P ), afijn, als het nog lukt wil ik ook graag mee!! hoor wel of het kan en anders wordt het :wave: met het handje

Ja, ja, en dan moet ik nog een hele tijd aanhoren dat jij niet van mij mee mocht :wave: Ik ga nog 1 kaart extra regelen <_<
Link naar reactie

Ik heb een antwoord:

Dear Mr Schuth,

Thank you for your e-mail. Please find enclosed our offer for 15 tickets for the ING Belgian Grand Prix. As you will see we are prepared to provide you a 3% discount of the the purchase price in case you settle the price by bank transfer.

In case you accept our order we will release the 10 ticket limit for couple of hours until you place your order on our website. During the order process you will need to select bank transfer as payment method. We will then modify the order confirmation e-mail based on which you will be able to transfer the purhcase price to our bank account.

Should you have any question please contact us.

Best regards,

Peter Bezeredy

GP Ticket Ltd.

Customer Service

MYGPTICKET.COM

Your Grand Prix Ticket Provider !

Het komt afgerond neer op 164 euro p.p.

Ik zal een ieder mijn bankgegevens versturen in een PM <_<

Link naar reactie
Als het goed is heeft een ieder van mij een PM gehad met de bank gegevens, graag voor woensdag overmaken :wave:

Groet,

Roger

.......anders heeft Nicole geen geld meer en ziet ze dat Roger :P haar geld even "geleend"heeft. <_<

Link naar reactie
Okay tof :thumbup:

Hey Roger misschien leuk om via B-wegen die kant op te gaan.

Wie weet de leuke bochtjes op weg naar Spa?

Je kan de route van de laatste Limbo rit volgen tot in Jalhay.

Dan heb je de keuze : ofwel rechts richting Spa en dan naar Francorchamps, ofwel links richting Robertville/Malmedy en zo naar Francorchamps.

Vergeet geen "earplugs" : die F1-krengen maken een hels lawaai en hou er rekening mee dat jullie bij het verlaten sowieso in een urenlange file staan. Verder stevige stapschoenen (is een uitgebreid circuit en de parkings liggen niet echt ernaast) want de plekken aan de draad zijn schaars. Een aantal jaren geleden hadden ze zelfs plastic zeilen aan de zijkant van de zittribunes aangebracht. Zodoende kon je enkel vanaf die tribune naar een megascherm kijken en niet vanop de "goedkopere" staanplaatsen. Verder vroeg aankomen voor een plaats op de eerste rij. Ik kwam eens aan na de Porsche supercup en heb een ganse F1 wedstrijd met een zoon op de schouders vanop de 4e rij staan toekijken.

Een Francorchamps-deskundige :wave:

Link naar reactie
Roger, wanneer stuur je die F1 kaart op?

heb de mijne na het verhaal van Navigator nl. op ebay gezet :schater:

Ik heb er al op geboden. Ik hoop dat ik 'm met 75% korting kan krijgen. :schater:

Link naar reactie
Was uiteraard niet de bedoeling, maar vond toch dat jullie moeten weten hoe het er in Belgie (i.c. Francorchamps) aan toe gaat :thumbup:

Neen, zijn natuurlijk grapjes. We hebben oprecht waardering voor deze tips!!!! Echt bedankt. :wave: :D

Link naar reactie

en dan nog een kleine tip voor de veteranen onder u neem je schepje mee kan je een bankje uitgraven bij de staanplaatsen plus vuilniszak heb je toch een zit plaats het is namelijk nogal steil langs de kant!! ik heb dat al een aantal x gedaan werkt super oh enne neem dan ook maar een zuidwestertje mee!!

ps roger je inbox is vol als het kan nog een kaartje erbij graag ik heb ze al betaald lukt het niet heb ik pech.. :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
ps roger je inbox is vol als het kan nog een kaartje erbij graag ik heb ze al betaald lukt het niet heb ik pech.. <_<
Beetje late reactie :thumbup: maar je geld is op gegaan aan benzine afgelopen weekend en ik heb geen extra kaart voor je :schater:

@puk, geregelt uiteraard :ok:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Het weekend van 7 september ben ik verhinderd, ga dus niet mee naar de Formule 1 GP van Belgie.

Er is dus 1 kaart over. Prijs voor medeforummers EUR150,-.

Reacties via PM, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Gaat over een week op Marktplaats & Ebay, als hier geen geinteresseerden zijn :nono:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.