Ga naar inhoud

Wie gaat er 7 september mee naar de GP van Belgie?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Omdat er 100000 bezoekers worden verwacht. Ik denk niet dat wij in 1 keer in een parkeervak staan dussss. Schrale troost Ivo, ik moet nog eerder weg :thumbup:

Ik denk wel dat het er heelwat minder zullen zijn... :m:

Hieronder de woorden van de directeur van Francorchamps :

Spa Grand Prix, organisator van de GP van België Formule 1, mikt op 67.000 betalende toeschouwers voor de F1-race van komend weekend. Met 67.000 zou Francorchamps hetzelfde aantal als vorig jaar halen.

André Maes, CEO van Spa Grand Prix, gaat ervan uit dat de GP dit jaar een break-even zal bereiken, in tegenstelling tot 2007, toen de Waalse regering nog moest bijpassen. In een gesprek met La Dernière Heure maakt Maes een voorlopige balans op, een paar dagen voor de start van het Belgische F1-weekend.

Maes: “Dinsdagmorgen stond de teller op 50.000, ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar op dat moment. Onze loketten blijven de hele week open en je moet weten dat we vorig jaar nog 10.000 tickets verkocht hebben tijdens het weekend. Ik hoop dan ook nog altijd hetzelfde aantal toeschouwers te halen als vorig jaar, zijnde 67.000 toeschouwers op zondag. Gezien de moeilijke economische toestand, is dat niet slecht.”

Betreft parkeergelegenheid heeft Roger gelijk : hoogstwaarschijnlijk worden jullie ergens op een weide gedropt en vandaar met de "shuttle" naar het circuit. Best niet meteen na de race terug proberen te vertrekken, wegens overvolle shuttles, files richting Luik, etc.

Doe die oranje lederhosen nog eens aan, dan kan ik jullie herkennen thuis voor de buis :notworthy:

Link naar reactie
Ik denk wel dat het er heelwat minder zullen zijn... :m:

.....

Doe die oranje lederhosen nog eens aan, dan kan ik jullie herkennen thuis voor de buis :notworthy:

Wederom een mooi bijdrage Frank, zo kennen we je weer. :thumbup:

Link naar reactie
Laatste kaartje ook verkocht (via MP).

Heel veel plezier allen zondag!!!

Gelukkig maar dat het gelukt is! Kan me voorstellen dat je het even benauwd kreeg. Alleen jammer dat je niet meegaat, denk dat je wel wat mist! Of ben je bang dat je mooie M beschadigd raakt in de parkeerchaos? :P

Link naar reactie
weer spa francorchamps

laat ze nu ook ernaast zitten de meteorologen :thumbup:

Wow, dat wordt lieslaarsen meenemen. Denk nog even aan het berichtje van navigator waarin hij aanraadt om minimaal plastic vuilniszakken mee te nemen zodat je in ieder geval in die bagger ergens kunt zitten.

Link naar reactie
Alleen jammer dat Ferrari vandaag weer een handje geholpen moest worden ;)

Helemaal mee eens Pierre. Lijkt me absoluut geen goed zet. Het komt niet als gerechtigheid over wanneer degene die alleen maar rondjes achter leiders draaide, plots winnaar wordt.

Het was bijzonder druk, dus is het al knap dat je Chucker gezien hebt tussen die duizenden mensen. Wij waren toen al op weg.

Het was voor mij de eerste keer naar een F1 race.

Wat een drukte, wat een heftige sound. Best indrukwekkend. We hebben het gelukkig redelijk droog gehouden.

cimg1065lx9.jpg

Ondanks dat er door bepaalde personen geklaagd wordt over loudmouths, hebben de loudmouths gelukkig ook veel vrienden. :wacko:

Altijd een mooi gezicht al die Z3-tjes.

cimg1066ux6.jpg

En ook alle andere fraaie bolides. (ja, inderdaad ook porkervrinden)

cimg1067jw2.jpg

Spektakel

Dankzij de tip van navigator, lekker droog op een taludje! We hebben weer veel lol gehad.

cimg1072zh7.jpg

Coole rijdende clubhuizen van de teams

cimg1083am8.jpg

Link naar reactie

Massa wint alsnog ;) :schater: OK ik ben absoluut geen Hamilton fan maar ze slaan nu door. Ik vond het een mooie ontknoping en een verdiende overwinning voor Hamilton :wacko: Voor de rest was het wel aardig, een aantal van die z'tjes achter mijn busje aan te hebben. Mensen bedankt, volgend jaar Monaco, maar dat doe ik voor een ander forum ;) ;)

Link naar reactie

Was een top dag.

Heenreis werd verzorgd door Roger met een"uitgebreide toeristische route door de ardennen. :wacko:

Mooie race. Redelijk kunnen volgen. Prima weer en een klapper op het einde van de race.

Edwin,Nadia en Aad bedankt.

Buurman bedankt voor de info via de mobiel.(de mooiste was:("regen over 20 min.)

Link naar reactie

Het was een lange maar unieke dag, heb genoten van zowel de rit er naar toe als van een spectacualire race! Toegeven, je ziet niet alles maar dat geluid is zo bziar en extreem, dat moet je gewoon een keer in het echt gehoord hebben!!! :wacko:

Nog even wat korte sfeer impressies:

Is dit nou Au Rouge?!?!

p9070023up4.jpg

Drivers Parade:

p9070030640x480um7.jpg

...

p9070041640x480nl9.jpg

De Grote Uitloop:

p9070091640x480zq3.jpg

Herrie!!!

Link naar reactie

ben ik de enige met spierpijn van het hangen tegen de dijk?

De heenreis was zoals gewoonlijk met deze reisleiding weer een hele belevenis. Uiteindelijk toch nog op tijd op de plaats van bestemming gekomen.

Plekje gezocht en genoten van het voobij komend geweld. Wat een geluid!

Moet overigens zeggen dat ook de begeleidende AMG's erg mooi geluid produceren. Ik geloof dat er al aardig wat een nieuwe auto aan het uitzoeken zijn. Een mooie station met plek voor de hond en de boodschappen.

Hoorde vanmorgen pas dat de uitslag was "gekocht". Heb ook niets met Hamilton maar vind dit wat vreemd. Kimi vergooit zijn kansen zelf en nu is Massa ineens de winnaar.

Hoe dan ook het was weer erg gezellig mensen :wacko:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.