Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008


Data najaarsrit  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Data

    • zondag 28 september
      425
    • zondag 5 oktober
      0
    • zondag 12 oktober
      0


Aanbevolen berichten

Mooi initiatief, eindelijk kan ik weer eens tijd vrij maken.

De datum lijkt me logisch: 28 September ben ik erbij!

toch eens kijken hoeveel ex-en er komen :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou me graag aanmelden maar dat mag helaas niet meer zonder ZZZ ,toch ? :rolleyes:

Je hebt tot minimaal 28 september de tijd om een aan het Z3/Z4 forum gerelateerde auto aan te schaffen. :thumbup: ;)

Link naar reactie
Je hebt tot minimaal 28 september de tijd om een aan het Z3/Z4 forum gerelateerde auto aan te schaffen. :thumbup: ;)

Een Audi is dus ook goed. :rolleyes: Sorry Rob kon het weer niet laten. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Je hebt tot minimaal 28 september de tijd om een aan het Z3/Z4 forum gerelateerde auto aan te schaffen. :rolleyes: ;)

Volgens mij doelde hij op het feit dat er tegenwoordig steeds meer leden op een Z4 overstappen en het meer een Z4 rit gaat worden :thumbup:

Link naar reactie
Volgens mij doelde hij op het feit dat er tegenwoordig steeds meer leden op een Z4 overstappen en het meer een Z4 rit gaat worden :thumbup:

Volgens mij doelde Rob op de Honda S2000 die David heeft gekocht. :rolleyes: Honda is geen BMW

Link naar reactie
Tja...dan heb ik pech... :m:
Dat klopt, waarom denk je dat ik weer een ZZZZ heb gekocht voor de lol ofzo :drank: Nee natuurlijk niet, voor dat :fiew: forum. Ik had ook liever een 996 cabrio gekocht.

Nu de serieus modus, dergelijke ritten zijn bedoeld als aftreksel van het forum dus voor de ZZZ en ZZZZ hoe lullig dat ook klinkt. Met de knalritten heb ik er geen probleem mee dat er zo nu en dan iets anders mee knalt. Ik denk echter dat we forum ritten exclusief voor de Z moeten houden :P Wellicht zijn er nog lege passagiers stoelen waarin je mag mee rijden :fiew:

Link naar reactie
Dat klopt, waarom denk je dat ik weer een ZZZZ heb gekocht voor de lol ofzo :m: Nee natuurlijk niet, voor dat :m: forum. Ik had ook liever een 996 cabrio gekocht.

Nu de serieus modus, dergelijke ritten zijn bedoeld als aftreksel van het forum dus voor de ZZZ en ZZZZ hoe lullig dat ook klinkt. Met de knalritten heb ik er geen probleem mee dat er zo nu en dan iets anders mee knalt. Ik denk echter dat we forum ritten exclusief voor de Z moeten houden :fiew: Wellicht zijn er nog lege passagiers stoelen waarin je mag mee rijden :drank:

Absoluut begrijpelijk dus no problemo :P

Voor een passagiersstoel houd ik mij natuurlijk wel aanbevolen want daarvoor vind ik het forum en de mensen nog veel te gezellig :fiew:

Link naar reactie

Nog een keer onder de aandacht !

Da's goed voor m'n post count want dan ga ik bijna over de 3000 :thumbup:

For What it's Worth ! :D

Link naar reactie

Ik was op vakantie geweest en daarvoor niet zo intensief het forum bezocht. :thumbup:

Ik ben er weer en in principe kan ik op alle dagen. Dus gaan met die banaan en eh........wacht op mij na de autobahn. :schater:

Ik kan jullie niet bijhouden anders.

Link naar reactie

waar blijft die datum,RoRo? 't is al 1 juni geweest..

Link naar reactie
waar blijft die datum,RoRo? 't is al 1 juni geweest..
Het is nou heel makkelijk om je tot de grond toe af te fikken, maar dat doe ik niet :thumbup:

Najaarsrit 2008, Graag voor 1 juli je stem uitbrengen

Komt wel goed schatje! :wave:

Link naar reactie
Het is nou heel makkelijk om je tot de grond toe af te fikken, maar dat doe ik niet :thumbup:

doe je best schatje!!

Link naar reactie

Nu we toch aan het 'schatten' Zijn: Zo. 28 september gevoot...Schatjes... :thumbup:

Link naar reactie

Hoop dat het de 28e gaat worden, ben dan ook graag van de partij :thumbup: ,

andere datums zal mij denk ik niet lukken :angry: .

NB. net bij de stemmingen gekeken, dat ziet er goed uit voor de 28e :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.