Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008


Data najaarsrit  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Data

    • zondag 28 september
      425
    • zondag 5 oktober
      0
    • zondag 12 oktober
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat heeft De Lange te D. bepaald. Ik zie het evenmin, die noodzaak. Datum was na twee dagen al duidelijk.

Wie is nou de baas hier?

1 jij bent veel langer forummember

2 je bent moderator

3 je hebt veel meer levenservaring

4 je bent ouder

5 je bent wijzer

6 hij kraamt alleen maar onzin uit, jij af en toe

7 en het doorslaggevende argument, jij hebt een ;)

Dus F..K De Lange :smart:

Link naar reactie
Vraag mij af waarom de poll tot 1 juli moet duren. Zijn toch gvd de Amerikaanse presidentsverkiezingen niet :smart:
Het feit dat jij gefrustreerd bent omdat je geen föhn kan bijhouden hoef je niet in dit topic te bot vieren ;)
Link naar reactie
Dat heeft De Lange te D. bepaald. Ik zie het evenmin, die noodzaak. Datum was na twee dagen al duidelijk.

De man post maar. Overleg heeft 'ie nog nooit van gehoord. De volgende post die me niet aanstaat van het ventje wordt dan ook onmiddellijk verwijderd. Dus, als ik je ergens mee van dienst kan zijn, PM me maar. :smart:

Link naar reactie
De man post maar. Overleg heeft 'ie nog nooit van gehoord. De volgende post die me niet aanstaat van het ventje wordt dan ook onmiddellijk verwijderd. Dus, als ik je ergens mee van dienst kan zijn, PM me maar. ;)
Dat belooft een mooie route te worden, ik ga wel links af ga jij lekker rechts af :smart:
Link naar reactie

nou,kom op met die datum,kunnen we een vakantie boeken.. :blink:

Link naar reactie

Je zal toch maar voor het eerst op dit forum komen en de laatste 8 post van dit topic lezen dan denk je toch echt dat er hier niet de juiste medicijnen zijn voorgeschreven. :schater:

Link naar reactie
Je zal toch maar voor het eerst op dit forum komen en de laatste 8 post van dit topic lezen dan denk je toch echt dat er hier niet de juiste medicijnen zijn voorgeschreven. :schater:
Ach, zo houden wij het een beetje exclusief :schater:
Link naar reactie

die posts teruglezende kom ik echt niet meer bij van het lachen, wat een toko hier (fohn, links/rechts, presidentsverkiezingen) :blink:

:schater:

Link naar reactie
die posts teruglezende kom ik echt niet meer bij van het lachen, wat een toko hier (fohn, links/rechts, presidentsverkiezingen) :blink:

:schater:

Het gaat ook nergens meer over in dit topic :m: Waarover ging het eigenlijk :wave: Nog 6 berichten en dan.... :drank:
Link naar reactie
volgens mij kraam jij genoeg onzin uit om die 6 posts in no time af te tikken.

Zal hem even een reden geven om weer wat onzin uit te kramen. Komt ie:

Hij kan zo de politiek in. Praat veel maar zegt weinig :schater: Komt u maarrr

Link naar reactie
nou,kom op met die datum,kunnen we een vakantie boeken.. :m:

Hij kiest waarschijnlijk 12 oktober. Daar is al wel een keer op gestemd. Voor de rest werken die medicijnen echt goed.

Laatst vertelde hij me nog: Die zetpillen helpen echt niet. Die kun je net zo goed in je reet stoppen. :schater:

Link naar reactie
Zal hem even een reden geven om weer wat onzin uit te kramen. Komt ie:

Hij kan zo de politiek in. Praat veel maar zegt weinig :schater: Komt u maarrr

Ik zit niet in de politiek, maar heb wel een adviserende rol naar de raad van kinderbescherming ja ja ik doe ook wat goeds voor de maatschappij :m:

@ Frank, zag ik nou blauwe plekken bij jouw dochter :schater:

Link naar reactie
Ik zit niet in de politiek, maar heb wel een adviserende rol naar de raad van kinderbescherming ja ja ik doe ook wat goeds voor de maatschappij :angry:

@ Frank, zag ik nou blauwe plekken bij jouw dochter :schater:

vind je 't gek dat je de ///M status al bereikt hebt :newblush::schater:

Link naar reactie

Wijziging in de organisatie. Zoals en ieder weet heeft Rob zich terug getrokken als aktief forum member. Aangezien ik toch wel wat hulp kan gebruiken en redelijk wat overtuigingskracht heb :notworthy: is Edwin erin getrapt en heeft mij zijn hulp geboden. Waarvan ik uiteraard dankbaar gebruik maak.

Link naar reactie
had ik al gemeld dat ik geen van de 3 data kan?

Wellicht even verplaatsen?

Lijkt mij niet. Organiseer het nou maar gewoon en als je zelf niet meekan dan is dat jammer :wave: Waar heb ik deze discussie toch eerder gezien :thumbup:

Link naar reactie
Samen met Edwin ga ik in het .....

:wave: Obladie-oblada-life goes on. Wat kan het snel gaan. :ok:

De poll resetten was nu ook niet nodig! Prik nou maar gewoon de 28e september en gaan met die rit! :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.